HAHA ja ik ben in het verleden geneukt geweest in me kont dat klopt. maar dat was geheel met condoom dus. pech voor je.
Ik weet wel welke bericht je bedoeld heb ooit een date gehad bij hem thuis maar hij wou anaal zonder condoom toen heb ik gezegd je bekijkt het maar. ben toen naar huis gegaan
Carbon volgende keer toch echt beter lezen jongen.
Was een advertentie toen des tijds op date-online groepsex met mannen in Grotegast. Nu weet je wat ik bedoel, dat was kont neuken zonder condoom, zelf weten hoor maar ontzettend ranzig!!
Dat is complete onzin en al was er zon bericht niet van mij afkomstig. geen anaal zonder rubber
+2
Dus dat is ook weer opgehelderd dat carbon gewoon uit zijn nek kletst. gebeurd wel vaker met die gozer
While having sex doggy style, the left thumb is inserted into the recieveer's rectum and turned from side to side essentially driving the bus. The right hand reaches around and squeezes the right breast honking the horn to alert patrons the bus is coming. Don't forget to wave to the people waiting for the bus.
When performing "doggy style" sex, the man grabs the arms of the woman and pulls back violently. When this happens her face will be thrown down to the ground. Now the man will oscillate her arms right and left so her head moves in curved motion. The man should make vacuum sounds as well. Works best with a dirty floor. Warning: facial rug burn may occur to woman.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2012 om 02:57:
ligt aan het moment..
laat haar gewoon zeggen waar ze zin in heeft en neem alle tijd, want voor ons mannen is een orgasme geen probleem en zijn we ons zaad zo kwijt ,terwijl vrouwen meer aandacht nodig hebben om tot een orgasme te komen..
nou dat is ook weer zoiets ... doe jijzelf elke keer hetzelfde riedeltje ? of hou je van afwisseling ? vind je het de ene keer fijn om gewoon keihard gepakt te worden ... of wil je soms ook ff lekker rustig aan knuffelend en kroelend in elkaar opgaan en je gewoon teder bemind voelen ?
En misschien vind je t een volgende keer wel juist weer lekker om heerlijk vastgebonden te woden aan t bed met een blinddoek om en dat je partner je met een vriend of vriendin samen gaat verwennen ?