Aktiegroep rond 2 moeders uit Friesland bood vandaag een petitie aan met 120.000 handtekeningen. Ze wilden dat cafés voortaan om 2 uur sluiten.
Die Engelsen willen juist een latere openingstijd omdat ze er bekend om staan dat het na sluitingstijd altijd uitdraait op gevechten en dat mensen net voor sluitingstijd zich helemaal lam zuipen want 'nu kan het nog
Ik ook, het feit dat ik nu pas half 1 het stadje in loop
Ow en de mensen die eerst moeten werken in bijv. een supermarkt tot 22 uur dan?
Of de mensen die eerst gezellig film willen kijken en indrinken en daarna pas uit?
Of mensen die een feestje houden en pas later op de avond nog uit willen in hun woonplaats?
ik wil gewoon al om 10 uur naar de kroeg maar dan is er nog geen hond omdat iedereen tot 12 uur thuis blijft wachten om te stappen
Wat heb ik met die mensen te maken
ik wil gewoon al om 10 uur naar de kroeg maar dan is er nog geen hond omdat iedereen tot 12 uur thuis blijft wachten om te stappen omdat het anders te rustig is...
Nee, trek geen volle zalen
Ik woon in Doosje, we hebben geen stadsrechten
Gelukkig woon ik daar ook
maar het is gewoon wel zo dat je vaak tot 12 uur zit te wachten tot je een keer kan gaan stappen omdat er anders niemand binnen is.
Tuurlijk zijn die openingstijden bullshit, maar het is gewoon wel zo dat je vaak tot 12 uur zit te wachten tot je een keer kan gaan stappen omdat er anders niemand binnen is.
Commentaar: Vertrutting gaat door!
Wat heb ik met die mensen te maken, ik wil gewoon al om 10 uur naar de kroeg maar dan is er nog geen hond omdat iedereen tot 12 uur thuis blijft wachten om te stappen omdat het anders te rustig is...