Partyflock

Forumonderwerp · 1003676

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Een islamitische buschauffeur heeft in Groot-Brittannië passagiers de bus uitgezet omdat hij wilde bidden. De blanke, tot moslim bekeerde man rolde zijn gebedsmatje uit en begon zijn ritueel terwijl passagiers buiten vol ongeloof toekeken.

''Wat ben je in hemelsnaam aan het doen? Ik kom te laat op mijn werk'', klaagde een vrouw. Na enkele minuten stond de moslim weer op en vroeg de passagiers weer plaats te nemen. Zij weigerden omdat ze dachten dat het om een extremist ging. Bovendien zagen zij een rugtas liggen. De slachtoffers moesten twintig minuten wachten op de volgende bus.

Een passagier pakte zijn mobiele telefoon om het incident vast te leggen.

Klik hieronder voor de video
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article976258.ece#OTC-RSS&ATTR=News

bron: nieuwnieuws.nl
Zou die bus niet eens uit gaan !!

Uitspraak van heinekenfreak op zondag 30 maart 2008 om 11:15:
een moskeebus?

Met een kaaskop als blanke moslim achter het stuur nog wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 19:48:
kaaskop

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 15:03:
Groot-Brittannië

Theehoofd
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 15:03:
De blanke, tot moslim bekeerde man rolde zijn gebedsmatje uit en begon zijn ritueel terwijl passagiers buiten vol ongeloof toekeken.

Dit stinkt net zo erg als al die gestopte rokers die ineens ontzettend overdreven anti worden, meestal nog erger dan "traditionele" niet-rokers.
Uitspraak van SuB Bass op zondag 30 maart 2008 om 20:18:
Dit stinkt net zo erg als al die gestopte rokers die ineens ontzettend overdreven anti worden, meestal nog erger dan "traditionele" niet-rokers.

:D dat is ook zo erg inderdaad.

Uitspraak van Tumult op zondag 30 maart 2008 om 20:12:
Theehoofd

Als mijn hond er zo uit zag als jou, zou ik hem de kont kaal scheren en achteruit laten lopen ben je gebaard of uitgescheten?