Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 15:01:
Aan je toon te horen keur je hun drugsgebruik alleen maar zwaar af. Ik neem aan dat niet al je vrienden junks zijn die 24/7 gebruiken en dat je dus zelf ook wel ziet dat sommige mensen er inderdaad positieve ervaringen mee kunnen hebben. Ik wil je alleen maar meegeven dat het misschien makkelijker voor je word als je die positieve dingen ook eens tot je door laat dringen omdat je misschien beter motieven kan vinden voor mensen die er aan gebruiken en beter de verschillen kan zien tussen mensen die recreant zijn en mensen die verslaafd zijn .
Ik vat zulke opmerkingen altijd erg hoog op. 'Iedereen die drugs gebruikt is triest en heel erg dom' Er zijn zoveel mensen die gebruiken en het gewoon onder controle
nee klopt niet al mijn vrienden gebruiken drugs. en hun gebruiken verder ook geen crystal.. hun gebruike keta en pillen enzo.
ik weet ook wel dat er mensen zijn die het onder cotrole hebben. die zitten in mijn vrienden groep. daar heb ik ook geen moeite mee.. maar zal het indd is proberen om er wat positiever tegen aan te kijken.. proberen kan geen kwaad.. en indd door al het gezeik ben ik toch nog een beetjte geholpen.. train ze... en bedankt