13788x bekeken
ziehier, grote kans dus dat Defqon Indoor zal komee!!
mooie quote getypt
En, hoeveel naieve debielen geloven nog steeds dat er een Defqon indoor komt?
Er zal wel een Q-feest komen rond die tijd in de HMH maar zal echt geen Defqon zijn hoor
Ik hoop op een XQ, terugkomst van Teqnology of gewoon weer Qlubtempo
XQ Technoboy wordt het dan Stouxie
Wil je nu nog steeds XQ![]()
Nee joh, dat wordt 't niet
Gewoon Deepack
ijdele hoop stoux
Als het Technoboy wordt moet ik nog maar eens zien of ik ga.
Zal een erg dikke line-up moeten worden dan.
En, hoeveel naieve debielen geloven nog steeds dat er een Defqon indoor komt?
Zoveel dat het topic nog steeds leeft
Zoveel dat het topic nog steeds leeft
Wat fok jij de boel nou?
Er komt wel een defqon indoor!
Hmm, ik snap ook niet echt waarom ze een typische outdoor event indoor willen maken.. Als ik Defqon hoor denk ik aan het strand en lekker weer..
indd geef dat feest dan gewoon een nieuwe naam...
defqon is strand, mooi weer, vele podia en BIER !!
maar ja de naam defqon verkoopt natuurlijk goed
naieve debielen geloven nog steeds dat er een Defqon indoor komt?
Er zal wel een Q-feest komen rond die tijd in de HMH maar zal echt geen Defqon zijn hoor
nie?!?!
donateur
in de HMH
alweer
wel leuke locatie hoor met fijn geluid dat cker maar voor mij niks meer dan bv de matrixx of n andere tent..
heb nooit echt t gevoel dat k na n feest ga als ik naar de hmh ga
Elke dag dat ik nog steeds dit topic kan openen is er weer 1 voor in de boeken 
sta je altijd in de gang ofzo?
heb nooit echt t gevoel dat k na n feest ga als ik naar de hmh ga
donateur
what the fuck heb ik in de gang te zoeken dan
ik sta altijd op de dansvloer maar ik vind de zaal gewoon..
gezellig maar niet speciaal ofzow
krijg daar gewoon niet t gevoel bij van ik sta op n feest en al helemaal niet als er tegen t eind van t jaar zoveel feestjes daar worden gegeven
ben ook meer van de grotere feestjes en meerdere zalen en ik vind hmh niet spectaculair meer behalve t geluid dan
what the fuck heb ik in de gang te zoeken dan
Geen idee
al helemaal niet als er tegen t eind van t jaar zoveel feestjes daar worden gegeven
Je hoeft er toch niet elke keer heen
ben ook meer van de grotere feestjes en meerdere zalen en ik vind hmh niet spectaculair meer behalve t geluid dan
Ieder ze ding
Kleine feestjes
En tot slot : honger?
donateur
Je hoeft er toch niet elke keer heen
da klopt
Kleine feestjes
nee ik ben meer van t rondlopen en overal ff stampen
En tot slot : honger?
?>?
maargoed wat moet je anders doen in de wintermaanden.. je wilt toch feestjes pakken met je vrienden en t is bter dan thuiszitten dus dan beland je overal toch wel weer
Verbreed je (muzikale) horizon
nee ik ben meer van t rondlopen en overal ff stampen ma meestal hebben we toch n vast plekkie
Vind het niks meer die grote massale feesten, HMH kan nog net en dan ben ik meestal toch alleen boven
En mijn horizon is dus wat breder geworden afgelopen jaren
?>?
Lees dit topic nog maar ff goed door
donateur
Verbreed je (muzikale) horizon
ja das ook n optie
mijn toppers zijn de outdoorfeesten toch wel
Lees dit topic nog maar ff goed door Maar 1 troost je bent niet de enige
mijn toppers zijn de outdoorfeesten toch wel lekker groot
DefQon
Is de enige uitzondering
geen zin in ben nog lui van in qontrol
Ieder ze ding Ik vind de HMH eigenlijk al te groot
Kleine feestjes Veel gezelliger en liefhebbers ipv dagjesmensen
nie te groot maar wel ideaal bij dat geluid
Lees dit topic nog maar ff goed door Maar 1 troost je bent niet de enige
Kleine feestjes Veel gezelliger en liefhebbers ipv dagjesmensen
Ach we zijn vaak allemaal wel als dagjesmens begonnen
Elke dag dat ik nog steeds dit topic kan openen is er weer 1 voor in de boeken
X2
ik kom ook af en toe nog ff kijken, gewoon om te lachen
lijkt me niet he. defqon is het populairst van alle feesten. ze gaan die naam echt niet verneuken door een indoor feest met 2 areas nee.
Op Q-dance site staat dat Defqon indoor 4 area's zal hebben!1111
Op zaterdag 27 September 2008 zal de HMH in Amsterdam in het teken staan van het nieuwste evenementenconcept van Q-dance. De twee zalen zullen worden ingericht met een decor zoals de bezoekers dat van de organisatie gewend zijn. 5.000 mensen zullen getuige zijn van de geboorte van het nieuwste indoor festival van Nederland, Defqon Indoor!
Naast feesten als X-qlusive in 2002 en In Qontrol in april 2004 zal ‘Defqon Indoor' het vijfde grote evenement van Q-dance worden. Zoals je van Q-dance kan verwachten zullen alle stevige dance stijlen op Defqon Indoor zijn vertegenwoordigd, waarbij de nadruk zal liggen op Hardtrance, Hardstyle en Hardcore. Daarnaast zullen enkele buitenlandse artiesten een nieuwe ‘sound’ ten gehore brengen die goed bij het concept past. De organisatie heeft inmiddels het grootste gedeelte van de line-up al rond en men kan een verrassend geheel verwachten.
Ongelofelijk, echt een domme set van Q-dance!
Naast feesten als X-qlusive in 2002 en In Qontrol in april 2004 zal ‘Defqon Indoor' het vijfde grote evenement van Q-dance worden. Zoals je van Q-dance kan verwachten zullen alle stevige dance stijlen op Defqon Indoor zijn vertegenwoordigd, waarbij de nadruk zal liggen op Hardtrance, Hardstyle en Hardcore. Daarnaast zullen enkele buitenlandse artiesten een nieuwe ‘sound’ ten gehore brengen die goed bij het concept past. De organisatie heeft inmiddels het grootste gedeelte van de line-up al rond en men kan een verrassend geheel verwachten.
Ongelofelijk, echt een domme set van Q-dance!
laatste aanpassing

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![[img width=1024 height=751]http://www.hvdm.nl/pers/images/koninklijk-koekhappen1-large.jpg[/img]](http://www.hvdm.nl/pers/images/koninklijk-koekhappen1-large.jpg)