Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:11:"Gisteren was het de dag van de doktersassistente, gelieve daar rekening mee te houden, want er is mogelijk sprake van een lichte after-feestvreugde"
Ik ga het morgen vieren in Parijs
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:13:Ik ga het morgen vieren in Parijs
Jij wint..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:13:Jij wint..
Helaas niet op kosten vd baas hoor
Vieren dat m'n vriendje 24 is geworden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:11:Morgen ga ik een bordje ophangen: "Gisteren was het de dag van de doktersassistente, gelieve daar rekening mee te houden, want er is mogelijk sprake van een lichte after-feestvreugde"
Dus met andere woorden, blijf weg met je vrijdagmiddagdrukte ga vanavond maar naar de hap?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:30:Dus met andere woorden, blijf weg met je vrijdagmiddagdrukte ga vanavond maar naar de hap?
Vrijdagmiddagdrukte valt meestal wel mee eigenlijk.. Mensen bellen sowieso al voor elk wissewasje naar de HAP
Maar we zitten met een paar terminale en een euthanasie, dus dat wordt morgen sowieso een rotdag (N)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:20:Helaas niet op kosten vd baas hoor
Vieren dat m'n vriendje 24 is geworden
Aaaah, gefeliciteerd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:33:Vrijdagmiddagdrukte valt meestal wel mee eigenlijk.. Mensen bellen sowieso al voor elk wissewasje naar de HAP
Oh, nou bij ons is t meestal chaos
Maar idd als ze t niet bij je voor elkaar krijgen dan bellen ze 's avonds de hap wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:39:Iedereen wilt nog even gezien worden en belt dan de spoedlijn...
Bij ons ook, heerlijk ook mensen die zeggen dat ze dan wel naar het ZH gaan en boos ophangen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:33:Aaaah, gefeliciteerd En geniet ervan
Dankjewel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 17:33:Maar we zitten met een paar terminale en een euthanasie, dus dat wordt morgen sowieso een rotdag
Hmm net voor het weekend, sterkte daarmee