Partyflock

FeestNature One · The Golden 10
Datumzaterdag 31 juli 2004
LocatieRaketbasis Pydna
sooooooow we hebben nature one weer overleeft:P

woensdag ochtend half 10 zijn we vertrokken en rond half 3 kwamen we aan op de camping:d
de zeilen voor schaduw waren al opgezet door de rest die dinsdag nacht waren aangekomen dus hoefden alleen onze tenten op te zetten en de boel een beetje versieren voor de gezelligheid
(hollandse vlaggen enzo)

de koelkast die we mee hadden genomen :bier:
werd aangesloten op een aggegraat om te koelen en toen zijn we na de stad gegaan ons overlevings voedsel te halen :bier: :smoke: en veel barbequ zooi
en water flessen anti uitdroging voor de hitte want t was weer heerlijk warm :P
toen de apparatuur aangesloten was en we konden knallen ging t feesie los betje barbeqe en maf doen
en de camping ff verkennen welke bekenden er dit jaar weer waren.
de buren waren aan allebei de kanten weer t zelfde was gezellie en makkelijk om ff dingen te lenen.
toen me zwembad maar vast opgeblazen en mensen gefixt (na lang zeiken)
om ff mee te lopen dat eind na die watertanks:s
met meerdere jerricans enzo
ondertussen werd de douche gebouwd bij ons kamp heel makkelijk
maar er waren dit jaar gelukkig ook douches op de camping zelf
maar t water was veel te warm in die hitte dus stonden regelmatig mensen onder de watertanks echt lekka chill zeiknat rondlopen hahaha je was ook zo weer droog

de campingwinkels waren ook weer goed voor elkaar en echt niet duur:P
dus lekka aan de pommes en braadworst :bier:
echt op ze duits natuurlich hehehe

de eerste nacht lag ik er vroeg in uur of half 2 en 4 uur was ik er weer uit omdat t zo fucking koud was snacht's en me lucht bed was lek:@
de verkeerde meegenomen aaaargh lekka dan
maar toen ik buiten kwam om ff te :smoke: zag ik de anderen die net waren aangekomen op een matje op de grond liggen in een slaapzak hahaha echt te erg gewoon dus ik moest niet echt klagen volgens mij toen hebben we met elkaar een vuurtje gemaakt om ons warm te houden en een paar borrels gedronken wodca houd wel warm hahaha
en wachten op de zon zodat we lekka konden bakken en in t zwembad konden liggen:P:d
overdag nog ff rondgesjouwd over t terrein en bij hengelo gezeten daar was t ook zeer gezellie (Y)
savonds was de camping party maar daar heb ik eigenlijk niks van meegekregen bij ons kamp was t ook zeer gezellie met muziek en een vuurtje borrels en de nodige zooi voor de liefhebbers:P

wat een leip volk die duitsers veel trippers kwamen dan ook de raarste vage personen langs om ff bij ons te chillen hehehe :bounce:
toen heb ik maar een andere tent veroverd met een slaap mat hehehe en een oude bekende;)
en ff 2uurtjes slaap ofzo gepakt :gaap: want door de muziek kan je echt niet :z:
maar ja dat weten wel vooruit
lekka brak de tent weer uit dus en mooi optijd met de gratis bus na kastellaun-city om weer :bier: en andere zooi te halen
want dat gaat snel als je lang wakker blijft je eet en drinkt maar door ratatataa :bounce: :)
ook onze zwemspullen mee lekka ff schoon worden enchillen
komen we aan is t zwembad dicht:@:(
dat was wel vet jammer met je brakke kop ff dobberen is wel relaxd natuurlijk (als je niet verdrinkt:/)
toen maar de stad ingegaan om ff de winkeltjes te bekijken (niet echt veel soeps ofzo)
en eten scoren lekka loempia,s bij een chinees
alleen t jammere was dat ze niet snapten wat een loempia was dus na veel handen en voeten werk en namen van eten bekijken zijn we er uitgekomen :P
en t smaakte (Y)
toen boodschappen gedaan en weer terug na de bus om na de camping te gaan
waar t feest nog in volle gang was :bounce: en er nog steeds veel mensen binnen kwamen om plaats te nemen op de camping:d

toen ff kaartjes vast omgewisseld zodat je niet vet lang in de rij hoefde te staan en gelijk in de goeie rij kon staan en kon genieten van t feest en een vet feest was t
de 3d bioscoop was ook supervet hahaha vooral als je vooraan zat en zo grote kop op je begon te sputteren met ze rotte tanden in ze smoel en een rit in de achtbaan was iets te snel jammer want dan voelt t iets minder echt maar wel heel mooi gedaan(Y)

de hardstyle bunker ernaast werd ook lekka gedraaid toen ff langs de winkeltjes geweest kijke of er leuke dingen te koop waren wat wel meeviel:/

zijn we de bunker opgegaan en boven beetje chill gezeten daarna na de thunderdome tent die helaas weer t zelfde was
veel te klein te warm (de zelfde tent als vorig jaar)
hoop dat ze m volgend jaar toch echt groter maken is genoeg belangstelling voor
je viel zowat flauw binnen van de hitte en echt los gaan lukte ook niet zonder andere te iriteren :bounce;
toen nog ff rondgesjouwd en de rest op de camping gezeten aan de zuip en ff paar uurtjes :z: :gaap: wat weer niet echt lukte
toen de tent weer uitgebrand en zonnen chillen enzo ff lekka douchen dachten we maar ja was er niet iets met de waterleiding ofzo dus maar ff in me zwembad gewassen kan ook:P
weer na veel barbeqe en :bier: op na t feest de laatste en moiste :P
echt al veel te veel brakke mensen hahaha echte diehards waren nog zwaar actiev maar de meeste waren geestelijk en lichaamlijk toch al wel na de klote :vaag:
ik voelde me die nacht eigenlijk t beste hehehe dus heb me weer zwaar vermaakt op t terrein
nog een goeie harde techno tent gevonden wat voor mij dansbaar was en ik wel ardig tevree mee was en toch maar weer na de thunderdome maar niet voor lang niet echt relaxd ofzo die hitte
toen we op een bunker zaten kwam er een vet vuurwerk echt heel mooi heb echt ff genoten :P

daarna maar weer blikken bier gehaald en redbull wodca en nog ff rondgesjouwd en na de camping gegaan om ff daar te kijken daar waren al veel mensen en was wel ff gezellie
de bedoeling was om om 8uur terug te gaan na t feest maar ben ff weg gedommeld :gaap: en had weinig zin meer heb me met iemand anders wel vermaakt:O
hehehe
dus lekka chillen en toen we de tent uitgebrand werden zijn we maar ff lekka gaan douchen op de camping dat was heerlijk alleen zo warm water in die hitte :/
toen wat redbulls weggedronken om wat energie te hebben de ik echt niet meer had zwaar na de kloten
en rustig alle spullen een beetje opruimen en inpakken en schaduw zoeken want t was weer heet:s:/
t was toen echt een rustig daggie en rond 19:15 reden we eindelijk weg :gaap: :vaag: tering wat brak ook nog iedereen kwijt geraakt onderweg maar we hebben t gevonen na veel gedenk en gevraag hahzha wat haast niet meer ging rond half 1 was ik thuis veilig en wel
en heb ik geslapen tot van middag half 4 :gaap; zwaar verrot
maar t was t allemaal echt waard (Y)
mensen bedankt en see ja next year (Y)

:bounce:

(K)kaasterrorteam;)

3 opmerkingen

Nature 1 was echt een SUPERFEEST:bounce:! Daar kan geen ander feest aan tippen. Leuk verslag echt jammer dat het allemaal weer voorbij is. Ik heb nu al weer zin in volgend jaar:D:jaja:!
Als je de volgende keer een loempia in duitsland wil bestelen ze noemen het daar een FRUHLINGSROLLE :yes: (Y)

ja echt een superfeest was het!! je verslag was ook zeer oke...
Volgend jaar ben ik ook ckerss weer van de partij, maar hoop dan dat de TD-tent GROTER wordt. Genoeg feestgangers daarvoor in iedergeval (K) Houzee (K)