Partyflock

Forumonderwerp · 1000412
Betreft: evenement: Free Your Mind Festival, zaterdag 7 juni 2008 om 12:00
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, 7 juni is het weer zover, het festival van de lachende mensen, Free Your Mind Festival!! :D Dit jaar het 5 jarig jubileum :cheer:

Eerste namen:

Goose - DJ Set (B ), Josh Wink 🇺🇸, Paul Kalkbrenner (D), Derrick May 🇺🇸, Miss Djax, The Advent – Live (gb), Joey Beltram 🇺🇸, Lucien Foort, Anja Schneider (D), Erick E, Roog, Joost van Bellen, Kabale und Liebe, Sebo K (D), Len Faki

Steve Rachmad, Secret Cinema, Bart Skils, Benny Rodrigues, Juan Sanchez, Raresh, Dr. Lektroluv en Anthony Rother.

Sandeep, Stefano Richetta, Onur Ozur, Darko Esser, Len Faki, Steve Rachmad, Paul Brtschitsch, District One.

Meer namen volgen nog!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ik heb ook niks met de politie. alleen maar negatieve ervaringen mee gehad..
helden op sokken zijn het. als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen en heb je ze niet nodig zijn ze irritant!
Waarschuw beheerder
ik wordt neergestoken op straat in amsterdam, gast zit 2 weken vast, wordt vrijgesproken...

ik heb ook alleen maar negatieve ervaringen met de politie. hoewel ik wel begrijp dat ze natuurlijk voor een groot deel van al onze veiligheid zorgen.
Waarschuw beheerder
Ze zorgen niet alleen maar voor veiligheid dat is maar een klein deel.Het hulpverlenende stuk is erg groot.

Maargoed ik begrijp ook wel dat het voor buitenstaanders misschien lastig te zien is.Mijn zus werkt bij de politie en tjah dan hoor je wel eens wat wat je zoal doet als agent.Daar hebben de meeste geen besef van.
Waarschuw beheerder
omdat het maar bij weinig mensen gebeurd.

ben je eindelijk 21, is er weer iemand die zegt dat je bepaalde dingen toch niet mag doen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 14 april 2008 om 12:34:
ach ik heb ook niks met de politie. alleen maar negatieve ervaringen mee gehad..
helden op sokken zijn het. als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen en heb je ze niet nodig zijn ze irritant!

Heb precies hetzelfde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 14 april 2008 om 06:59:
Door 1 slechte ervaring nog wel?

Gast, als je het verhaal niet weet ga dan niet beidehand je conclusies trekken (geld ook voor die Broccoli)
Ik ga ook niet het hele verhaal vertellen. Maar het komt erop neer dat 2 slappe excuses voor agenten onder ede een valse verklaring hebben afgelegd waardoor ik in de problemen ben gekomen.
Mischien is het niet helemaal politiek correct. Maar als jij net zo hard genaaid zou zijn als mij, dan had jij mischien ook weinig vertrouwen meer gehad in de politie. Ik weet dat het niet helemaal correct is maar toch kan ik er wel erg hartelijk om lachen als 'iemand zijn biertje over de rug van een agent gooit. Verder is "haten" mischien ook niet het juiste woord. Ik geniet er gewoon erg van als 'de politiemacht' negatief in het nieuws komt.
Wat betreft die 2 die mij genaaid hebben; Ik zou echt geen krimp geven als ze recht voor mijn neus dood neer zouden vallen. Die 2 haat ik wel echt uit de grond van mijn hart.

en nu ontopic maar weer? fijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 14 april 2008 om 13:07:
ben je eindelijk 21, is er weer iemand die zegt dat je bepaalde dingen toch niet mag doen

ik ben 25 en mijn vriendin zegt me welke dingen ik wel en niet mag doen O:)
Waarschuw beheerder

Yep, moet het hier helaas(want ik betaal belasting en dus indirect hun salaris:() mee eens zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 14 april 2008 om 06:55:
Waarom vind je politie in het algemeen vieze honden dan? Echt een te lompe uitspraak.Altijd zo dom he mensen die de politie afkraken en voor weet ik veel wat uitmaken.Je begrijpt denk ik vrij weinig van wat de politie doet.

misschien was het wat te generaliserend..8)..
ik weet maar al te goed wat de politie doet...een van mn beste maatjes van "vroegah" is ook wout. Hij wilde geen kantoorbaan en 9 tot 5 bullshit en marine en landmacht en dergelijke leek em niks, kan best begrijpen dat je dan bij de politie gaat. die gast loopt in de bijlmer rond en bekeurt alleen het broodnodige, en dat is goed (Y)
maar zelfs hij verteld verhalen over hoe je per maand zoveel boetes moet hebben uitgeschreven en dat sommige van die mannetjes in zijn korps gewoon even 3x (!) zoveel boetes uitschrijven als dat wat behaald moet worden. dus zeg maar ..:

-boete krijgen voor tegen een boompissen op konniginnedag
-boete krijgen omdat je je laatste slokje bier drinkt in de zomer in een parkie
-boete voor zonder licht terwijl het net een minuut begint te schemeren
-boete omdat je als laatste achterop een kettingbotsing klapt met je zuur verdiende autootje alleen maar omdat de auto voor je gloednieuw is en een veel beter remsysteem heeft.

dit zijn talloze voorbeelden die ik zelf heb ondervonden waardoor ik ze nou niet echt zie als mn beste vrienden..

en het ging me hier eigenlijk om politie arnhem en dan met name hun beleid op FYM...waar ze gewoon over het festival paraderen, en dat verhoogt niet mijn feestvreugde:)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 18:05:
boete krijgen voor tegen een boompissen op konniginnedag
-boete krijgen omdat je je laatste slokje bier drinkt in de zomer in een parkie
-boete voor zonder licht terwijl het net een minuut begint te schemeren
-boete omdat je als laatste achterop een kettingbotsing klapt met je zuur verdiende autootje alleen maar omdat de auto voor je gloednieuw is en een veel beter remsysteem heeft.

Stop de betutteling!!! :D:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 18:42:
Stop de betutteling!!!

echt wel !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 18:05:
boete krijgen voor tegen een boompissen op konniginnedag

boete krijgen als je op een bankje een pilsje nuttigt in een park, 200 meter naast een carnavalsoptocht met strontzatte lallende feestvierders...

Bij een discotheek buiten komen en nog net een gast uit je auto zien komen, het nummerbord noteren van de groep medelanders waarbij hij in de auto springt, waarop ze je proberen aan te rijden terwijl de politie ernaar staat te kijken. Als je ze er dan op wijst het volgende antwoord krijgen: "Niet zo bijdehand anders pakken we je op" "Kom morgen maar aangifte doen op het bureau!"

Maatje van me, zware ADHD-er dus geen schoolbanktype en al vanaf jonge leeftijd aan het werk, zit op het bureau omdat hij zogenaamd samen met mij wat ongein heeft uitgehaald... Begint zo'n wout tegen hem te blaten over zijn werk...of hij nog een andere job zou willen hierna...en of hij denkt dat dat met een strafblad zou lukken. Als hij een bekentenis zou afleggen, zou het bij een taakstraf blijven, zo niet, waren er genoeg getuigen om er een rechtzaak van te maken, met een veroordeling+strafblad tot gevolg...hij bekent natuurlijk, terwijl we ECHT niks te maken hadden met dat voorval...

helden op sokken zijn het. als je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen

.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo heb ik er ook nog wel een paar....erg eigenlijk:(

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
is dit het FYM topic of het antiwoutentopic?
Waarschuw beheerder
antiwoutentopic
Waarschuw beheerder
Dus back on topic.....

Krijgen we dit jaar weer een opwarmer met gymnastiek enzo...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op dinsdag 15 april 2008 om 12:28:
Krijgen we dit jaar weer een opwarmer met gymnastiek enzo...

kinderspelletjes met Karl Noten...:x

happen naar pijnenburg (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 00:26:
Ja dat was super irri, maar uiteindelijk ging t prima. Stof is zowieso klote met lenzen.

Draag al een jaar of 12 lenzen en heb er nog nooit last van gehad. Ook niet vorig jaar op FYM... Gewoon zorgen voor kwalitatief goede lenzen (nooit op bezuinigen is mijn mening) en een goede zonnebril.:) Maar de één kan er natuurlijk sneller last van hebben als de ander..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 april 2008 om 20:14:
antiwoutentopic?

Ben net aangehouden omdat ik fietste in voetgangersgebied(waar stond dat bord dan:()35 euro armer....:rot:

Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 15 april 2008 om 13:30:
kinderspelletjes met Karl Noten...:x

happen naar pijnenburg (Y)

Is ter land, ter zee en in de lucht niets......lang leve papier mache..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juulke op dinsdag 15 april 2008 om 13:45:
Draag al een jaar of 12 lenzen en heb er nog nooit last van gehad. Ook niet vorig jaar op FYM... Gewoon zorgen voor kwalitatief goede lenzen (nooit op bezuinigen is mijn mening) en een goede zonnebril. Maar de één kan er natuurlijk sneller last van hebben als de ander..

Tsja, mijn harde lenzen zijn van goede (lees erg goede) kwaliteit, maar zoveel zand is geen lens bestand en ik ben geen zonnebrillentype. Dus dit jaar weer heerlijk met m'n oogjes dicht genieten van de muziek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 19:04:
heerlijk met m'n oogjes dicht genieten van de muziek

Dus jullie gaan wel hierheen?
Ik twijfel nog een beetje... Ben er gewoon nog nooit geweest, raarrr!
Waarschuw beheerder
juist een goede reden om wel te gaan toch :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danig op woensdag 16 april 2008 om 00:34:
Ik twijfel nog een beetje... Ben er gewoon nog nooit geweest, raarrr!

Als het geluid beter is, en het weer mooi: ja dan ben ik aanwezig!
En jij ook, ik sleur je mee!!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op woensdag 16 april 2008 om 07:30:
juist een goede reden om wel te gaan toch

ja dat is wel zo..
maar ik hoor en lees alleen maar negatieve verhalen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danig op woensdag 16 april 2008 om 21:25:
ja dat is wel zo..
maar ik hoor en lees alleen maar negatieve verhalen! :D

dat slaat echt nérgens op :lol:

afgelopen 4 jaar FYM heeft volop goeie beoordelingen gekregen.. ga maar kijken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danig op woensdag 16 april 2008 om 21:25:
maar ik hoor en lees alleen maar negatieve verhalen

FYM is één van de gezelligste feesten van het jaar...dat geneuzel om randvoorwaarden :D
Waarschuw beheerder
ook altijd prima vermaakt. vorig jaar oberigens wle de minste van de 3 waar ik geweest ben. ondanks het weer..want dat was top
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op woensdag 16 april 2008 om 21:33:
dat geneuzel om randvoorwaarden :D

precies.. jezus, ik laat m'n feest dus écht niet verpesten door een druppel water over m'n handen.. en mocht dat nou écht écht nodig zijn gooi ik er wel wat uit een flesje overheen.. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
shit man, dadelijk is er geen water!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 16 april 2008 om 21:33:
dat slaat echt nérgens op

afgelopen 4 jaar FYM heeft volop goeie beoordelingen gekregen.. ga maar kijken

Oké, okeee ik praat duidelijk met de verkeerde mensen... :)
Maar goed, ik kom het zelf wel beoordelen dan dit jaar
Waarschuw beheerder
vorige keer kwam er allemaal bruine shit uit mn neus door het stof...hele feestje verneukt!
Waarschuw beheerder
donateur
d'r zat gewoon zand in m'n schoenen he.. echt schandalig.. ga echt nooit meer.. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danig op woensdag 16 april 2008 om 22:10:
Oké, okeee ik praat duidelijk met de verkeerde mensen...
Maar goed, ik kom het zelf wel beoordelen dan dit jaar

Goed zo! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 16 april 2008 om 22:18:
d'r zat gewoon zand in m'n schoenen he.. echt schandalig.. ga echt nooit meer..

heb geen schoenen aangehad de hele dag :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 14 april 2008 om 20:17:
acab

gaat een beetje ver tegen de politie te zijn. Toch een essentieel onderdeel voor een beetje fatsoenlijke samenleving.

MAAR: STEL PRIORITEITEN !!!

en ga niet zo fascistisch lopen doen over niks ..

De fascisten van gemeente en politie arnem mogen van mij dus wel echt de ****** krijgen :loser:

ontopic dan maar: leuk feestje, zeker aanwezig. Vette namen : letroluv, speedy j. :lief:, rachmad, secret cinema..

Over dat zand, liever minder wouten dan minder zand :rot:

Artiest Wouter Brok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 23:06:
fascistisch

zwaar woord... niet beetje overdreven?

Waarschuw beheerder
Mwa. Als je mensen zich voor een groepje agenten compleet laat uitkleden omdat die in de rij aan hun zak staan te krabben en een merkteken op je arm krijgt gestift als je wat wiet bij je hebt.

Aan de andere kant heb je ook wel gelijk. Dit raakt nooit aan de echte betekenis van het historische begrip. Maar het is een fijne term om duidelijk te maken hoe ik erover denk. En dat is dat de politie een aanpak hanteert die hier absoluut niet thuishoort.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 16 april 2008 om 22:11:
vorige keer kwam er allemaal bruine shit uit mn neus door het stof...hele feestje verneukt!

:lol: kan me 1 keer herinneren op Fast Forward, jaar of 5 terug...superlekker weer en ik dacht serieus dat ik superbruin was geworden...totdat ik er water overheen kreeg...ALLES was vies :D
Uitspraak van Lennart! op woensdag 16 april 2008 om 21:38:
vorig jaar oberigens wle de minste van de 3 waar ik geweest ben

hoop dat er eens iets totaal anders wordt gedaan aan de indeling... want het is toch iedere keer een beetje hetzelfde, waardoor ik mijn eerste FYM ook wel het vetste vond...terwijl de vetste acts juist de afgelopen 2 jaar waren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 17 april 2008 om 01:09:
kan me 1 keer herinneren op Fast Forward, jaar of 5 terug...superlekker weer en ik dacht serieus dat ik superbruin was geworden...totdat ik er water overheen kreeg...ALLES was vies

hahah daar was ik toen ook! :lol: ook zon zand ondergrond bij dat eindfeest!
Waarschuw beheerder
Dat was toen het keihard begon te regenen op het eind!?
Waarschuw beheerder
nee jaar erna
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danig op woensdag 16 april 2008 om 22:10:
Oké, okeee ik praat duidelijk met de verkeerde mensen

nee juist met de goede mensen dus :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op donderdag 17 april 2008 om 01:09:
kan me 1 keer herinneren op Fast Forward, jaar of 5 terug...superlekker weer en ik dacht serieus dat ik superbruin was geworden...totdat ik er water overheen kreeg...

Jaaaaa dat had ik op FYM vorig jaar hahaha! Was dat ff een tegenvaller onder de douche....al het mooie bruin zo het doucheputje in! :'( ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 17 april 2008 om 08:30:
Dat was toen het keihard begon te regenen op het eind!?

dat was 2002!

die eindfeesten aan de haven tussen die containers waren ook echt vet.. toen het nog gratis was
1999 of 2000 was dat.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 23:57:
Mwa. Als je mensen zich voor een groepje agenten compleet laat uitkleden omdat die in de rij aan hun zak staan te krabben en een merkteken op je arm krijgt gestift als je wat wiet bij je hebt.

gaat te furrr!!

tering....kheb echt weer zin in FYM..
tblijft altijd raar gevoel als je daar dat terrein weer oploopt..eerste festivalletje van het jaar...daar gaan we weer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en voor diegenen die hun handjes willen wassen...even het shirt van bovengetekende uitwringen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op donderdag 17 april 2008 om 20:12:
even het shirt van bovengetekende uitwringen

whoeii...wat was ik doorweekt....heerlijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2008 om 01:21:
doorweekt.

Zo hoort het nou :)

Moet altijd wel stiekem lachen om die mensjes die heel moeilijk staan te heupwiegen op een warm festivalletje met een blik waaraan je gewoon ziet dat ze bang zijn dat hun look waar ze uren aan hebben gewerkt "verpest" wordt door een beetje zweet.

Fok die shit, gewoon gaan met die banaan! :banana:

'Mooi zijn' doe je maar lekker als je samen met je vriendje/vriendinnetje romantisch zit te dineren.

Met een beetje mazzel kom je zelfs Bica tegen met haar waaier. Dan komt het al helemaal goed ;)
Waarschuw beheerder
Yes yes, i like! Als het goed is ga ik gewoon over dit jaar en heb nu al zin om dat goed te vieren op FYM! :cheer: