Vertel...
| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 15 maart 2008 om 21:00 |
Ik vond het echt onwijs vet. de sfeer vond ik best goed. het geluid was lekker.. en vooral Omnious & sequence die het eerste gedeelte van hun set veel onbekendwerk voor me draaide,totecht vette knallers gehoord.. ook van Dano &Chosen Fewen, nosferatu en Frantic Freak.
leviathan live standard vet... En gewoon een mooie lokatie voor hardcore feesten vind ik zelf
... Cyndium Bedankt 
leviathan live standard vet... En gewoon een mooie lokatie voor hardcore feesten vind ik zelf
laatste aanpassing
Dikke vette shit ouwe 
Duidelijk feest van het jaar
hoewel door een miscommunicatie me wiet in de kluis terecht kwam, heerlijk genoten 
Heel veel artcore daar hou ik van en dan laatste uurtje ff doorbeuken
Ook nog hier boven geweest want vond predator en frantic een beetje 'standaard' draaien...
voor the deal...stond 20 man binnen en die gingen allemaal los 
Op naar Paradox en dan door naar December
Cyndium bedankt
Duidelijk feest van het jaar
Heel veel artcore daar hou ik van en dan laatste uurtje ff doorbeuken
Ook nog hier boven geweest want vond predator en frantic een beetje 'standaard' draaien...
Op naar Paradox en dan door naar December
Cyndium bedankt
Uitspraak van TernTerror op zondag 16 maart 2008 om 21:19:frantic een beetje 'standaard' draaien
liever standaard dan die vage onbekende shit, frantic draaide waar ik voor kom gewoon hard en flinke bass erin!!
complimenten cyndium elke weer een topfeest,geluid en locatie!!!!!
Jongens jongens, wat een ontzetten BRUUT feest.
De rij stelde niks voor
Binnen 2 minuten waren we binnen.
Genoeg barpersoneel dus je hoefde amper te wachten voor je (wel fucking dure) watertje.
Geluid was gewoon geil
Muziek kon niet beter
Locatie was ook top!
En dan nog maar eens; DE SFEER WAS BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op naar de volgende pandemonium!
Cyndium 
De rij stelde niks voor
Genoeg barpersoneel dus je hoefde amper te wachten voor je (wel fucking dure) watertje.
Geluid was gewoon geil
Muziek kon niet beter
Locatie was ook top!
En dan nog maar eens; DE SFEER WAS BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op naar de volgende pandemonium!
Uitspraak van ouwe rammer op zondag 16 maart 2008 om 21:46:liever standaard dan die vage onbekende shit
Uuhm, smaken verschillen zullen we maar zeggen
Trouwens erg vet ook dat oude decor van pandemonium in expo hallen hergebruiken
laatste aanpassing
Uitspraak van ouwe rammer op zondag 16 maart 2008 om 21:46:liever standaard dan die vage onbekende shit, frantic draaide waar ik voor kom gewoon hard en flinke bass erin!!
Goenoeg platen die hetzelfde beuken
Trouwens erg vet ook dat oude decor van pandemonium in expo hallen hergebruiken
Zag er allemaal piek fijn uit
laatste aanpassing
Uitspraak van TernTerror op zondag 16 maart 2008 om 23:13:de set van een sequence en ominous
Van en voor liefhebbers
Uitspraak van TernTerror op zondag 16 maart 2008 om 21:19:.voor the deal
Wat een geweldig feesje weer zeg 
Hele avond heerlijk gedraaid en weer met een als vanouds pandemonium top sfeertje.
Toch nog ff zeiken: 5 euro voor een flesje water
, geen sigaretten meer te koop rond een uur of 3 
Wtf? kep geen kraan gezien hoor.. dat zou me aardig wat centen bespaard hebben
Hele avond heerlijk gedraaid en weer met een als vanouds pandemonium top sfeertje.
Toch nog ff zeiken: 5 euro voor een flesje water
Daarna een flesje water gekocht en die heel de verdere nacht hervuld in de wc's.
Wtf? kep geen kraan gezien hoor.. dat zou me aardig wat centen bespaard hebben
Uitspraak van Foltergeist op zondag 16 maart 2008 om 23:22:http://www.rage-online.be/reports.php?id=212
Mooi verslag en ben het er helemaal mee eens!
Daarna een flesje water gekocht en die heel de verdere nacht hervuld in de wc's.
Als de beveiliging dat zag dan werd je flesje afgenomen vaak genoeg gezien
Maarja ondanks de dure prijzen was het echt een mega goed feest! Super vermaakt en er werd heerlijk gedraaid Sequence & Ominous, Leviathan en Frantic Freak vond ik persoonlijk de beste setjes!
Uitspraak van actief op zondag 16 maart 2008 om 23:53:http://www.rage-online.be/reports.php?id=212
Mooi verslag en ben het er helemaal mee eens!
MAGISTRAAL
Sodemieters wat een nacht... 
Geluid was echt gruwelijk en de beukklassiekers gingen er weer in als zoete koek.
Vond in het begin de sfeer wel erg lafjes, iedereen stond maar een beetje te staan. Gelukkig werd dit wel doorbroken met het vorderen van de nacht.
De absurde prijzen heb ik me niet enorm veel aan gestoord, want opzich kreeg je daar ook wel weer een stuk goede 'service' voor terug.
De vorige twee edities zijn in ieder geval zeker zwaar overtroffen.
Geluid was echt gruwelijk en de beukklassiekers gingen er weer in als zoete koek.
De absurde prijzen heb ik me niet enorm veel aan gestoord, want opzich kreeg je daar ook wel weer een stuk goede 'service' voor terug.
De vorige twee edities zijn in ieder geval zeker zwaar overtroffen.
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op maandag 17 maart 2008 om 09:18:Gaan jullie je mix zoals bij vorige edities weer namixen en online zetten?
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op maandag 17 maart 2008 om 09:18:Sequence & ominous --> Gaan jullie je mix zoals bij vorige edities weer namixen en online zetten?
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 17 maart 2008 om 09:27:Uiteraard komt deze dan online te staan
Leipe shit
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 17 maart 2008 om 09:27:Uiteraard komt deze dan online te staan.
Dat is nog even goed nieuws zo op de maandagochtend
Let's get this thing of the ground!
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 17 maart 2008 om 09:50:Wil je met me trouwen?
denk dat de keuze tussen nivja en jou snel is gemaakt
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 17 maart 2008 om 09:27:als we even de tijd kunnen vinden, de set even namixen
morgen dus!
Uitspraak van Erwin_1975 op maandag 17 maart 2008 om 09:50:Wil je met me trouwen?
Wat is dat de laatste tijd? Al die mannen die Mike en mij vragen om met ze te trouwen?
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 17 maart 2008 om 10:49:ze mogen best een hogere BPM gehalte hebben Rob
Nou, we zaten aan het einde, omstreeks 00.10 uur, al rond de 205/210 BPM...
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 17 maart 2008 om 10:54:Nou, we zaten aan het einde, omstreeks 00.10 uur, al rond de 205/210 BPM... Sneller hadden we niet moeten doen denk ik
ja het einde was ook
ging erg lekker
van mij mag je best beginnen met 180\190 t/m 250
eyy Jeff was jij er ook met je hoofd
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 17 maart 2008 om 11:05:eyy Jeff was jij er ook met je hoofd
nee, de eerste keer dat ik een pandemonium mis als ik gewoon in NL ben
beetje rustig aan met feesten laatste tijd
Uitspraak van actief op maandag 17 maart 2008 om 11:20:Loop je langs het gebouw heen knallen die deuren er zowat uit van de bas binnen
Heerlijk gewoon dat geluid!
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 17 maart 2008 om 10:54:die Mike en mij vragen om met ze te trouwen?
Misschien moeten jullie toch maar meer naast jullie schoenen lopen, want jullie zijn veel te lief
denk dat de keuze tussen nivja en jou snel is gemaakt
Ik weet het wel zeker.
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 11:24:op naar de volgende pandemonium!!!!
Dat horen we graag
Uitspraak van TernTerror op zondag 16 maart 2008 om 21:19:voor the deal...stond 20 man binnen en die gingen allemaal los
Jammer genoeg gemist
tijd voor de hoofdzaal
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 17 maart 2008 om 09:27:We hebben de platen tijdens de set bewust in die volgorde neergezet en zullen, als we even de tijd kunnen vinden, de set even namixen. Uiteraard komt deze dan online te staan.
Symbiosis of Sounds - Tales Of Creation And Destruction
Erg vet dat die voorbij kwam
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 maart 2008 om 13:01:Ik zag iemand met een Angerfist masker, zal wel verdwaald geweest zijn ofzo?
Zilver masker?
Die liep voor ons op de heenweg, misschien in de war met het thema van vorig jaar

![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)