Partyflock

Forumonderwerp · 1004073

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Vrouw doodgereden in Leiderdorp

01-04-08 08:13 Tell a friend

LEIDERDORP - Bij een ongeval aan de Rietschans in Leiderdorp is maandagavond een jonge vrouw om het leven gekomen.

De vrouw wilde met haar fiets aan de hand de kruising bij de Touwbaan oversteken en werd geschept door een auto. De bestuurder van de auto is een 39-jarige man uit Warmond. De politie heeft zijn rijbewijs ingenomen.

Over de toedracht van het ongeluk en de identiteit van het slachtoffer is verder nog niets bekendgemaakt.
Eyhz,

Uitspraak van Rob. op dinsdag 1 april 2008 om 09:55:
Bron?

Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
volgende week 24 graden

:no: zelfs niet boven de 15. ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 11:03:
JWZ.

IWT :lief:

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 1 april 2008 om 11:05:
zelfs niet boven de 15.

Dat weet je niet ;-)

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
Hoe verder vooruit uitspraken gedaan worden over het verwachte weer, hoe groter de onzekerheid in de verwachting wordt. Gemiddeld genomen is de uiterste termijn waarover het nog mogelijk is gedetailleerde uitspraken te doen hooguit 5 dagen. In de verwachting van het KNMI voor de periode van 6 tot 9 dagen vooruit wordt daarom slechts in algemene bewoordingen een verwachte trend aangegeven.

De prognoses zijn gebaseerd op de wereldwijd verzamelde gegevens van 12.00 UT (Universal Time) van de voorgaande dag.

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 1 april 2008 om 11:01:
Grote mafkees die nu zijn terras al buiten zet.

Ga je niet mee dan?
Dat weet je niet

Nou, voor 99,9% wel. ;) Heb hier de beschikking over vrij exacte gegevens op basis waarvan ook verzekeringen afgesloten worden.
Ga je niet mee dan?

Nee, mij te koud. Niet voor niets snel even een vakantie geboekt naar de zon voor over 4 weken. :)

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 1 april 2008 om 11:41:
Nee, mij te koud. Niet voor niets snel even een vakantie geboekt naar de zon voor over 4 weken.

Rielekst!

Waar na toe?

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 1 april 2008 om 11:41:
Heb hier de beschikking over vrij exacte gegevens op basis waarvan ook verzekeringen afgesloten worden.

Weer is nooit exact! Sluit jij verzekeringen af op basis van het weer? Wist ik niet :D
Waar na toe?

Kemer :)

Weer is nooit exact! Sluit jij verzekeringen af op basis van het weer? Wist ik niet

:no: Projectorganisatie hè... ;) Sommige disciplines zijn wel afhankelijk van het weer, dus bij bepaalde (juist) gevolgde procedures keert de verzekering uit indien het weer negatieve invloed heeft. En de gegevens waarover ik beschik zijn onderdeel van de betreffende procedures. ;)

Wat een ontzettend gezellig en vooral leuk topic hier :lief:

was er nog popcorn? :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 12:45:
was er nog popcorn?

op :[