Bass Generation, het tweede hardcore feest in de Powerzone Amsterdam dit jaar. De eerste D-boy invasion was een zeer goed feest. Dit beloofde dus wat voor dit feest, omdat het van dezelfde organisator was.
We hadden ervaren van het vorige feest in de powerzone dat de rij nogal lang kan zijn als je er laat komt. Er werd dus besloten om vroeg te gaan. Zo gezegt zo gedaan. Om 22:00 stonden we al voor de deur.… 1
We hadden ervaren van het vorige feest in de powerzone dat de rij nogal lang kan zijn als je er laat komt. Er werd dus besloten om vroeg te gaan. Zo gezegt zo gedaan. Om 22:00 stonden we al voor de deur.… 1
Chris da Psycho, 24 november 2002 01:35
Hardcore 4 life was de zesde hardcore4life dit jaar. Ik zelf was er nog nooit geweest en wist dus niet wat mij te wachten stond. Het feest werd gegeven in de Ministry of Dance, hier was ik zelf ook nog nooit geweest. Dus ik wist zeker niet wat me te wachten stond. De line up beloofde in ieder geval veel goeds.
Main area:
Endymion
Niel
Neophyte
Darkvizion
Paul
Ron PTP (Ger.)
Lady Dana
MC Ruffian
Live: Marc Acardipane (Ger.… 9
Main area:
Endymion
Niel
Neophyte
Darkvizion
Paul
Ron PTP (Ger.)
Lady Dana
MC Ruffian
Live: Marc Acardipane (Ger.… 9
Chris da Psycho, 24 november 2002 01:29
Een hel kort verslag ik moet zo weg.
H4L was fucking beter dan Thunderdome decade! Kwam om 23:30 aanrijden en zag een rij staan
g*dsamme
was gewoon NIET leuk meer zeg tering. wij gewoon 8teraan aansluiten(Alphen terror&companie) bietje ouwehoeren en ergeren dat het zo'n lange rij was.
Afijn een uur later waren we binnen.EINDELIJK jasie opgehangen. en we kwamen meteen de mainhall in.… 17
H4L was fucking beter dan Thunderdome decade! Kwam om 23:30 aanrijden en zag een rij staan
Afijn een uur later waren we binnen.EINDELIJK jasie opgehangen. en we kwamen meteen de mainhall in.… 17
Tha_RaveBeast, 23 november 2002 18:06
Het begon allemaal om 21.00 uur op de verjaardag van mijn vriendin. Zij had een hele zooi vrienden uitgenodigd om "gezellig" een avondje te gaan stappen in de Matrixx. We waren er allemaal nog niet geweest dus benieuwd waren we zeker en. we hadden er zin in. We dachten met zijn allen dat 22.00 uur weg rijden wel een goeie tijd zou zijn. We zouden er iets meer dan een uur over doen dus. mooie tijd.… 6
Bjorn Know-how, 19 november 2002 22:33
zaterdagavond 20.00
de bel daar is mijn beste vriendin (schaapje) terwijl mijn hartslag stijgt naar 170 worden de voorbereidingen voor de avond getroffen. De pakjes liggen al klaar allen moet er wel nog het een en ander aangepast worden.We gaan vanoavond in een zwart leren rokje met een rood kort glitter broekje daarboven een kanten topje wat doorschijnt mer een knal rode bh eronder. Nog wat glitters hier en een berg make-up wat waarschijnlijk nog 3 maanden slijten moet. KKUUTT. 21.… 8
de bel daar is mijn beste vriendin (schaapje) terwijl mijn hartslag stijgt naar 170 worden de voorbereidingen voor de avond getroffen. De pakjes liggen al klaar allen moet er wel nog het een en ander aangepast worden.We gaan vanoavond in een zwart leren rokje met een rood kort glitter broekje daarboven een kanten topje wat doorschijnt mer een knal rode bh eronder. Nog wat glitters hier en een berg make-up wat waarschijnlijk nog 3 maanden slijten moet. KKUUTT. 21.… 8
, 19 november 2002 20:03
Vrienden van me vroegen me hierheen en dit zijn mijn eerste ervaringen met een graat feest, 8000 bezoekers klonk veelbelovend en nu weet ik waarom, alhoewel het erg druk werd als iedereen begint te wandelen op zo´n feest.
van te voren had dikke a.k.a. plop geregeld dat zijn moeder ons naar leiden centraal bracht. partybeests vader zou de hele nacht bereikbaar zijn om ons na 8 uur op te halen uit leiden CS.… 2
van te voren had dikke a.k.a. plop geregeld dat zijn moeder ons naar leiden centraal bracht. partybeests vader zou de hele nacht bereikbaar zijn om ons na 8 uur op te halen uit leiden CS.… 2
Vlad of Luis, 19 november 2002 11:07
We schrijven zaterdagavond 19.00 uur. Ik ben net bijgekomen van de after van Multibass en ga uitgebreid een happie maken voor mij en mijn huisgenoot. Het gesprek van de dag gaat over 'Lippie', een jongen uit Harlingen, die afgelopen dinsdag op tragische wijze om het leven is gekomen. Hij was een graag geziene, geliefde gast.
Ik heb om een uurtje of 22.… 11
Ik heb om een uurtje of 22.… 11
, 17 november 2002 12:47
Jullie hebben mij wel niet gezien bij die meeting, maar dan toch hier mijn verslag 
Mijn dag begon s'morgens om 10 uur met werken, heel de dag flink doorgesjeesd om maar op tijd terug te zijn op kantoor, daar was ik om half 7.… 12
Mijn dag begon s'morgens om 10 uur met werken, heel de dag flink doorgesjeesd om maar op tijd terug te zijn op kantoor, daar was ik om half 7.… 12
, 16 november 2002 20:44
Goed mensen het was weer eens de beurt aan:
. UNDERWATER EXPERIANCE. 
wat houd dat in ?
Dat je 99,9% kan rekenen op een GOED Feeeeeesje. Na rond 23.30 ergens aangekomen te zijn (door dikke mist niks te zien op de weg)
Stond ivo-tje uit eindhoven te draaien. Was goed maar toch hadden we ff meer zin in beetje beukie. Dus ff boven checken. waar t volume in beats hoger was.… 16
wat houd dat in ?
Dat je 99,9% kan rekenen op een GOED Feeeeeesje. Na rond 23.30 ergens aangekomen te zijn (door dikke mist niks te zien op de weg)
Stond ivo-tje uit eindhoven te draaien. Was goed maar toch hadden we ff meer zin in beetje beukie. Dus ff boven checken. waar t volume in beats hoger was.… 16
TIM TAG, 16 november 2002 14:09
Via PF heb ik een uitnodiging gehad om langs te komen. Omdat ik er nog nooit was geweest, en goeie verhalen had gehoord, en zin heb om daar eens te mengen, gingen we erheen. Jammer dat mijn wijffieAndijvie niet mee gaat, maar ja, er staat een kleine DNS of kleine Babs aan te komen, eind van het jaar 2002.
Samen met Jaws, en DIGIGIRL19. We hadden afgesproken bij Jaws thuis, eerst ff opwarmen, en wat plaatjes draaien, toen karren naar Amersfoort om DIGIGIRL19 van station te halen.… 11
Samen met Jaws, en DIGIGIRL19. We hadden afgesproken bij Jaws thuis, eerst ff opwarmen, en wat plaatjes draaien, toen karren naar Amersfoort om DIGIGIRL19 van station te halen.… 11
, 16 november 2002 13:23
K heb lang naar deze avond uit zitten kijken want k heb over de Powerzone all1 maar goede verhalen gehoord en k zou deze nacht mn verjaardag vieren.Nou discusies van met de trein of toch met de auto zyn we maar met de auto gegaan , k hoefde gelukkig nie met myn auto. Na een tydjuh zoeken kwamen we er om 22.… 18
:xPePPeRiCk AkA KeRMiT*NL:x, 16 november 2002 07:28
Eindelijk weer een echt hardcore feestje! Eenmaal aangekomen bij The Powerzone wachtte ons een rij van ongeveer een kwartier. Eindelijk binnen viel het me gelijk op dat er veel lege plekken waren. Maar ja, er stonden nog een paar honderd man buiten.
Aangezien ik weinig DJ's van gezicht ken (wel van naam), had ik geen flauw idee wie er aan het draaien was.
Om 0.00 ging de andere zaal open waar er in het begin nog geen terror werd gedraaid, dus ik liep weer naar beneden.… 12
Aangezien ik weinig DJ's van gezicht ken (wel van naam), had ik geen flauw idee wie er aan het draaien was.
Om 0.00 ging de andere zaal open waar er in het begin nog geen terror werd gedraaid, dus ik liep weer naar beneden.… 12
, 16 november 2002 06:27
Zo even een verslagje hoe Marcos I Love Techno 2002 heeft beleeft.
Zaterdag 15:00 was dan zover de bus kwam en we gingen de weg op met 50 man richting I Love Techno.
De rit was echt leuk met zijn alle lekker galle, onderweg nog bij de Mac gestopt.
Was natuurlijk weer een gekke huis in de ballen bak.
Ok na een reis van een uurtje of 4 kwamen we dan eindelijk aan op het parkeer terein van de Flanders Expo.… 12
Zaterdag 15:00 was dan zover de bus kwam en we gingen de weg op met 50 man richting I Love Techno.
De rit was echt leuk met zijn alle lekker galle, onderweg nog bij de Mac gestopt.
Was natuurlijk weer een gekke huis in de ballen bak.
Ok na een reis van een uurtje of 4 kwamen we dan eindelijk aan op het parkeer terein van de Flanders Expo.… 12
MARCOS, 14 november 2002 09:15
Mensen me lang verw8 verslagie 

Zo waar zullen we beginnen?
Ooh ja ik begon s'midags al flink voor te tanken! voor dat ik het wist zat ik in de trein naar multi. Aangekomen bij multi stond me maat rob al skraale foldertjes uit te delen
van een of andere trance party. ik heb dr ff een stuk of 50 meegnomen en zelf uit gedeeld 
Eenmaal binnen stond DANA al te draaien. maar echt niet lekker
een of andere TRANCE / TECHNO set
:C:C.… 77
Zo waar zullen we beginnen?
Ooh ja ik begon s'midags al flink voor te tanken! voor dat ik het wist zat ik in de trein naar multi. Aangekomen bij multi stond me maat rob al skraale foldertjes uit te delen
Eenmaal binnen stond DANA al te draaien. maar echt niet lekker
bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.], 13 november 2002 20:58
Ik schrijf dit verslag niet als bezoeker maar uit naam van de organisatie.
Dit was alweer ons vierde feest in Donkey Palace in Budel. De vorige waren steeds redelijk bezocht maar dit keer verwachtten we echt een volle bak te krijgen.
Een line-up met D-Spirit, The Viper, Outblast en Lady Dana die hardcore draait mag je dat natuurlijk ook verwachten!
Normaal wordt het rond half 12 druk op onze feesten, maar dit keer zat het na een uur, dus rond 11 uur, al behoorlijk vol in de grote zaal.… 2
Dit was alweer ons vierde feest in Donkey Palace in Budel. De vorige waren steeds redelijk bezocht maar dit keer verwachtten we echt een volle bak te krijgen.
Een line-up met D-Spirit, The Viper, Outblast en Lady Dana die hardcore draait mag je dat natuurlijk ook verwachten!
Normaal wordt het rond half 12 druk op onze feesten, maar dit keer zat het na een uur, dus rond 11 uur, al behoorlijk vol in de grote zaal.… 2
Dopey MHL, 13 november 2002 13:23
HE stelletje laffe flamegangers en andere eventueel geintereseerde! 
zal ik jullie eens ff een mooi verslag van multigroove vertellen! ten eerste peter voor de honderste keer Multigroove new year edition is
niet in de hemkade! maar gewoon in de borchlandhallen! oftewel naast de
arena! en de kaarten zijn al te koop dus wat let ons! En nu het sprookje dat eindige in een slapeloze ochtend
Vol goed moed ging ik om 21.… 16
zal ik jullie eens ff een mooi verslag van multigroove vertellen! ten eerste peter voor de honderste keer Multigroove new year edition is
niet in de hemkade! maar gewoon in de borchlandhallen! oftewel naast de
arena! en de kaarten zijn al te koop dus wat let ons! En nu het sprookje dat eindige in een slapeloze ochtend
Vol goed moed ging ik om 21.… 16
Mr. Goat, 13 november 2002 00:27
21 juni 2002: Ik was met mijn duffe kop op partyflock aan het klote en zag ineens dat er op 09-11-02 weer een mooi feesie zou komen in gent genaamd I LOVE TECHNO, vanaf die dag had ik iets om naar toe te leven.
07-10-02 Vanaf vandaag heb ik kaartjes gekocht voor I LOVE TECHNO mijn dag kan niet meer stuk het is zeker dat ik naar Gent ga.
09-11-02 BALEN ik moet eerst werken voordat ik naar Gent vertrek.… 12
07-10-02 Vanaf vandaag heb ik kaartjes gekocht voor I LOVE TECHNO mijn dag kan niet meer stuk het is zeker dat ik naar Gent ga.
09-11-02 BALEN ik moet eerst werken voordat ik naar Gent vertrek.… 12
, 12 november 2002 21:10
Lieve Menschen,
Heden weer een partyreport van ondergetekende, aangaande het feest wat gegeven werd op 9 november jongsteleden in het bruisende centrum van het pittoreske Leeuwarden.
Na eindelijk een parkeerplaats gevonden te hebben (nog een behoorlijke opgave en dat in Leeuwarden. ) begaven wij ons met lichte tred naar het Vat.
De eerste drempel (=ingang) was makkelijk genomen, de tweede en derde gaven wat vertraging (jassen & fouilleren).… 15
Heden weer een partyreport van ondergetekende, aangaande het feest wat gegeven werd op 9 november jongsteleden in het bruisende centrum van het pittoreske Leeuwarden.
Na eindelijk een parkeerplaats gevonden te hebben (nog een behoorlijke opgave en dat in Leeuwarden. ) begaven wij ons met lichte tred naar het Vat.
De eerste drempel (=ingang) was makkelijk genomen, de tweede en derde gaven wat vertraging (jassen & fouilleren).… 15
L-inda-Mix, 12 november 2002 19:48
21.00 De discussie met me beste vriendje
Aankomst Zaandam rond 21.00 uur. "Zeg hoe laat is het?"
Patsie:"Ja 21.00 uur dus we zijn op tijd8)"
Kimberly:"Uhm, wat moeten we in die tussen tijd dan gaan doen? "
Zaterdag ochtend had ik een solicitatie gesprek om 09.30 dus het was een lange dag voor mij en is het ook de hele week geweest
, 12 november 2002 17:52
CAPITAL
9 November 2002
Statenhallen, Den Haag
Main Room (uiteindelijke line-up aangezien Paul van Dyk ziek was):
22.00 - 01.30 : Sander Kleinenberg
01.30 - 02.00 : Stef
02.00 - 05.15 : Tiësto (voted as #1 DJ of the world in the DJ Magazine)
05.15 - 06.30 : Michel de Hey
Smirnoff Experience Room:
22.00 - 01.00 Benny Rodrigues en Laidback Luke (back2back)
01.00 - 03.00 Michel de Hey
03.00 - 05.00 Ken Ishii
05.00 - 07.… 11
9 November 2002
Statenhallen, Den Haag
Main Room (uiteindelijke line-up aangezien Paul van Dyk ziek was):
22.00 - 01.30 : Sander Kleinenberg
01.30 - 02.00 : Stef
02.00 - 05.15 : Tiësto (voted as #1 DJ of the world in the DJ Magazine)
05.15 - 06.30 : Michel de Hey
Smirnoff Experience Room:
22.00 - 01.00 Benny Rodrigues en Laidback Luke (back2back)
01.00 - 03.00 Michel de Hey
03.00 - 05.00 Ken Ishii
05.00 - 07.… 11
Vu, 12 november 2002 16:12
| Feest | Datum | Auteur | Publicatie |
|---|---|---|---|
| Bass Generation · 1 | Chris da Psycho | 24 nov 2002 | |
| Hardcore4Life · 9 | Chris da Psycho | 24 nov 2002 | |
| Hardcore4Life · 17 | Tha_RaveBeast | 23 nov 2002 | |
| XXllerator · 6 | Bjorn Know-how | 19 nov 2002 | |
| X-Qlusive · 8 | 19 nov 2002 | ||
| Capital · 2 | Vlad of Luis | 19 nov 2002 | |
| Eclipse · 11 | 17 nov 2002 | ||
| MultiBass · 22 | EriQ | 17 nov 2002 | |
| Bass Generation · 12 | 16 nov 2002 | ||
| Reflexion · 16 | TIM TAG | 16 nov 2002 | |
| Mindstorm · 11 | 16 nov 2002 | ||
| Bass Generation · 18 | :xPePPeRiCk AkA KeRMiT*NL:x | 16 nov 2002 | |
| Bass Generation · 12 | 16 nov 2002 | ||
| I Love Techno 2002 · 12 | MARCOS | 14 nov 2002 | |
| Multigroove · 77 | bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.] | 13 nov 2002 | |
| X-periment Ⅳ · 2 | Dopey MHL | 13 nov 2002 | |
| Multigroove · 16 | Mr. Goat | 13 nov 2002 | |
| I Love Techno 2002 · 12 | 12 nov 2002 | ||
| 2 Fast 4 Trance · 15 | L-inda-Mix | 12 nov 2002 | |
| Multigroove · 3 | 12 nov 2002 | ||
| Capital · 11 | Vu | 12 nov 2002 |



