Partyflock

Forumonderwerp · 1000098

Waarschuw beheerder
Zo meld de televaag vandaag, immers je hond laten loslopen wordt zwaar bestraft, je zal maar lekker aan het neuken zijn en er likt een hond
lekker aan je reet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3480353/_Seks_mag_in_Vondelpark__.html?p=4,1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 14:50:
Met dit verschil dat ik het consequent doorvoer in mijn opvoeding

Maar hoe kom je er dan bij dat ik dat niet zou doen cq gedaan heb?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 14:50:
Maar....die ranzige gay's die HOEVEN niet in het park liggen te naaien met elkaar

Vooropgesteld dat het hier niet per definitie om gays gaat heb je gelijk: ze HOEVEN het niet DAAR te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 20:58:
Onbegrijpelijk zoiets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 15:10:
HOEVEN

Ik vrees dat we het hier over een andere "hoeven" hebben....om het even ingewikkeld te maken :-)

Ik bedoel: ze hoeven het daar niet te doen als van: oprotten daar en er nooit meer je bek laten zien! Er zijn 1000 andere plekken waar je ongestoord je ding kunt doen. Auto, hotel, motel, thuis, zijn huis, where ever. Ik bedoel 'hoeven' eigenlijk meer als van ze zouden het daar niet mogen doen.

Jij bedoeld -zo schat ik in- ze hoeven het daar niet te doen maar mogen wel.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 16:11:
Jij bedoeld -zo schat ik in- ze hoeven het daar niet te doen maar mogen wel.....

En je weet ook al dat ik mijn opvoeding niet consequent doorvoer...

Klaar met je psychologische profielschets?

Waarschuw beheerder
Maar antwoorden ho maar..........laflaflaf...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neuken hoor je binnenshuis te doen, niet zichtbaar voor anderen. Of alleen zichtbaar voor mensen die daar voor kiezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 16:34:
Maar antwoorden ho maar..........laflaflaf...

Zegt iemand die zijn eigen postings achteraf weghaalt :s

NEE wat mij betreft mag dat daar absoluut NIET. En dat zal niet gaan gebeuren ook, gezien de regels van aanstootgevend gedrag etc.

Ik heb dat volgens mij al eerder aangegeven ook, maar daar lees je blijkbaar overheen. Misschien omdat ik daarbij zeg dat er wel andere dingen zijn waar we ons druk over zouden moeten maken??

Waarschuw beheerder
:lol: ja....zeker joh....of zou het héél misschien kunnen zijn dat JIJ het envelopje hebt ingedrukt waar ik uithaal naar jou en dat jij als een klein meisje loopt te huilen dat ze het berichtje moeten verwijderen. En mij wéér een waarschuwing toebeldeeld hebt?

Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 16:58:
Misschien omdat ik daarbij zeg dat er wel andere dingen zijn waar we ons druk over zouden moeten maken??

waarop ik toen zei dat ik het liever zélf uit maak waar IK me druk over wil maken.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 17:10:
of zou het héél misschien kunnen zijn dat JIJ het envelopje hebt ingedrukt waar ik uithaal naar jou en dat jij als een klein meisje loopt te huilen dat ze het berichtje moeten verwijderen

Hoe vaak ik ook in de verleiding ben geweest, ik heb nog nooit op een envelopje gedrukt.

En mij wéér een waarschuwing toebeldeeld hebt?

Zie boven. Een waarschuwing van welke aard dan ook is NOOIT door mij geweest!

waarop ik toen zei dat ik het liever zélf uit maak waar IK me druk over wil maken.....

Nou dan zijn we er toch? Maak jij je druk om jouw dingen, doe ik het om de mijne.

Waarschuw beheerder
op naar het vondelpark

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 17:46:
op naar het vondelpark

ja laat je door zon sterrejager maar in de **** ******

denk nie dat da echt jouw cup of tea is.

of je moet kicken op outdoormensen die n verhoogd risico op aids lopen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 17:50:
Volgens mij was ik dat aan het doen en kwam jij er met die dikke bek van je je er mee bemoeien .....

Jemig man ben ik ook zo lomp tegenover jou? Weleens gedacht aan een cursus "Manieren voor beginners"??

en dat zeggen ze allemaal.....

Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Zegt dus meer over jou dan mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 18:03:
Zegt dus meer over jou dan mij.

:lol: ook zo'n linkse afdoener...........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 18:03:
Jemig man ben ik ook zo lomp tegenover jou? Weleens gedacht aan een cursus "Manieren voor beginners"??

En.........wederom om de feiten heen draaien met afleidende antwoorden....

Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 17:16:
Maak jij je druk om jouw dingen, doe ik het om de mijne.

Volgens mij was ik dat aan het doen en kwam jij er met die dikke bek van je je er mee bemoeien .....

Waarschuw beheerder
Maakt mij ook niet uit, ik ga dat vette park sowieso niet in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 18:27:
Maakt mij ook niet uit, ik ga dat vette park sowieso niet in.

En dus? Omdat JIJ daar niet komt hoef je je daar niet drukk om te maken? weet je hoe wij zulke mensen noemen? Egoïsten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 18:12:
ook zo'n linkse afdoener...........

Oh dit is inderdaad on-topic, politieke voorkeur (en overigens ben ik niet links maar daar hebben we het al eens over gehad geloof ik).

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 18:15:
En.........wederom om de feiten heen draaien met afleidende antwoorden....

Ik heb je nu verschillende malen antwoord gegeven op verschillende manieren. En het enige wat jij kan doen is je eigen postings weghalen, insinueren dat ik op envelopjes klik en onbeschoft doen.

Tja, daar kan je met gewone argumenten gewoonweg niet tegenop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 18:38:
En het enige wat jij kan doen is je eigen postings weghalen

Kereltje..........voor absolute nulletjes als jij mijn postings weghalen :lol: nee mannetje........
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 18:38:
insinueren dat ik op envelopjes klik

is gewoon de waarheid, maar ja, meisjes gedrag hé.......... niet toe durven geven.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 18:45:
Kereltje..........voor absolute nulletjes als jij mijn postings weghalen :lol: nee mannetje........

Voorlopig staat jouw posting er niet meer, terwijl mijn foto nog steeds in dit topic staat.

Dus op wie slaat dat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 18:45:
meisjes gedrag

nou eigenlijk?

En aangezien jij waarschijnlijk wel het laatste woord zal willen hebben, zoals dat verwende ventjes betaamt, geef ik je bij deze de kans. Ik ben ervan overtuigd dat dat je een heerlijk gevoel moet geven :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 21 maart 2008 om 18:52:
terwijl mijn foto nog steeds in dit topic staat.

slappe uitgehangen buikje, slappe armpjes, slappe biseps, wallen onder de ogen, haaruitval, met je 50 jaar oud kleding dragend alsof je nog een jonge kerel bent, nou.....niets om trots op te zijn dat die foto er nog staat hoor.

Voorlopig staat jouw posting er niet meer,

deze zal door jouw toedoen ook zo wel weer weg zijn....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En aangezien jij waarschijnlijk wel het laatste woord zal willen hebben, zoals dat verwende ventjes betaamt, geef ik je bij deze de kans. Ik ben ervan overtuigd dat dat je een heerlijk gevoel moet geven

Dit getuigt ook echt van volwassenheid :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 18:56:
slappe uitgehangen buikje, slappe armpjes, slappe biseps, wallen onder de ogen, haaruitval, met je 50 jaar oud kleding of je nog een jonge kerel bent, nou.....niets om trots op te zijn dat die foto er nog staat hoor.

........... :lol:

[img width=1024 height=768 cacheid=000f31c5002ae6646be1dfb91a02326dd0]http://www.wallpaperpimper.com/wallpaper/Sport/Fitness/Jason-Jay-Cutler-IFBB-Pro-Bodybuilding-1-VF8EDF0XFL-1024x768.jpg[/img]

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op maandag 10 maart 2008 om 12:45:
Alsof kinderen niet begrijpen wat sex en homo zijn inhoud. Het ene kind is het andere niet maar als papa en mama de buurt wakker kreunen dan lopen kinderen doorgaands geen trauma op. Het is mou eenmaal een lustgevoel dat wij allemaal ondervinden dus ach ja...

Neuken in het park voor iedereen!

kreunen of neuken voor hun ogen is toch wel heel wat anders niet dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 01:41:
Of je nou n voor- of achterlader bent, buitensex hoort niet.

Sex is prima moet niet moeilijk over gedaan worden maar het dient wel prive gehouden te worden.

Waarschuw beheerder
dan wil ik ook :jaja: en niet alleen die guy lovers :$ :o
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Graag on topic reageren, en niet op de man/vrouw.

Vanaf nu zal dat bestraft worden.