Onderwerp is dubbel!
Zie "Het grote Geert Wilders/PVV topic" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van De Koffiemang op vrijdag 14 maart 2008 om 04:34:sinds ik het filmpje heb gezien in de trein ben ik voor wilders
Uitspraak van Miss Fantasy! op vrijdag 14 maart 2008 om 00:04:tja elk kamerlid drijft zn standpunt door.. maar aangezien hoe pim fortuijn en theo van gogh zijn ge-eindigt.. had wilders het beter op een andere manier kunnen brengen!
inderdaad geen woorden maar daden...
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 maart 2008 om 08:05:het word tijd dat dezeng mang minister president word,
God no.
Wat meneer mediageil betreft. Hij heeft een aantal goede punten, maar brengt ze totaal verkeerd. En als politicus zou hij het sowieso anders moeten brengen. Wat hij nu doet is mensen opnaaien. Daar bereik je niets goed mee.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 09:38:zie nog steeds geen film
Anders gaan we gezellig naar een andere film.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 09:40:Anders gaan we gezellig naar een andere film.
En wat voor film heb je in gedachten dan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 09:44:En wat voor film heb je in gedachten dan
Wat jij wilt schat ik ben niet zo moeilijk ik vindt de meeste films wel leuk.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 09:48:Wat jij wilt schat ik ben niet zo moeilijk ik vindt de meeste films wel leuk.
Ik heb er al zoveel gezien dat heb je als je naast een videotheek woont
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 10:12:Ik heb er al zoveel gezien dat heb je als je naast een videotheek woont
Dat is idd makelijk ja
Maar ik dacht meer aan gezellig een bioscoopje te pikken en daarna wat drinken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 maart 2008 om 10:17:Dat is idd makelijk ja
Maar ik dacht meer aan gezellig een bioscoopje te pikken en daarna wat drinken.
Vraag je me nou mee uit