Met dit verschil dat ik het consequent doorvoer in mijn opvoeding
Maar....die ranzige gay's die HOEVEN niet in het park liggen te naaien met elkaar
HOEVEN
Maar antwoorden ho maar..........laflaflaf...
Misschien omdat ik daarbij zeg dat er wel andere dingen zijn waar we ons druk over zouden moeten maken??
of zou het héél misschien kunnen zijn dat JIJ het envelopje hebt ingedrukt waar ik uithaal naar jou en dat jij als een klein meisje loopt te huilen dat ze het berichtje moeten verwijderen
En mij wéér een waarschuwing toebeldeeld hebt?
waarop ik toen zei dat ik het liever zélf uit maak waar IK me druk over wil maken.....
Volgens mij was ik dat aan het doen en kwam jij er met die dikke bek van je je er mee bemoeien .....
en dat zeggen ze allemaal.....
Jemig man ben ik ook zo lomp tegenover jou? Weleens gedacht aan een cursus "Manieren voor beginners"??
Maak jij je druk om jouw dingen, doe ik het om de mijne.
Volgens mij was ik dat aan het doen en kwam jij er met die dikke bek van je je er mee bemoeien .....
ook zo'n linkse afdoener...........
En.........wederom om de feiten heen draaien met afleidende antwoorden....
En het enige wat jij kan doen is je eigen postings weghalen
insinueren dat ik op envelopjes klik
Kereltje..........voor absolute nulletjes als jij mijn postings weghalennee mannetje........
meisjes gedrag
terwijl mijn foto nog steeds in dit topic staat.
Voorlopig staat jouw posting er niet meer,
Alsof kinderen niet begrijpen wat sex en homo zijn inhoud. Het ene kind is het andere niet maar als papa en mama de buurt wakker kreunen dan lopen kinderen doorgaands geen trauma op. Het is mou eenmaal een lustgevoel dat wij allemaal ondervinden dus ach ja...
Neuken in het park voor iedereen!