Partyflock

Forumonderwerp · 1003051

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Man wint 2 miljoen en blijft werken bij McDonalds

LONDON - Meer dan een miljoen winnen en toch voor 7,5 euro per uur hamburgers willen bakken. De 25-jarige Luke Pittard won anderhalf jaar geleden bijna 1,7 miljoen euro in de loterij, maar keerde terug naar zijn vroegere baan bij McDonalds.

Miljonair werkt liever bij de McDonalds
„Iedereen denkt dat ik gek ben, maar ik vertel ze dan dat er meer in het leven is dan geld”, zo vertelde hij de Daily Mail.

Nadat Pittard het forse geldbedrag had gewonnen, liet hij de Engelse ponden flink rollen. Hij nam meteen ontslag bij McDonalds, kocht een nieuw huis en een jacht, ontmoette een lieve vrouw en vierde uitbundig zijn bruiloft en ging op vakantie naar de Canarische eilanden.

Na die uitspattingen realiseerde Pittard zich echter dat hij zijn vroegere baan zo miste. Hij vroeg McDonalds terug te mogen komen. „Ik hield van mijn werk, voordat ik miljonair werd en ik ben echt gelukkig dat ik weer terug ben.”

Zijn collega´s ontvingen Pittard weer met open armen.
„Luke was altijd al een geweldige kracht.
Wij gunden hem daarom zijn prijs, maar we zijn nu blij dat we hem weer terug hebben”, zegt McDonalds manager Katharine Jones.
„Het is alsof hij nooit weggeweest is.”

www.telegraaf.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:45:
zucht, ik heb echt totaal geen zin om dit uit te gaan leggen... dacht dat als je een beetje nadenkt over wat het leven allemaal kost, plus belasting eens berekend dat je aan 1,7 milj een totaal leven ECHT niet genoeg aan hebt... trust me.. ma kga maar eens aant werk ben vandaag niet echt nuttig bezig

rekenwonders hier hoor:S

als je 3% rente per jaar telt dan kan je als 51.000 per jaar opmaken zonder dat je geld ook maar 1 cent naar beneden gaat;)

geloof mij hier kan je egt wel van leven zonder rustig te doen;)

dat is 4 rooitjes in de maand opmaken als je t daar nie mee red dan weet ik t ook nie meer hoor;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 maart 2008 om 20:56:
Man wint 2 miljoen en blijft werken bij McDonalds

Misschien is dit hem wel :lol:
[img width=355 height=470 cacheid=000f4615002b14ddbcdc2e2f1a0235a7da]http://brandingadvice.typepad.com/photos/uncategorized/untitled2_copy_2.jpg[/img]
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 maart 2008 om 20:56:
Miljonair werkt liever bij de McDonalds

tja... het is net waar je ambitie ligt, hé?

Maar ik moet zeggen dat ik wel respect heb dat zo'n iemand daar wel wilt werken. Meestal voelen ze zich overal te goed voor. :yes:
Waarschuw beheerder
[img width=468 height=698]http://www.darabeel.com/blog/wp-content/uploads/2007/10/funny-pictures-new-mcdonalds-ad-zxj.jpg[/img]
Geen wonder dat ie terug is :p