Partyflock

Forumonderwerp · 1003188
351x bekeken
Waarschuw beheerder
Je bent student, woont opjezelf in een flatje in Rdam, krijgt een studiefinanciering en je hebt een bijbaantje. Hoe redden jullie het allemaal? Wat voor bijbaantjes hebben jullie en wanneer werken jullie daar? En hoeveel studie financiering krijgen jullie? Is het wel te doen allemaal..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 26 maart 2008 om 21:24:
€1300 stufi,

wtf? met ze 2xen of zo?
Waarschuw beheerder
€1300 stufi,

Hey angeldoll, ja als je ongehuwde moeder ben dan krijg je een hoop stufi. Maar hoe kom je aan 500 per maand. Wat voor bijbaantje heb je dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 21:39:
wtf? met ze 2xen of zo?

alleenstaand moeder + volle lening
Uitspraak van . . . op woensdag 26 maart 2008 om 21:40:
Hey angeldoll, ja als je ongehuwde moeder ben dan krijg je een hoop stufi. Maar hoe kom je aan 500 per maand. Wat voor bijbaantje heb je dan?

Ik weet niet waar in Rdam je woont, maar bij thuiszorg zoeken ze nog heel veel mensen. Daar werk ik dus ook, via zorgwerk (zit op de coolsingel en bij alexandrium tegenover de kijkshop). Dan kan je zelf je uren bepalen en heb je diensten van 3 uur ongeveer. Ik doe op het moment mijn 2ejaar voor de 2e x (tenminste, de vakken die ik verleden jaar niet heb gehaald) en daarom heb ik veel tijd om te werken:).

Zal wel anders worden als ik strakjes mn stage in ga:(
Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment:
€1300 stufi,
+/- € 500,- bijbaantje,

huur: €225,- per maand
eneco: €163,- per maand
telefoon (huis + mobiel) € 80,- per maand
internet, ed: €40,- per maand
boodschappen: € 50,- per week.
rijlessen: €37,- per week.
schoolgeld: €300,- per kwartaal.

Jikes, hoop cijfers :P

Even vertalen voor mezelf om te kijken.

Inkomsten dus: €1800
Uitgave: Meestal €550 en soms €850
Over: €950

Netjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 26 maart 2008 om 21:45:

Haha:roflol: Dat is ook al op voordat ik er naar kan kijken hoor;). Ben net namelijk verhuist en moet nog erg veel dingetjes aanschaffen:(... Bovendien is het een minimaal uitgavepatroon van €800,00
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 26 maart 2008 om 21:46:
Haha Dat is ook al op voordat ik er naar kan kijken hoor. Ben net namelijk verhuist en moet nog erg veel dingetjes aanschaffen... Bovendien is het een minimaal uitgavepatroon van €800,00

Cijfers zijn inderdaad niet altijd hetzelfde he ;) Dat had ik wel verzonnen. ;)

En inderdaad, als je het hebt dan ga je al gauw breder leven ..logisch.. Maar 800 uitgeven per maand is toch netjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 26 maart 2008 om 22:07:
En inderdaad, als je het hebt dan ga je al gauw breder leven ..logisch.. Maar 800 uitgeven per maand is toch netjes.

Huh? Ik leef niet breder dan een ander hoor:no:. Doe ook nog steeds mijn boodschappen bij de Aldi. Daarnaast kom ik van een minimuminkomen (5 jaar hard gewerkt om rond te kunnen komen), dus ik vind dat ik het ook wel verdien...

Ik snap ook niet zo goed dat ik me nu 'verdedig', maar ik vind dat je nu net doet alsof ik het heel breed heb, terwijl ik ook veel meer uitgaven heb dan jij. Ik heb het idee dat jij de helft gewoon over het hoofd ziet:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 26 maart 2008 om 22:18:
Huh? Ik leef niet breder dan een ander hoor. Doe ook nog steeds mijn boodschappen bij de Aldi. Daarnaast kom ik van een minimuminkomen (5 jaar hard gewerkt om rond te kunnen komen), dus ik vind dat ik het ook wel verdien...

Ik snap ook niet zo goed dat ik me nu 'verdedig', maar ik vind dat je nu net doet alsof ik het heel breed heb, terwijl ik ook veel meer uitgaven heb dan jij. Ik heb het idee dat jij de helft gewoon over het hoofd ziet

Ho ho rustig schat ik val je niet aan ;)
En zoals jij het opvat bedoel ik het niet.

Ik bedoel dat als je misschien €100 meer hebt een maand dat je dan even een biertje meer drinkt misschien. Ik zeg heus niet dat je rijk bent ofzo. Ik bedoelde het goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 26 maart 2008 om 22:29:
Ik bedoelde het goed.

I know;). Heb gewoon een hele dag hard moeten werken vandaag en daar word ik niet echt vrolijk van(Y). Excuus(F).

Tijd voor mn bedje dus;).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 26 maart 2008 om 21:45:
Even vertalen voor mezelf om te kijken.

Inkomsten dus: €1800
Uitgave: Meestal €550 en soms €850

Netjes

Tsja.. Op het moment dat het ff niet wil de leuke dingen laten schieten. Als ik naar m`n eigen situatie kijk dan hou ik ook niet altijd evenveel over. Maar zolang ik kan stappen, m`n boodschappen kan doen, 2 keer per jaar op vakantie ga en 2 appartementen heb hoor je me niet klagen :)