Partyflock

Forumonderwerp · 1001062
Waarschuw beheerder
EDE - Een 59-jarige inwoonster van Ede is dinsdagavond in de bus in haar woonplaats mishandeld door een meisje en een jongen.

Dat gebeurde nadat de vrouw een opmerking maakte over het feit dat het meisje en een vriendin hun voeten op de bank hadden gelegd.

Na een woordenwisseling spuugde het meisje de vrouw in haar gezicht. Vervolgens bemoeide een jongen die achter in de bus zat, zich er mee. Hij pakte de Edese vast, zodat het meisje haar kon slaan en schoppen.

Toen een andere passagier de belaagde vrouw te hulp schoot, vluchtten de twee meisjes en de jongen de bus uit. De politie stelt een onderzoek in.

:/is toch niet normaal meer:S

"bron" http://www.nu.nl/news/1475680/10/Vrouw_%2859%29_mishandeld_na_opmerking_in_bus.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 13 maart 2008 om 18:59:
Sws eigenlijk weer zo'n geval waar ik bij denk: Daar had ik bij moeten zijn in die bus..

ik hoop dat ook altijd :[
Het is zo'n moment dat het geoorloofd is iemand een dwarsleasie te schoppen, en dan achteraf ook nog de held te zijn..

of lekker stoeprandjebutsen :bloos:
Btw, volgens mij als jij later "oma" bent kan beter niemand jou beroven. zie ik aan je foto's..

doe een baksteen in mn tasje:[
of een dikke bom die ik op afstand kan laten ontploffen in mn tas b)
Zoiets ongeveer

jaaah zoiets:lol: :bloos:
alleeen ben nie zo kapot van die amateuristische gemeentecowboys :bloos: die mogen van mij thuisblijven met dr rotloontje:lol: oeps:x gewoon de tering in trappe die gasten zodat ze niet eens een verklaring kennen afleggen b)
laatste aanpassing