Uitspraak van actief op woensdag 26 november 2008 om 22:20:boeit t mij geen flikker hoe iemand eruiit ziet
dat zowiezo niet nee, maar hij moet niet gaan liggen zeiken over iemand die hij helemaal niet kent
Uitspraak van MissInsanity op vrijdag 28 november 2008 om 01:57:Uitspraak van G.I.T. TMDJ op woensdag 26 november 2008 om 22:20:
boeit t mij geen flikker hoe iemand eruiit ziet
dat zowiezo niet nee, maar hij moet niet gaan liggen zeiken over iemand die hij helemaal niet kent
Uitspraak van MissInsanity op woensdag 26 november 2008 om 12:04:VERREKTE MONGOL!!
haha wat doe jij hier biatch?
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:18:stoere vent met zijn mohawk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 16:46:lelijke schooier
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 16:46:voor lul lopeng jeweet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 november 2008 om 15:05:biatch?
Marco.. hoe groot is jou aandacht-tekort? Woorden gebruiken die de gemiddelde 12-jarige meeloper gebruikt. Ik wil niet eens weten waar je zulk soort dingen leert, maar waarom moet je het na-apen? Verder mensen niks dan belachelijk maken of uitschelden. En vooral niet over bombers praten!
Het enige wat ik zie is dat je de mensen uitdaagt die wel blij zijn met hun uiterlijk.
Kortom, ga is wat zinnigs doen met je leven. Je bent niet de enige op de wereld, ga is mensen helpen die het nodig hebben ofzo. In plaats van lui achter je computer kinderachtig lopen doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 26 november 2008 om 22:20:sorry mr dit vind k ook dom , maakt t uit als je clubkut bent. als je maar geniet op feeste boeit t mij geen flikker hoe iemand eruiit ziet
ik zie er zelf ook uit als een clubkut hoor
was gewoOn boos dat ie mn vrienden wat is aan t vervelen...
maar indd zo een jongen hoort niet zielig alleen achter de pc te zitten dat kan ie zelfs niet aan
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 november 2008 om 16:56:heb aleens gekeken, ik heb maat 92 en daar bestaan die echt niet in
mn neefje van 2 heeft er al één dus.. voor kinderen hebben ze ze wel! maar miss nog ff geduld hebben dan?
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 13:04:Ik heb gister op marktplaats zitten kijken en zag dat daar wel kinderbombers waren... maar in maat 92...? Niet op gelet.
die zijn der wel hoor
Uitspraak van Organized Mess op zondag 30 november 2008 om 22:29:ID&T Dreamteam bomber
Zoeken veel mensen toch?
heb effe een mailtje gestuurd
Uitspraak van actief op dinsdag 2 december 2008 om 17:19:is al verkocht, beetje jammer dat ie niet eens ff een reactie gaf
Inderdaad.
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 december 2008 om 10:23:en heb deze maar is 110
heb precies dezelfde in maat XL
mijn broerke heeft een aantal spullen tekoop
waaronder een zwarte hardcore overdrive bomber, die wel door vele gezocht word
https://partyflock.nl/album/336905/2243353
daar staat hij tussen..
waaronder een zwarte hardcore overdrive bomber, die wel door vele gezocht word
https://partyflock.nl/album/336905/2243353
daar staat hij tussen..
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 10:59:met afbeelding
van hardcore nation?
k vind die dingen bij die winkel echt zo not gabber (N) kep er ook een van toen met eigen tekst laten maken, maar die draag k echt niet meer
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 januari 2009 om 11:57:k vind die dingen bij die winkel echt zo not
vind al die jassen not
Uitspraak van actief op maandag 5 januari 2009 om 15:02:nee jij trekt volle zalen
Och och, je voelt je toch niet aangesproken? Want het was geen persoonlijke aanval op jou hoor
Oh trouwens, ik heb toen ik in het verleden nog eens op een feestje draaide zeker wel een aantal volle zalen gehad ja
laatste aanpassing
Bomberjacks, voor botjes die breed willen lijken
Ben geen botje & wil nou toch niet daardoor breed lijken
Maar goed je kan het ook gewoon mooi vinden of ervan houden.
Na 3 regenbuien zakken ze in en ziet het er niet meer uit
Zijn we van het probleem om breed te willen lijken af toch? klopt dat ook meteen niet meer.
Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op dinsdag 11 november 2008 om 20:51:vandaag m´n nieuwe enzyme bomber binnen
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je die vandaan hebt
laatste aanpassing
Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op zondag 17 augustus 2008 om 15:11:voetbalshirts van id&t
waar krijg je die??
Ben ik al een paar jaar naar 't zoeken
Uitspraak van UneXisT Rs op zaterdag 31 januari 2009 om 21:31:ik heb er 5 van de 7..
verkoop mij er 4
Uitspraak van UneXisT Rs op zaterdag 31 januari 2009 om 21:31:k heb er 5 van de 7..
m´n vrouw heeft hier 6 van 7. kijk in m´n album
Uitspraak van actief op dinsdag 3 februari 2009 om 09:28:wel grappig dat dit van een ventje van 15 komt.
you are also just 18
Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op zondag 1 februari 2009 om 13:16:m´n vrouw heeft hier 6 van 7. kijk in m´n album
geinteresseerd in de 7e?
Uitspraak van actief op dinsdag 3 februari 2009 om 09:28:en als je ze al een paar jaar zoekt ben je er toch echt wel achter gekomen dat ze niet meer te verkrijge zijn.
echt he
Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op dinsdag 3 februari 2009 om 13:17:you are also just 18
i know but do you hear me saying that im searching for an id&t shirt for several years
laatste aanpassing
Uitspraak van UneXisT Rs op dinsdag 3 februari 2009 om 15:16:geinteresseerd in de 7e?![]()
jaa zekers
Uitspraak van actief op dinsdag 3 februari 2009 om 16:59:i know but do you hear me saying that im searching for an id&t shirt for several years
no i didn´t. that´s why i made the
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 februari 2009 om 15:08:is voor racisten...weg ermee
wat ligt gij nu weer te melken
Uitspraak van Gabberfreak82 aka Flyerjunky op dinsdag 10 februari 2009 om 13:28:THX 2 Joren
Your welcome
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 februari 2009 om 15:08:is voor racisten...weg ermee
?? did i miss something ??
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 februari 2009 om 16:26:heb er nog steeds geeneen gevonden in mijn maat
m´n vrouw heeft nu een hier
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:48:Your welcome
i think so