Partyflock

Forumonderwerp · 1000403
1 volger · 1510x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Zojuist startte ik mijn eigen PC, alles goed en wel (3 uur geleden deed hij het perfect)..
Nu open ik zojuist een YouTube filmpje en ineens pats!

Valt me pc uit... Toen heb ik hem weer proberen aan te zetten, maar deed nix en heb ik even de stroom ervanaf gehaald en toen startte hij zich weer op.. Nu ging hij tot aan het XP scherm en ging hij weer uit.. nogmaals hetzelfde gedaan en deed hij het tot aan mijn bureaublad scherm... zodra ik iets wilde aanklikken viel die uit..

Weet iemand wat het kan zijn?? Mss de voeding ofzo??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 02:47:
geef gewoon kort en duidelijk advies ipv interessant te lopen doen

zie mn eerste advies.. (f) en jij begon dom te lullen..(Y)

Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op zaterdag 8 maart 2008 om 15:42:
Hij viel toenstrax weer uit.. nu doettie t weer.. kijken voor hoelang

maar nou ze wat meer history over de pc heeft gegeven.. kan het eigenlijk maar 2 dingen betekenen .. of de koeling werkt niet meer 100% of de voeding is gewoon aan het einde .. ik acht de kans groot dat het de voeding is..

tip schroef de kast gewoon dicht is beter voor je pc (stof en warmte afvoer) en ga er even mee naar de winkel met de vraag of de voeding nog goed is en de koeling nog wel goed werkt (zo kort en duidelijk advies genoeg Taste of fire)..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:37:
tip schroef de kast gewoon dicht is beter voor je pc (stof en warmte afvoer) en ga er even mee naar de winkel met de vraag of de voeding nog goed is en de koeling nog wel goed werkt (zo kort en duidelijk advies genoeg Taste of fire)..

(Y) Zal ik dat maar eens doen :yes: