Partyflock
 
Forumonderwerp · 1002830
Sandrien zal op 3 mei een
solo weg geven op NU!

Ik zag haar 2 keer op Awakenings
Op Lowlands en Extrema. Als fan wilde ik even vermelden dat ze in een goede "vorm" is!
Wie gaat?

Ps: verder nog Ill Bitch, en Stefanowitz (Anjunabeats GB)

http://partyflock.nl/party/120290:Nu
laatste aanpassing
Uitspraak van TechnoJan op maandag 24 maart 2008 om 13:38:
Sandrien zal op 3 mei een
solo weg geven op NU!

Aan wie?
En hoe maak ik kan om die solo te krijgen?
 
Hoera voor Sandrietje :Lol:
:respect: :respect: Sandrien :respect:
Van de partij. :):)
 
Een set van 5 uur:-)
Die ga ik zeker niet missen!!
Woooooooooooow wtf hier wil ik bij zijn!!!!
ik ga hier bij zijn zal er alles aan doen :D:D
Artiest {SHOWLIST artist 41497, 51180}
Sandien 5 uur??? Vette sjit!

Ik ben zeker van de partij! Want dit word een heel mooi 'verhaal'!
JOH New breed.... bakje koffie??

Al bekomen van het lange wknd?
http://www.djscene.nl/pages.php?page=516313&visitorId=f754160bf04a2252ed44ce4af329d58b

Interview met Sandrien!!!

Ze noemt hierbij ook de vijf uur set!!!
Geweldig!!!
Een 5 uur durende set van Sandrien!Wow!!!:D
Daar ben ik bij deze ook zekers weer aanwezig!
3 Mei pas??? :-(
Geen bakjes koffie voor mij... Heeft geen effect op me. Al mijn dopamine is bij het vorige optreden van Sandrien verspeelt.
Hahaha!!!
Doe The New Breed maar een bakkie "groene" thee! ;-)
Groene thee!
Aftellen geblazen Breed uitgemeten.
vette shit! NU! op zaterdag!

Uitspraak van The New Breed op woensdag 26 maart 2008 om 09:28:
Geen bakjes koffie voor mij...

ik lust ook geen koffie... hihi > doe mij maar een cola!


Uitspraak van Sidney Anthony op woensdag 26 maart 2008 om 18:22:
een bakkie "groene" thee!

ook lekker! :D
Zo ken ie wel weer... :P
laatste aanpassing
 
En natuurlijk het..NU!..boomingsoundsystem...:d see you all there..
laatste aanpassing
 
sandrien is top!
Artiest {SHOWLIST artist 46479, 326}
Op awakenings is ze ook altijd leuk

en vorige x was ze ook zo leuk

gewoon lekkere leuke muziek ;-)
Sandrien is altijd goed (y)
Laatste keren dat ik haar heb gezien, zowel op NU! als op Awakenings was ze zéér lekker bezig..... dit mag ik dus niet missen!!! :bounce: enne... op 31 mei is iedereen uitgenodigd voor de wild birthday bash 2008! Minimal Cave gehost door NU! dus wordt 1 groot feest! :D Be Yourself - Be Respectful - Be Our Friend - Be There!!!!
laatste aanpassing
Komt Ze daar ook draaien.
Volgens de line up van wild bash niet.
Sandrien is volgens mij èèn van de weinige dj's die draait met platen.
EEN gouden meid die best wel wat support kan gebruiken.
Das een beetje waar Bart. Sandrien is een van de weinige zelf producerende DJ's die met platen draait ja. Maar bijvoorbeeld Ille Bitch is ook een echte vinyljunk, maar die produceert zelf helemaal niets.

Wel ben ik helemaal met je eens dat Sandrien een gouden meid is, die in mijn ogen nog steeds zwaar word onderschat!

5 uur Sandrien gaat een muzikaal hoogstandje worden, dat weet ik zeker!!!

En cd's of platen??? Het blijft een moeilijke discussie. 1 Ding weet ik wel, over die hele dikke soundsystem bij NU! klinkt het allebei baggervet! (Sjonge jonge... Wat n sound zeg!)
Sound is über alles. perfect afgesteld. Ik hoor trouwens dat ze naar een grotere zaal gaan?
Uitspraak van Techno Dr op dinsdag 1 april 2008 om 16:17:
Ik hoor trouwens dat ze naar een grotere zaal gaan?

Ik hoop de witte zaal, waar NU! eerst was. Blijf het een prachtige zaal vinden... of komt dat doordat wij er ons huwelijk ingeluid hebben? :D
HeilIge grond. Nûr positieve
energie dus. ;)
Buiten alle positieve herinneringen om... Blijft de witte zaal de mooiste zaal van de Lex!

Maar heilige grond is het zeker! Mijn eerste productie is daar gedraaid!!! Dusss mischien ben ik ook wel niet helemaal objectief.

In welke zaal vinden jullie dat NU! Lekker Lannggg!!! gegeven moet worden???
Uitspraak van The New Breed op woensdag 2 april 2008 om 15:12:
In welke zaal vinden jullie dat NU! Lekker Lannggg!!! gegeven moet worden???

uiteraard de witte zaal word daar ook altijd heel blij van :D:D
Uitspraak van nic-lai op donderdag 3 april 2008 om 00:20:
uiteraard de witte zaal word daar ook altijd heel blij van

Ja daar sluit ik me wel bij aan. De editie in maart was ook geweldig daar!
Uitspraak van The New Breed op woensdag 2 april 2008 om 15:12:
In welke zaal vinden jullie dat NU! Lekker Lannggg!!! gegeven moet worden???

Vind beide top!.. moeilijke keus dus.. Zijn er nog mensen die wel voorkeur hebben?..
Zojuist het persbericht ontvangen!!!

NU! Lekker lannggg SANDRIEN!

Zaterdag 3 mei zal voor de tweede keer NU! Lekker Lannggg! plaatsvinden in Lexion. Dit keer zullen niet alleen de deuren lekker lang open blijven maar ook zal Sandrien! lekker lannggg! draaien! Want lang is leuk, lekker lang leuk. Daarom lekker lang los op NU!

Sinds september vorig jaar is de kersverse organisatie NU! actief is het organiseren van minimal en techno dansavonden. De lekker lang editie van NU! kenmerkt zich door de openingtijden van elf uur ’s avonds tot elf ‘s ochtend. De eerste NU! Lekker lannggg was op zaterdag 1 maart. Dj’s als De Man Zonder Schaduw, Ille Bitch, Mounir Gros, Neos Deos, Omar Zarrouk, Reiss & Sandrien wisten het publiek te verwennen met de vetste minimal en techno. Het succes van deze editie heeft de organisatie doen besluiten er een terugkerend concept van te maken. Zaterdag 3 mei dus de volgende, met iets heel bijzonders op de planning…

Sandrien zal deze nacht een set neerzetten van maar liefst 5 uur! Ondersteund door MC ZoëXenia zal zij het publiek meenemen in een lannggge electronische trip. Sandrien heeft een heftig jaar achter de rug met rockende optredens op plekken als Awakenings, Lowlands en natuurlijk elke maand op NU. Samen met partner in crime Carlos Valdes is ze ook nog eens actief als Mal Borrowed & Frei Bauwerker, een gouden combi.

Speciaal voor deze gelegenheid heeft Sandrien aan ZoëXenia gevraagd haar set vocaal te begeleiden. ZoëXenia is een zwaar aanstormende live-artiest/vocalist. Haar ‘Sweet Dreams ep’ samen met Estroe gemaakt belande eind vorig jaar zelfs in de MIXMAG als tune of the month. Verbonden aan het Duitse Connaisseur label weet Zoë als geen ander hoe ze vocaal diepere minimal/ techno sounds kan ondersteunen.

Voor de mensen uit Amsterdam worden er bussen in gezet. De avondbus vertrekt om 23.00 en 24.00 uur en de afterbus vertrekt om 06.00 en 07.00 uur vanaf het Victoria hotel (tegenover Amsterdam CS).

NU! Lekker lannggg!
Locatie : Lexion, Westzaan
Line up : Sandrien 5 uur set!, Michael Ille Bitch, Neos Deos, De Nachtzuster & Stefanowitz
Entree : € 5,- in de vvk (www.nugebeurthet.nu/ticketshop) € 10,- aan de deur
(Dames gratis toegang tot middennacht!)
Meer info : www.nugebeurthet.nu


Ik heb er zin in! En we (de dames en zoals op de flyer vermeld staat, bij twijfel ook heren) hebben gratis toegang tot middernacht hahahah!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van NickyBlueEyes op vrijdag 4 april 2008 om 00:13:
In welke zaal vinden jullie dat NU! Lekker Lannggg!!! gegeven moet worden???

Vind beide top!.. moeilijke keus dus.. Zijn er nog mensen die wel voorkeur hebben?..

Mijn voorkeur gaat uit naar de witte zaal. Was vorige keer zeker een perfecte locatie. Heb er echt zoveel zin in!!Hoorde dat Sandrien afgelopen weekend ook weer geweldig heeft gedraaid :-)
Sandrien was top afgelopen wknd in Paradiso!!! Op naar 3 mei. In de witte zaal...!!
laatste aanpassing
Leuk dat de deejays zelf ook vet zin hebben. Word leuk na mijn sabbatical.
Uitspraak van TechnoJan op woensdag 9 april 2008 om 21:20:
Leuk dat de deejays zelf ook vet zin hebben. Word leuk na mijn sabbatical.

ga ook elke minuut genieten van de 5 uur van Sandrien, ben errug benieuwd wat ze gaat neerzetten! (Y)
Ik ga toch voor de witte zaal!! Word altijd erg vrolijk van die zaal :cheer:
NU!

The new Neos Deos EP has been released on Surge Digital!

http://www.da-milio.nl/Surge/NeosDeos_NU!ep.jpg

:-)
Camiel.
laatste aanpassing
Jeetje !
Nog een maand, kan echt niet wachten !
Van 11 tot 11 ! hoe vet is dat dan ?!

Jullie komen ook allemaal toch ?!

Even lekekr Tanzen !!!


(K)
van 23 t/m 11

Jah Tanzen und sjazen. jah.
:lol:
Dat is wel een reisje naar het Zaanse waard :respect:
C U all 3 mei !!
 
:cheer:
Tis een uurtju rijden.
Maar met zo'n sfeer en dito
mensen, is het zekers de km's waard.
:respect: NU!