Partyflock

Forumonderwerp · 1000412
Betreft: evenement: Free Your Mind Festival, zaterdag 7 juni 2008 om 12:00
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, 7 juni is het weer zover, het festival van de lachende mensen, Free Your Mind Festival!! :D Dit jaar het 5 jarig jubileum :cheer:

Eerste namen:

Goose - DJ Set (B ), Josh Wink 🇺🇸, Paul Kalkbrenner (D), Derrick May 🇺🇸, Miss Djax, The Advent – Live (gb), Joey Beltram 🇺🇸, Lucien Foort, Anja Schneider (D), Erick E, Roog, Joost van Bellen, Kabale und Liebe, Sebo K (D), Len Faki

Steve Rachmad, Secret Cinema, Bart Skils, Benny Rodrigues, Juan Sanchez, Raresh, Dr. Lektroluv en Anthony Rother.

Sandeep, Stefano Richetta, Onur Ozur, Darko Esser, Len Faki, Steve Rachmad, Paul Brtschitsch, District One.

Meer namen volgen nog!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 9 juni 2008 om 13:30:
ik vond het dit jaar leuker dan vorig jaar. toen was de muziek en geluid echt minder. Dat was nu beter iig.
zonnetje en vrienden erbij..prima!

vooral de main was echt 10x beter dit jaar. Vorig jaar me daar kapot geergerd. Heb nu alweer zin in awfs, en drift met funk d void, maar tot die tijd ff een "house" pauze zoals dit zo hip heet
Waarschuw beheerder
jeetje pimmetje wat ben je weer hip, het moet niet hipper worden hoor....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 12:48:
Ik was weer erg sociaal daar vooraan hahahaha heb die hele toko afgedept daar

ik was er helemaal blij mee iniedergeval! :D

Kreeg zowaar bijna ruzie met eenn gast omdat ik die kletsnatte koude handdoek in zn toet kletste ahahah, en ik bedoelde het zow goed!

:lol: sommige mensen waarderen geen helpende hand!

Zucht, die snoepies ook

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 9 juni 2008 om 13:19:
stond jij de hele dag onder de brug?

volgens mij was t een heul ander feesje! :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 13:54:
Jeps maar eerst defqon!

jij bent ook niet te houden he mop! ;)

Waarschuw beheerder
Wat een lekker daggie en wat een scherpe controles zeg..

Uitspraak van Lobke op zondag 8 juni 2008 om 23:11:
zijn de sets in planet rose tent opgenomen? ik wil die van len faki

Hehe, ik wil die van Speedy J.

dat zou echt te sick zijn. Maar ben al ziels gelukkig met die alleen van speedy j.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *KiPPie op maandag 9 juni 2008 om 14:17:
jij bent ook niet te houden he mop!

Idd :)!!
Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - De politie heeft zaterdag bezoekers van het dancefestijn Free Your Mind schandalig behandeld.

Dat zegt organisator Robin Hagen. Pas na een telefoontje naar burgemeester Pauline Krikke werd het beter.

Bezoekers werden bij het betreden van het terrein door een smalle corridor van hekken gestuurd en besnuffeld door drugshonden. Daar omheen stonden tien politiemannen. Sloeg een hond aan, dan werd de betrokkene volgens Hagen ruw uit de rij gehaald en tussen twee agenten afgevoerd. Vaak moest de betrokkenen zich dan uitkleden in een afgeschermde ruimte. Zo werd gecontroleerd of er drugs aanwezig waren.

"De politie ging tekeer, dat was niet normaal", zegt Hagen. "Bezoekers zijn als honden behandeld. Ook als je alleen een zakje wiet bij je had. Je kunt toch ook gewoon vragen: loop je even mee? Maar er werd ontzettend veel ophef gemaakt. En dan dat uitkleden, is fouilleren niet genoeg?"

Hagen zegt dat protesten van zijn kant niet hielpen. Daarom belde hij zaterdag burgemeester Krikke. Die stuurde Ruud Staijen, chef van het district Arnhem-Veluwezoom, om poolshoogte te nemen. "In een gesprek met hem is besloten die corridor weg te halen", zegt Hagen. "Ook zou de politie de bezoekers beter behandelen. Dat is toen inderdaad gebeurd. Kort daarop stopten ze helemaal met de toegangscontrole."

Burgemeester Krikke bevestigt dat zij Staijen heeft gebeld. "Ik heb dus niet ingegrepen, ik heb alleen op een gesprek aangestuurd. Het is mooi dat dat goed is verlopen."

Een politiewoordvoerder zegt dat het zich laten uitkleden van arrestanten tot de standaardprocedure behoort. Volgens Hagen is het bij vorige edities van het festival ook voorgekomen. Daarbij moesten de betrokkenen zich volgens hem ook bukken. "Dat is nu in elk geval niet niet gebeurd", zegt Peters. Mensen zijn wel gefouilleerd, maar volgens haar niet op het blote lijf.

Hagen zegt dat ook de eerste editie van Open Your Mind in 2004 werd gekenmerkt door machtsvertoon van de politie. "Na gesprekken ging het de jaren daarna beter. Maar nu zijn we terug bij af."

Tijdens het festival zijn 91 bezoekers aangehouden met drugs, vooral met XTC, cocaïne en GHB.

Bron: http://www.gelderlander.nl
Waarschuw beheerder
en ik was er 1 van :/
ach hoe ik werd meegenomen was wel beetje overdreven. verder was de politie nog best oke hoor. dat uitkleden tm het onderbroekje is normaal in zulke gevallen. k heb politie wel erger meegemaakt.

de boete viel gelukkig mee en ik stond om 5uur weer vooraan bij de main met mn VIPbandje :lol:
dikke pik voor de coppers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 9 juni 2008 om 15:04:
en ik was er 1 van

2 maatjes van mij ook de sjaak. ene boete van 125 en die ander zelf ruim 300. Maar allebei alsnog een dikke dag gehad..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op maandag 9 juni 2008 om 14:58:
Een politiewoordvoerder zegt dat het zich laten uitkleden van arrestanten tot de standaardprocedure behoort. Volgens Hagen is het bij vorige edities van het festival ook voorgekomen. Daarbij moesten de betrokkenen zich volgens hem ook bukken. "Dat is nu in elk geval niet niet gebeurd", zegt Peters. Mensen zijn wel gefouilleerd, maar volgens haar niet op het blote lijf.

Uitspraak van Lennart! op maandag 9 juni 2008 om 15:04:
dat uitkleden tm het onderbroekje is normaal in zulke gevallen.

is het nou wel of niet gebeurd?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van een meisje gehoord dat niets bij zich had behalve dat haar tasje naar wiet rook, dat ze zich tot op haar string heeft moeten uitkleden..
Waarschuw beheerder
ik moest buttnaked :)
maja dat gebeurd overal..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 9 juni 2008 om 15:19:
Ik heb van een meisje gehoord dat niets bij zich had behalve dat haar tasje naar wiet rook, dat ze zich tot op haar string heeft moeten uitkleden..

Ja dat had ik gevraagt, maar dat was niet bij de politiecontrole :$
Waarschuw beheerder
naja een agent zei tegen mij dat die honden wel goed konden ruiken en dat als je de dag ervoor bv wiet in je tas/tas enz had dat er ook nog de mogelijkheid bestond dat die hond het zou ruiken..

lijkt me persoonlijk wel raar want dan blijft die hond bezig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 9 juni 2008 om 15:23:
lijkt me persoonlijk wel raar want dan blijft die hond bezig

dat deed ie dan ook :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 15:15:
is het nou wel of niet gebeurd?

Heb van twee mensen gehoord dat ze zich helemaal moesten uitkleden en daarna mochten bukken voor oom agent....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van quesss op maandag 9 juni 2008 om 15:34:
Heb van twee mensen gehoord dat ze zich helemaal moesten uitkleden en daarna mochten bukken voor oom agent....

vreemd dat ze dan zeggen dat het niet is gebeurd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 9 juni 2008 om 13:19:
stond jij de hele dag onder de brug?

Nee, alleen even een kwartiertje onder die bomen gezeten helemaal een de zijkant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 9 juni 2008 om 14:58:
Daarbij moesten de betrokkenen zich volgens hem ook bukken. "Dat is nu in elk geval niet niet gebeurd",

Gelul,vriend van me moest toch echt in zijn naakie staan en bukken!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 13:22:
hoe was fransje k trouwens?

Ome Frans. In Topvorm, beste set ooit, ooit zeg ik je. 4,5 uur pure extase.
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 9 juni 2008 om 15:48:
een man of 30 a 40 in 11

Een onderonsje met allemaal liefhebbers van deze mythe :). Wat een avond, wat een avond, wat een avond (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *OZ* op maandag 9 juni 2008 om 16:02:
Gelul,vriend van me moest toch echt in zijn naakie staan en bukken!!

ja ik moest ook gewoon hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel ! op zondag 8 juni 2008 om 17:19:
zijn de sets in planet rose tent opgenomen? ik wil die van len faki

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 14:29:
dat zou echt te sick zijn. Maar ben al ziels gelukkig met die alleen van speedy j.

De meeste sets in de Planet Rose zijn wel opgenomen, alleen hebben zowel Len faki als Speedy J jammer genoeg geen toestemming gegeven voor opnames. Helaas pindakaas.

De overige sets zullen zo snel mogeljk op http://ondemand.livesets.com/ gezet worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 9 juni 2008 om 16:10:
Speedy J jammer genoeg geen toestemming gegeven voor opnames.

Logisch, veel nieuw materiaal draaide die gast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 11:26:
Ergens in de middag was er een neger met een stuk reclame zeil om ze nek geknoopt als een soort cape.
Maar opeens was ie gaan liggen voor de main met dat stuk zeil als een deken
zag eruit alsof hij echt wilde gaan slapen, iemand anders dit gezien? ik heb me echt rot gelachen maar hopelijk gaat het goed met hem!

Haha, ja dat heb ik ook nog gezien! Dat zeil was eerder al irritant dus ik was allang dat hij het mee nam voor z'n middagdutje :lol:
Waarschuw beheerder
Foto's check je via waarstaatmijnfoto.nl:

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1530/7-juni-2008_Free_Your_Mind_Festival_2008_Stadsblokken_Arnhem.html

:-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danig op maandag 9 juni 2008 om 16:20:
Dat zeil was eerder al irritant

daar had ik misschien wel wat mee te makeno:)
Waarschuw beheerder
Ja, maar jij bent sowieso al irritant, want jij gaat te hard los ;)
Waarschuw beheerder
Ik kwam me vandaag toch een filmpje vol helden (en heldinnen) tegen op mijn mobiel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op maandag 9 juni 2008 om 13:28:
er was echt super lekker ijs! jammer dat jullei die niet ontdekt hebben....Dippin Dots heet het

:cheer: dippin' dots !!!!!! mjammie :cheer:
Rainbow waterijs dippin dots waren zoow lekker verkoelend in de FYM zon:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op maandag 9 juni 2008 om 13:28:
@ Bica en chiquito: er was echt super lekker ijs! jammer dat jullei die niet ontdekt hebben....Dippin Dots heet het en is op één of andere manier nog kouder dan waterijs en heeeul lekker

Helemaal nix van meegekregen haha. Heb eigelijk ook alleen maar drinken gehaald en op de main gestaan, meer niet ;)
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 9 juni 2008 om 17:44:
Ik kwam me vandaag toch een filmpje vol helden (en heldinnen) tegen op mijn mobiel

Oh god...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 9 juni 2008 om 15:19:

standaard procedure
Uitspraak van Lennart! op maandag 9 juni 2008 om 16:07:
ja ik moest ook gewoon hoor..

had je mooi ff LenFart moeten spelen!
Waarschuw beheerder
zou mooi zijn geweest! :)
zon lekkere dampende bierscheet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op zondag 8 juni 2008 om 20:08:
over die honden: het waren opzeker drugshonden, heb daar nog even gezeten (7 kleuren gescheten met alles wat ik in me broekje had zitten) wachtend op bericht van len en gastenlijst, maar er werden zoveel mensen uitgepikt!!niet normaal! hoorde ook van iemand die aant werk was dat bijna iedereen die opgepakt was iig wiet bij zich had, dat ruiken die beesten als eerste, en als je dan ook andere shit bij je hebt...

Toen wij rond 14:00 binnenkwamen was het erg druk, heb een hond gezien en die zag mij vast niet:), ben niet gefouilleerd en hoefde zelfs mijn tas niet open te maken....

Was een vermakelijk feestje,maar ga volgend jaar toch maar eens ergens anders kijken. Sfeer vond ik vaak wat lafjes,die leipe kleerkasten met hun intimiderende haantjesgedrag,maakte het er niet beter op. Genoten van Joey Beltram,2000 and one, Mesjokke en Sebo K.Speedy J. wist me vorig jaar veel beter te boeien en het geluid bij Anthony Rother was te gewoon belabberd om van het optreden te kunnen genieten.

Uitspraak van Dave'79 op zondag 8 juni 2008 om 20:04:
Was ook leuk om te zien, een hele groep kwam er tegelijk aan rennen, tot ze 15 man security op een rij zagen. Toen begonnen ze maar ff te zingen, iets van Rotterdam ofzo, moeilijk te vertaan...en dat was het...Een massale vechtpartij heb ik niet gezien.

volgens mij viel het ook wel mee, wel zielig als je op een feest gaat afspreken om te vechten,spreek dan in het bos of de hei af ofzo, jeez:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op maandag 9 juni 2008 om 19:40:
en het geluid bij Anthony Rother was te gewoon belabberd om van het optreden te kunnen genieten.

Nu weet ik waarom het kwam ja :yes:..Normaal vind ik zijn tracks altijd lekker maar ben na 15 min. gewoon weggelopen..Father this father that op een volume waarbij je een pil nog kon horen vallen :s...WACK!

Waarschuw beheerder
Hebben wij ff mazzel dat het tegenzat en we dus la(a)t(er) aankwamen... er was 0,0 controle. Ik werd door een mannelijke fouilleerder doorverwezen naar de vrouwelijke versie van hemzelf dus toen ik bij haar kwam en zei dat ik door haar gefouilleerd moest worden zei ze; zijn ze zo streng meisje? loop maar door hoor (zonder in m'n tas te kijken of me aan te raken!) En heb ik ook geen politie noch honden gezien :cheer:

Het was een vet vet vet festival!!!

(P.s. ik weet niet wie die gast was die op die speakers klom, maar ik heb er enorm om gelachen! Ik hoop dat hij dat ook nog kan, achteraf gezien ;) )
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Derrick May (y)

{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 9 juni 2008 om 19:38:
zou mooi zijn geweest!

in één keer van zo'n blanke wout een neger maken! :D
Waarschuw beheerder
dieppVrtiies!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op maandag 9 juni 2008 om 19:40:
volgens mij viel het ook wel mee, wel zielig als je op een feest gaat afspreken om te vechten,spreek dan in het bos of de hei af ofzo, jeez

Idd, 50 euro betalen om je knokkels kapot te slaan...koop je ook een paar bokshandschoenen voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juni 2008 om 15:09:
2 maatjes van mij ook de sjaak. ene boete van 125 en die ander zelf ruim 300. Maar allebei alsnog een dikke dag gehad..

nasty man, je kan je er idd beter bij neerleggen wanner het is gebeurd, dan heb je nog een leuke dag.
Uitspraak van Danig op maandag 9 juni 2008 om 17:40:
want jij gaat te hard los

TE hard losgaan kan niet! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op maandag 9 juni 2008 om 23:23:
Derrick May

Ik zie in het filmpje een aantal bekenden lopen met een roze krokodil op de schouders ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 13:59:
een aantal bekenden lopen met een roze krokodil op de schouders ;)

die ken ik ook ergens van:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carrie op maandag 9 juni 2008 om 18:02:
Rainbow waterijs dippin dots waren zoow lekker verkoelend in de FYM zon

:kwijl: toen op het strand ook, heerlijke uitvinding! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 10 juni 2008 om 13:15:
TE hard losgaan kan niet! :)

wel als je daarmee allemaal andere mensen omver beukt.