Partyflock
 

Verslag van Hardcore resistance, 9 februari 2008

door , gepubliceerd op
Wat een klote feest zeg… P3 al een hoop negatieve dingen over gehoord van iedereen mjah… Toch maar is zelf kijken hoe het daar is hea. En eigenlijk ben ik er nu is geweest en heb maar 1 positief ding om op te noemen… En dat waren de dj’s die draaide… Mjah wat is een goede dj als der geen bass is ? (Hardcore=geen bass) ? Mjah om dan maar de negatieve dingen opnoemen zodat de mensen van P3/Gemeente wat aanpassingen kunnen brengen in deze balleuhtent.

1 ik kwam binnen rond half 2 aangezien ik daarvoor eerst zelf achter de bar stond op een feest… Ik had expres me tas op me werk gelaten aangezien ik pilletjes mee had die bij me lenzen vloeistof horen… Achteraf had ik die rustig kunnen meenemen aangezien ik toch niet gefouilleerd werd:S, aangezien de security het te druk had met stoeien met een jongen(tje) die duidelijk zie ze vriend ofzo was en die vrouw achter de kassa een beetje in de microfoon liep te bleren om aandacht of zo met 2 die nog is naast der zitten… 3 man nodig om niks te doen daarzo?:S

eenmaal binnen snel me jas afgegeven aan 2 dames die te druk bezig waren met smsen… En daarna gezocht naar een plek om muntjes te kopen… Niet dus! Contact geld afrekenen bij de bar…. Njah je kunt je wel nagaan hoe slooooooom dat ging… niet alleen omdat geld gewisseld moest worden maar ook moest worden aangeslagen… dus met tig 2 euro munten in me zak naar de wc… 50 cent… OWH MY GOD… betalen voor de plee-_- maak me entree kaartje een euro hoger of zo… hoef je ook niet 2 wijfen neer te zetten om daar een beetje te ouwehoeren…

Ondertussen iedereen gevonden en naar de (grote?) zaal gegaan. Kom dus binnen en wat me meteen opvalt is hoe agressief mensen reageren als je ze ff aanstoot of zo… Njah dat kan… zullen wel nare dag hebben gehad of zo? Eenmaal me weg gevonden naar voren en denk nu kan ik ff lekker me gang gaan hier zo en genieten maar, het tegendeel bleek alweer na een een paar seconden toen ik echt de bass vond ontbreken en om een dingetje boven de bar te zien hangen die rood uitslaat als ie boven de 105 komt… rood van het moet harder of zo?

Dus ik sta daar beetje los te gaan komen der 4 gasten voor me staan die me eigenlijk wegdrukken en staan rond te springen als een gek ofzo:S had der een melodie bij kunnen zetten links springen rechtsspringen… meer was het niet… en zwaaien met die armen als een gek… na een klap in me bek te hebben gekregen spreek ik hem daar op aan… moet kunnen toch? Mjah hij draaid zich om met ze ogen zo wijd open en zo duidelijk stijf onder drugs dat ik denk van fuck it eigenlijk maar hij is het niet een waard…

En owhjah nog iets… je kan wel rookkanonnen gebruiken… maar zorg dan wel voor een goede ventilatie anders hoopt het gas dat in de rook zit op in de ruimte en hierdoor komt er een te kort aan zuurstof in de lucht… Dit was duidelijk te merken aan de vele hoestende mensen binnen… Ook wel heel erg duidelijk dat als je vriendje van de security was dat je alles mocht en anders ook echt niks. Hiermee bedoel ik de persoon de rechts van de dj stond als je vanuit de positie van de dj kijkt.

En voordat ik het vergeet. de glazen die jullie gebruiken zijn te dik… hierdoor trap je ze niet kapot op de grond maar blijven ze heel waardoor ze alle kanten opschieten en het eigenlijk enkel zwikkers worden…

Njah kortom snap ik nu waarom er een miljoen heen moet per jaar door de gemeente want, als je zo een tent draaid… waar agressie, drugs heel normaal schijnt te zijn snap ik wel waarom het eens, maar nooit meer is voor veel personen… Aangezien ik P3 meer zie voor een uitgaanscentrum voor het uitschot van regio Purmerend…(Uitzonderingen daar gelaten ofcours)

Hopelijk doen jullie hier is wat aan… Tot dan… Mij daar nooit meer gezien…

43 opmerkingen

Waarschuw beheerder
de glazen die jullie gebruiken zijn te dik… hierdoor trap je ze niet kapot op de grond

Dat noem je herbruikbare glazen en als iedereen die nou niet op de grond smijt heb je nergens last van.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 februari 2008 om 08:30:
Dat noem je herbruikbare glazen en als iedereen die nou niet op de grond smijt heb je nergens last van.


Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Als je later kok bent gooi je dan ook alles ineens in een pan ?

Want als je een verslag schrijft,zou je ook eens alinea's kunnen gebruiken en letten op spellingsfouten !
Waarschuw beheerder
Idd!

slecht verslag... geeft totaal geen impressie van het feest...

mijn advies: lees is wat verslagen van Makebelieve:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 11 februari 2008 om 09:41:
Als je later kok bent gooi je dan ook alles ineens in een pan ?


Als je dan me profiel checkt kijk dan goed*-) kok ben ik nu + lerende voor horeca management...

Uitspraak van Makewablief op maandag 11 februari 2008 om 09:41:
Want als je een verslag schrijft,zou je ook eens alinea's kunnen gebruiken en letten op spellingsfouten !


Heet meer in een snelle bui alles neer gooien dat ik snel kwijt wil;) diegene die het willen lezen doen dat de rest niet;) Zie het als een snel samengevatte blog;)

Uitspraak van Rauw Kind op maandag 11 februari 2008 om 09:45:
slecht verslag... geeft totaal geen impressie van het feest...


Hmm... Was het een impressie van het feest alleen dan? Of was het meer een aantal punten die verbeterd kunnen worden???*-)
Aangezien je toch iets wat beter georganiseerds verwacht door het toeziende/ ´´mee beslissende´´ oog van de gemeente.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beetje slap verslag....alleen de negatieve punten opnoemen.
met een aantal dingen en ik het eens... de glazen waren irritant, de sfeer was ietwat aggressief hoewel ik nergens geen last van heb gehad.
Misschien toch je eigen opstelling?
Het is klein en kan je niet gaan vergelijken (ook kwa geluid) met een groot vet feest.
De P3 is zeker een mooie locatie voor een slaapstad als purmerend
We hebben al niet veel hier en dat er dan ook nog eens goede DJ's komen draaien zegt mij genoeg!
en de positive kanten: 50 cent voor de plee, ok maar wel schoon!!
drinken was lekker betaalbaar gebleven.De entree is goed te doen en gelukkig werd je niet ondersteboven gekeerd door de beveiliging en was er een redelijk hoge tolerantie
Misschien in jouw ogen kutgeluid maar zoals mijn ogen zelf zagen ging 90% van de zaal uit hun dak bij angerfist en noize dus dat zegt al genoeg lijkt me!

P3 het uitgaanscentrum voor de uitschot van purmerend? daarom worden er zoveel dingen georganiseerd he?!
weet je wat jij zou moeten doen?

lekker wegblijven uit purmerend en zeker uit de p3
mensen zoals jij weten het gewoonweg niet te waarderen dat je voor zo weinig geld zo leuk feesten kan!
Waarschuw beheerder
hoopt het gas

gas? :lol:

Verder kan ik dit geen verslag noemen, maar een opsomming van de negatieve dingen die jij beleefd hebt:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Naadeloos op maandag 11 februari 2008 om 11:33:
P3 het uitgaanscentrum voor de uitschot van purmerend? daarom worden er zoveel dingen georganiseerd he?!


Worden veel dingen georganiseerd aangezien er niks anders is en daarom is P3 der gekomen... Namelijk Door de gemeente(niet uitbesteed dus echt)... Check eerst die dingen voordat je overduidelijk ''Daarom'' Zegt en maak er van ''Waarom''. Of wat ik moet hebben gelezen en gehoord moet niet kloppen natuurlijk.

Uitspraak van Naadeloos op maandag 11 februari 2008 om 11:33:
lekker wegblijven uit purmerend en zeker uit de p3
mensen zoals jij weten het gewoonweg niet te waarderen dat je voor zo weinig geld zo leuk feesten kan!


Uit Purmerend blijven zkkr niet, uit p3?? Zkkr wel. Want 12,50 voor zo een feest is zelfs nog te duur. En geloof me dat niet waarderen valt wel mee hoor... genoeg leuke kleine feestjes gehad voor zelfs 5/10 euro entree duszz... En P3 is toch gemaakt voor uitgaan.. Mag je dus ook wel wat verwachten, zelfs voor 12,50...


Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 februari 2008 om 12:08:
gas?
Verder kan ik dit geen verslag noemen, maar een opsomming van de negatieve dingen die jij beleefd hebt


jah in de rookkannon zit een gas soort inderdaad. Wanneer dit niet goed word geventileerd hoop deze gas dus op waardoor der minder zuurstof is de lucht komt...

Hmm... Was het een verslag van het feest alleen dan? Of was het meer een aantal punten die verbeterd kunnen worden???*-)
Aangezien je toch iets wat beter georganiseerds verwacht door het toeziende oog/ ´´mee beslissende´´ oog van de gemeente
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WHAHAHAHAHA zo een slecht verslag heb ik nou nog nooit meegemaakt.. ik ben zelf ook op het feest geweest.. en weet je wat ik denk FrenkenBea­stIzelBoy: je moet naar een feest gaan en jezelf te vermaken.. volgens mij let jij alleen op negative dingen..

de dj's waren top.. en het geluid was voor de ruimte ook goed.. ik ging weg met suizende oren dus..!

waar je wel gelijk over hebt waren die rookkanonnen.. wat een teringdingen!!!!

voor de rest een leuk feestje..!

NOIZE SUPPRESSOR!!!
 
Waarschuw beheerder
Aangezien ik P3 meer zie voor een uitgaanscentrum voor het uitschot van regio Purmerend…


Beetje foute opmerking. Beetje mensen in hokjes plaatsen.
Ik respecteer je mening over het feest. Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Ik vind het alleen jammer dat je zo negatief bent.


En de opmerking:
Mij daar nooit meer gezien…

Houden zo!(y)
Waarschuw beheerder
Want 12,50 voor zo een feest is zelfs nog te duur.

Enig idee wat voor kosten de organisatie en de p3 heeft?
Dj's , promotie, personeel , drank etc.

Aangezien je toch iets wat beter georganiseerds verwacht door het toeziende oog/ ´´mee beslissende´´ oog van de gemeente

De gemeente heeft niks met de organisatie te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 februari 2008 om 12:48:
Want 12,50 voor zo een feest is zelfs nog te duur.

Enig idee wat voor kosten de organisatie en de p3 heeft?
Dj's , promotie, personeel , drank etc.


Aangezien je toch iets wat beter georganiseerds verwacht door het toeziende oog/ ´´mee beslissende´´ oog van de gemeente

De gemeente heeft niks met de organisatie te maken.


Ok lol... wel dus

en de kosten... Hmm misschiend daarom deze punten mede ook... Aangezien de kosten flink omlaag kunnen zoals het vele overbodig personeel de dunnere glazen zijn uiteindelijk goedkoper van wat je overhoud en promotie kosten valt echt wel reuze mee... Want hoeveel promotie word der nou daadwerkelijk van gemaakt? En drank word makkelijk terug verdient aangezien je dat afrekent bij de bar... De drank halen ze de grootste winst op...Als dat niet zo is zal der flink wat fout zijn...

Mijn punt is en blijft dat ik veel negatieve dingen heb gehoord en me er bij aansluit aangezien er teveel dingen niet goed zijn daarzo... Sjah de grootste irritatie was wel de opgefockte sfeer binnen... Hardcore gevoeltje? Zou der toch moeten zijn op zo een feest? Hoort daar agressie bij naar elkaar toe? Nee... In mijn ogen niet echt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 12:42:
Beetje foute opmerking. Beetje mensen in hokjes plaatsen.
Ik respecteer je mening over het feest. Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Ik vind het alleen jammer dat je zo negatief bent.


Degene die zich aangesproken voelen door die opmerking weten dat ik hun bedoel denk;). De reden dat ik zo negatief ben heb ik al een aantal keer gezegd en dat is dat het meer als verbeter punten zijn. De reden waarom ik dit niet bij P3 zelf heb neergezet is omdat, dit mijn oordeel was van dit feest.. Andere feesten die der worden gehouden zouden eventueel heel anders kunnen zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 februari 2008 om 08:30:
de glazen die jullie gebruiken zijn te dik… hierdoor trap je ze niet kapot op de grond


jij bent echt een knurft, als je dat niet snapt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:41:
Degene die zich aangesproken voelen door die opmerking weten dat ik hun bedoel denk. De reden dat ik zo negatief ben heb ik al een aantal keer gezegd en dat is dat het meer als verbeter punten zijn. De reden waarom ik dit niet bij P3 zelf heb neergezet is omdat, dit mijn oordeel was van dit feest.. Andere feesten die der worden gehouden zouden eventueel heel anders kunnen zijn


Ik voel me zeker aangesproken en vind het wel triest dat je zegt dat de p3 voor het uitschot van Purmerend is bedoelt. Ik bezoek regelmatig de p3. Dus ik behoor ook tot het uitschot.

Btw: bezoekers Per stad
Purmerend 150 35%
Amsterdam 46 10%
Hoorn 36 8%
Krommenie 10 2%
Zaandam 10 2%

Steden met minder dan 1% van de bezoekers worden niet getoond

Dus het publiek kwam overal vandaan.


Ik ben het met je eens over de sfeer. Ik vond de sfeer voor het eerst ook wat opgefokt. Heb dit niet eerder meegemaakt in de p3.
Misschien kwam dat wel door de drukte.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 11:19:
Hmm... Was het een impressie van het feest alleen dan?


Nee dat is het punt juist:rot:

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 11:19:
Of was het meer een aantal punten die verbeterd kunnen worden???*-)


schrijf dan een brief naar de organisatie? een verslag hoort in mijn ogen een impressie te geven van het feest... en met dit gezwam van jou bereik je niks...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 14:16:
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:41:
Degene die zich aangesproken voelen door die opmerking weten dat ik hun bedoel denk. De reden dat ik zo negatief ben heb ik al een aantal keer gezegd en dat is dat het meer als verbeter punten zijn. De reden waarom ik dit niet bij P3 zelf heb neergezet is omdat, dit mijn oordeel was van dit feest.. Andere feesten die der worden gehouden zouden eventueel heel anders kunnen zijn

Ik voel me zeker aangesproken en vind het wel triest dat je zegt dat de p3 voor het uitschot van Purmerend is bedoelt. Ik bezoek regelmatig de p3. Dus ik behoor ook tot het uitschot.

Btw: bezoekers Per stad
Purmerend 150 35%
Amsterdam 46 10%
Hoorn 36 8%
Krommenie 10 2%
Zaandam 10 2%

Steden met minder dan 1% van de bezoekers worden niet getoond

Dus het publiek kwam overal vandaan.


Ik ben het met je eens over de sfeer. Ik vond de sfeer voor het eerst ook wat opgefokt. Heb dit niet eerder meegemaakt in de p3.
Misschien kwam dat wel door de drukte


Daarom heb ik het bij dit feest staan aangezien het over dit feest ging. Andere feesten in P3 oordeel ik niet over. Drukte... Vond wel mee vallen hoe druk het was hoor.. +dat je wel leuk dat grafiekje van partyflock heb afgehaald om te kijken hoeveel procent waar vandaan komt maar, heeft iedereen die daar was ook partyflock en is iedereen van dat mooie grafiekje geweest? Dat is dan nog maar de vraag.

En vind jijzelf bij uitschot horen? dan ben jij degene die, die mening trekt en ik niet. Degene die ik wel bedoel weten het namelijk dondersgoed;)En nogmaals dit ging over die avond, ik vond der veel uitschot bij lopen ja. Mjah het is dan ook maar net hoe je het begrip ''uitschot'' in je opneemt... Ik vond het gewoon heel jammer want had me echt een leuke avond voor gesteld en ik miste gewoon teveel... Als ik ga dan wil ik het hardore sfeertje voelen das echt een must... en dat ontbrak gewoon... Jij als wijze oudere(A) weet ook wel hoe een top avond je heb als dat sfeertje er is en als dat er is ga je ook stukken positiefer naar huis en neem je de gebreken zoals ze waren:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 11 februari 2008 om 14:39:
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 11:19:
Of was het meer een aantal punten die verbeterd kunnen worden???*-)

een verslag hoort in mijn ogen een impressie te geven van het feest...


Dat kan jou mening zijn jah. Maar, in mijn ogen heeft een verslag heel veel uitgaansvormen, Ik maakte een verslag van de eventuelen verbeterpunten en wat mij irriteerde en wat ik wel vet vond.

Meerdere vormen van verslagen zijn mogeijk.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 14:51:
Vond wel mee vallen hoe druk het was hoor..


Het was uitverkocht.

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 14:51:
En vind jijzelf bij uitschot horen?


Volgens mij zeg jij in je verslag dat de p3 alleen voor het uitschot van purmerend is. Aangezien ik er ook kom heb je het dan ook over mij.
Dus jij scheert daar iedereen over 1 kam.
Ik vind mijzelf zeker niet tot het uitschot behoren.
Ik weet hoe ik mij moet gedragen.O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 15:01:
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 14:51:
Vond wel mee vallen hoe druk het was hoor..

Het was uitverkocht.


Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 14:51:
En vind jijzelf bij uitschot horen?

Volgens mij zeg jij in je verslag dat de p3 alleen voor het uitschot van purmerend is. Aangezien ik er ook kom heb je het dan ook over mij.
Dus jij scheert daar iedereen over 1 kam.
Ik vind mijzelf zeker niet tot het uitschot behoren.
Ik weet hoe ik mij moet gedragen.


Aangezien ik P3 meer zie voor een uitgaanscentrum voor het uitschot van regio Purmerend
Jah had misschien het anders moeten opschrijven dat er meerendees rondliep die avond ofzo en dat het alleen ging over die avond... mjah had meer verwacht dat mensen die zich normaal gedragen zich niet aangesproken zouden voelen...


Het was uitverkocht maar echt druk viel wel mee, veel mensen gingen vroeg weg. en laten andere dan is een voorbeeld nemen aan je voorbeelige gedrag inplaats van te staan ruzie zoeken met iedereen;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 15:06:
Jah had misschien het anders moeten opschrijven


Precies.

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 15:06:
voorbeelige gedrag


Dat viel ook wel weer mee.

Ik vond de sfeer ook niet geweldig. Heb het daar ook wel eens leuker gehad. Lag ook voor een deel aan mezelf. Ik kwam er niet helemaal in.
Waarschuw beheerder
negatieveling.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
Ok lol... wel dus


Geloof me dat is niet zo :) Gemeente subsidieerd de P3 maar heeft niks met de organisatie van de feesten die er gehouden worden te maken.

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
Aangezien de kosten flink omlaag kunnen zoals het vele overbodig personeel


Vrijwillgers;)
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
de dunnere glazen


Deze kun je hergebruiken;)
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
promotie kosten valt echt wel reuze mee...


Zal je nog verbazen:)
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 11 februari 2008 om 14:39:
schrijf dan een brief naar de organisatie? een verslag hoort in mijn ogen een impressie te geven van het feest


Juistem:)
Ik zit namelijk wel in de organisatie en moet eerlijk zeggen sommige dingen heb je wel gelijk in. Rookmachine bijv. Bass was schel af en toe. Gaan we ook wat mee doen in het vervolg. Maar dit had je ook gewoon persoonlijk aan ons kunnen melden;) en niet een opsomming van ergernissen van jou plaatsen op Partyflock

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 15:06:
Aangezien ik P3 meer zie voor een uitgaanscentrum voor het uitschot van regio Purmerend


En dit slaat gewoon nergens op:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 februari 2008 om 18:55:
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
Ok lol... wel dus

Geloof me dat is niet zo Gemeente subsidieerd de P3 maar heeft niks met de organisatie van de feesten die er gehouden worden te maken.


Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
Aangezien de kosten flink omlaag kunnen zoals het vele overbodig personeel

Vrijwillgers

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
de dunnere glazen

Deze kun je hergebruiken

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 13:39:
promotie kosten valt echt wel reuze mee...

Zal je nog verbazen

Uitspraak van Bodegraven op maandag 11 februari 2008 om 14:39:
schrijf dan een brief naar de organisatie? een verslag hoort in mijn ogen een impressie te geven van het feest

Juistem
Ik zit namelijk wel in de organisatie en moet eerlijk zeggen sommige dingen heb je wel gelijk in. Rookmachine bijv. Bass was schel af en toe. Gaan we ook wat mee doen in het vervolg. Maar dit had je ook gewoon persoonlijk aan ons kunnen melden en niet een opsomming van ergernissen van jou plaatsen op Partyflock


Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 15:06:
Aangezien ik P3 meer zie voor een uitgaanscentrum voor het uitschot van regio Purmerend

En dit slaat gewoon nergens op


Inderdaad gemeente subsideerd, lijkt me als het zo een top tent is zoals jij kennelijk denk met 2 minpunten en meer niet blijft bij mij de vraag waarom de subsiedie nodig is.

Alles draait op vrijwilligers niemand steekt wat geld in ze zak alles gaat in de zaak? Dan snap ik al hellemaal niet waarom die subsiedie nodig blijft, aangezien personeelskosten 1 van de grootste(soms zelfs de grootste) in de horeca zijn. Vrijwilligers... verklaart het tempo en onprofessioneel gedoe van hun zekker of vind jij de genoemde zaken professioneel? ''Meningsverschil'' Misschien SBV cursus doen voor die mensen eerst?

De dikkere glazen hergebruiken, Jah dat gedeelte snap ik ook wel MAAR, de dikkere glazen die op degrond zijn gegooid een scheur in zijn gekomen bijvoorbeeld, hoeveel procent zal dat zijn? En jullie kiezen dus hoeveel cent eventuele winst op een glas voor enkelzwikkers op de grond?
Dan nog 1 tip die source flesje zijn heel fijn hoor me tdopje echt ik vind het beter... Maar als mensen de dop er op doen worden het ook enkelzwikkers aangezien de lucht in de fles blijft, zonder dop verkopen kun je dit tegen gaan... alleen met dop is ook weer heel erg chil als je hakkende bent..*-) Net wat je liever verkoopt in je tent*-)


Promotie kosten zullen me verbazen hmmm... Blijf der bij dat de promotiekosten waarschijnlijk reuze mee zullen vallen aangezien de enigste promotie die ik heb gezien op partyflock. Zal de rest wel hebben gemist.

Schrijf een brief naar de organisatie*-) Hmm was ik eerst van plan maar kon geschikte email vinden op de P3 site om het heen te sturen. En jij zit dus in de organisatie en jij wil zeggen dat het een prettig avond was met een goede sfeer? Man hou op zeg ga je schamen... Waren teveel agresiefe gasten stijf onder de drugs...

En de reden waarom ik ik het uitgaanscentrum voor het uitschot van Purmerend vond die avond daar blijf ik bij. Aangezien geen normaal mens met dat soort gasten samen wil zijn!!! Of is het normaal om je heen te rossen mensen en daarbij meerdre mensen slaat en mensen op de grond flikkerd? Zorg eerst is dat je fucking tent veilig is ofzo.. Las toenet iemand zeggen echt zo een gaar pillefeestje... Ik ben dus niet de enigste die dat ziet...

Ben ik de fucking enigste die weet wat Hardcore gevoel echt betekent ofzo???

Best wel geinig trouwens dat je me eers uitlacht om gas en nu zelf toegeeft dat het niet goed is;) zegt al weer genoeg;)

En ps. als je echt een goede was van de organisatie en iedereen naar je luistert kan ik je alleen maar een tip geven dat je misschien met sommige dingen wat moet doen;) Want P3 heeft al een slechte imago omdat, er te vaak vechten is etc. etc. en zo helpen jullie je daar niet echt van af... Dus neem het in je op... en kijk wat je er mee doet en vooral succes er mee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Naadeloos op maandag 11 februari 2008 om 11:33:
mensen zoals jij weten het gewoonweg niet te waarderen dat je voor zo weinig geld zo leuk feesten kan!


Dat blijkt maar weer uit het verslag hierboven. :|

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 19:54:
Ben ik de fucking enigste die weet wat Hardcore gevoel echt betekent ofzo???


Vrind, waar heb je het over? Je komt net kijken.. dus kan je je beter niet aan opmerkingen van dat kaliber wagen. :aai:

Ik vind het trouwens ronduit LOMP te noemen dat je zo tekeer gaat over de grote groep enthousiaste vrijwilligers.
P3 draait op die mensen, die ongeacht de muziekstijl, klaar staan.
Qua bezetting hadden wij het wellicht een klein beetje onderschat.
Maar als je af en toe iets langer moet wachten op je biertje verpest dat toch zeker niet je hele nacht?

Ik vind dat we buitengewoon trots kunnen zijn, en minpuntjes worden als leermomenten meegenomen naar de volgende editie.

Verder vind ik het jammer dat jij,
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 19:54:
FrenkenBeastIzelBoy


het niet leuk vond..

..maar beter blaas je in het vervolg niet zo hoog van de toren.
Bovenstaand geblaat getuigt grotendeels van weinig kennis van zaken.
En wat het echte "hardcore-sfeertje" waar jij het over hebt betreft;
Sfeer moet je grotendeels zelf maken. Een editie als deze met een dergelijke line-up trekt nou eenmaal grotendeels (iets) jonger publiek aan, iets wat in sommige gevallen niet ten goede komt aan de sfeer.
Maar als (iets) oudere bezoeker zul je je dan toch juíst geroepen voelen om er een lekker positief feestsfeertje van te maken.

Met het eenzijdige relaas wat je hierboven neerzet, doe je volgens mij, behalve de organisatie en de mensen die het wel leuk vonden..
..vooral jezelf tekort. :)


Tot de volgende keer, dan drinken we gezellig een biertje (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op maandag 11 februari 2008 om 20:19:
Uitspraak van Naadeloos op maandag 11 februari 2008 om 11:33:
mensen zoals jij weten het gewoonweg niet te waarderen dat je voor zo weinig geld zo leuk feesten kan!

Dat blijkt maar weer uit het verslag hierboven.


Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 19:54:
Ben ik de fucking enigste die weet wat Hardcore gevoel echt betekent ofzo???

Vrind, waar heb je het over? Je komt net kijken.. dus kan je je beter niet aan opmerkingen van dat kaliber wagen.

Ik vind het trouwens ronduit LOMP te noemen dat je zo tekeer gaat over de grote groep enthousiaste vrijwilligers.
P3 draait op die mensen, die ongeacht de muziekstijl, klaar staan.
Qua bezetting hadden wij het wellicht een klein beetje onderschat.
Maar als je af en toe iets langer moet wachten op je biertje verpest dat toch zeker niet je hele nacht?

Ik vind dat we buitengewoon trots kunnen zijn, en minpuntjes worden als leermomenten meegenomen naar de volgende editie.

Verder vind ik het jammer dat jij,

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 19:54:
FrenkenBeastIzelBoy

het niet leuk vond..

..maar beter blaas je in het vervolg niet zo hoog van de toren.
Bovenstaand geblaat getuigt grotendeels van weinig kennis van zaken.
En wat het echte "hardcore-sfeertje" waar jij het over hebt betreft;
Sfeer moet je grotendeels zelf maken. Een editie als deze met een dergelijke line-up trekt nou eenmaal grotendeels (iets) jonger publiek aan, iets wat in sommige gevallen niet ten goede komt aan de sfeer.
Maar als (iets) oudere bezoeker zul je je dan toch juíst geroepen voelen om er een lekker positief feestsfeertje van te maken.

Met het eenzijdige relaas wat je hierboven neerzet, doe je volgens mij, behalve de organisatie en de mensen die het wel leuk vonden..
..vooral jezelf tekort.


Tot de volgende keer, dan drinken we gezellig een biertje laatste aanpassing 11 februari 2008 20:20


Laatste keer dat ik hier nog me tijd aan besteed...
Komt ie. Ik kan genoeg kleine feestje waarderen zoals ik al eerder heb gezegd die zelfs nog kleiner zijn. De reden waarom ik lomp uit val over vrijwilligers is omdat, ik dus wel 12,50 neer leg evengoed nog. Ok het is niks maar moet ik dan meteen verwachten dat het feest ook niks voorstelt? Genoeg feestje gefeest met 10 euro entree betaald dat waar is voor je geld hoor.

De reden waarom ik deze mensen afkraakte is terug te lezen. Als jullie het er niet mee eens zijn jammer dan want, ik maak het mee en zet het neer.

Qua bezetting hadden wij het wellicht een klein beetje onderschat.
Viel mee het was niet extreem druk. en kijk ik heb echt geen probleem om te wachten om me jas optehangen ofzo maar het gaat om de manier waarop... Ik ga niet wachten tot iemand klaar is met der smsje..

Sfeer moet je grotendeels zelf maken heb je gelijk in. Maar gaat een beetje moeilijk als je een elleboog is je gezicht krijgt van iemand waardoor de linkerhelft van me gezicht nu nog steeds dik is. 2.08m ben ik dan weet je dus ook wel dat je al hele bizare spronen moeten hebben gemaakt dat ze daar bij komen. Sfeer zelf maken.. hmm zal me aansluiten bij het stereo type en ook maar drugs achter over gooien dan maar he. Go to lala land and fuck everbody.

En kijk ik heb echt geen probleem als er jongere afentoe tussen lopen... Maar het gaat der ook om hoe gedraagd zich het... njah en waren die waar ik die ros van op me bek kreeg en die stonden te jumpe van links naar rechts... En als ik der wat van zeg van doe is normaal krijg ik 8 strakke oogjes om naar te kijken van wat moet je teringlijer...

Dus ik weet niet of je zelf in de zaal heb gelopen en ook wel is op andere plekken komt want dan weet je wel beter en zul je zelf toegeven dat het geen top avond was.

Ik geef hier gewoon punten daar veel mensen zich an hebben geergerd en ga niet altijd van de statistieken van partyflock uit... want genoeg gebruiken dat niet. Als je dat wel doet zie je dat meerdre het er mee eens zijn...

Anyway, als je zo een vette line-up heb hoef je alleen de puntjes op de i te zetten... Dus gebruik de dingen die je hoort als organisatie en succes. en misschien eventueel de kaartjes duurder maken om raar volk buiten te houden?
Waarschuw beheerder
En als jullie liever niks over pf bespreken dat ik ook wel weer snap waarom vraagt geen van jullie dan om een e-mail of iets dergelijks want, jullie reageren der wel steeds op en hierdoor maken jullie het zelfs ook bespeekbaar op pf.
Waarschuw beheerder
Ik ben 2 weken geleden vanuit het zuiden 140 km richting het noorden gereden om de contest bij te wonen,helaas kon ik dit feest niet meemaken,maar ik zal kort proberen om vanuit jouw standpunt te kijken naar de negatieve punten die je omschrijft,en mijn ervaring van 2 weken terug ernaast houden.

In mijn 27 levensjaren kan ik spreken van een aantal meer feestjes dan jij hebt beleefd,vermoed ik zo,uiteenlopend van een paar honderd feestgangers tot tienduizenden tegelijk.

Op de website kreeg ik het vermoeden al dat deze locatie niet mis was,en bij aankomst bleek ik er ook absoluut niet naast te zitten.Er was inderdaad een jong publiek,wat je kan verwachten gezien de artiesten die klaar stonden op 9 februari.Als je je echt stoort aan mensen,die ook nog eens flink veel drugs op hebben,zou je misschien ook eens kunnen overleggen met de security,die volgens jou toch al niks uitvoerde.Dit is trouwens op wel meer feesten zo,en daar is de entree nog eens stukken hoger.

Wat betreft de bekertjes ; Ik heb 2 weken geleden iemand rond zien lopen die bezig was deze op te ruimen,de moeite om ze weg te zetten is inderdaad niet zo groot.Tijdens Promo The Resistance Below had ik met het tegenoverstelde probleem te maken,sta je lekker los te gaan,glij je op je smoel over een platgetrapt (dun) bekertje.Dus dit is over het algemeen denk ik wel een probleem.

Qua geluid heb ik ook rampzalig veel meegemaakt ; In de p3 staat het geluid inderdaad niet erg hard,(al is 105 decibel voldoende imo)maar ook weer niet veel te zacht,zeker gezien de ruimte.Geloof me maar dat je het ook niet jarenlang wil meemaken dat het vol open staat,anders zal je met de jaren ook naar steeds meer volume moeten luisteren,omdat je oren echt stelselmatig beschadigd zullen raken.

Wat betreft Promotie,waar je na je verslag nog eens over doorgaat ;
Ik heb hier zowel een flyer als een poster hangen aan mijn muren.Verder heb ik een trailer voorbij zien komen.Er is een DJ-contest gehouden,waar naar mijn weten ook de nodige aandacht aan is geschonken,dit inderdaad door vrijwilligers,die je wel wat meer lof zou mogen geven.Ik zie je namelijk iets schrijven over feesten van 5 a 10 euro waar WEL de nodige sfeer/decoratie/geluid etc. aanwezig is die jou pleziert,maar NIET over de feesten van 45 tot 60 euro waar niet de nodige aandacht aan is geschonken,en dit allemaal dankzij grote bedrijven die maar één doel hebben ; WINST !

Mijn advies aan jou is een feest vanuit meerdere oogpunten te bekijken,zoals eerdere feesten die je beleeft hebt,het resterende publiek en hun beleving hiervan (en niet alleen die eruitpikken die zo'n zelfde beleving hebben gehad,of alleen de aggresievelingen).

Ikzelf praat bijvoorbeeld op feestjes met wildvreemden en vraag altijd even na wat zij van het feest hebben gevonden.Zoals ik het zie heb je veel te zeiken op het personeel,maar je onderneemt hierop niet de nodige actie.Stel je eens voor dat je zelf op een carnavalsfeest bent,waar de mensen half bezopen over de bar hangen,terwijl je niet begrijpt waarom mensen de muziek kunnen waarderen,en je toch een bepaalde visie hebt op drankgebruik.En dit voor een aantal eurootjes per uur.En er zijn altijd wel een paar lastige klanten bij.

Verder blijf ik bij mijn standpunt wat betreft alineagebruik (hier ben ik zelf na mijn eerste verslag ook op aangesproken,zoals jij zelf zegt; Observeer en leer!),maar vooral je spelling,ook in je reacties naderhand.Ook volg ik Dhr Sjaak Dekker in deze zin ;


Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op maandag 11 februari 2008 om 20:19:
Vrind, waar heb je het over? Je komt net kijken.. dus kan je je beter niet aan opmerkingen van dat kaliber wagen.


Hardcore stroomt namelijk door je aderen,en hoeft niet op je jas te staan,op je shirt,in je avatar,op je site,of waar dan ook.

Ben je zo 100 % Hardcore,sta dan ook open voor andere invloeden,zonder al deze invloeden zou hardcore wellicht niet eens bestaan,of heel anders zijn.Geef je zuurverdiende geld uit aan het sponsoren van artiesten dmv het kopen van hun platen,cd's,merchandise,en laat hen regelmatig weten dat ze ontzettend goed bezig zijn als je dit vind.Zet hardcore niet in een kwaad daglicht door je met bepaalde zaken te associeren die helemaal NIETS te maken hebben met hardcore,maar laat zien dat je hardcore bent door zelf ook klaar te staan voor hardcore,het gaat nou eenmaal al een aantal generaties door,de echte 'die hards' zijn juist die vrijwilligers die zien wat er allemaal mogelijk is.(Dit is overigens niet puur op jou gericht,verslagschrijver)
laatste aanpassing
 
Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 11 februari 2008 om 12:08:
Verder kan ik dit geen verslag noemen, maar een opsomming van de negatieve dingen die jij beleefd hebt


juist. negatief zijn kan iedereen, ben zelf niet geweest afgelopen zaterdag, maar de keren dat ik wel in de P3 ben geweest heb ik me altijd vermaakt, geluid is ook altijd gewoon goed.....

vind het altijd grappig hoe jan-en-alleman lullen over "het geluid" 99% heeft daar de ballen verstand van :roflol:

maargoed verslagschrijver: rest in peace (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 19:54:
En de reden waarom ik ik het uitgaanscentrum voor het uitschot van Purmerend vond die avond daar blijf ik bij. Aangezien geen normaal mens met dat soort gasten samen wil zijn!!! Of is het normaal om je heen te rossen mensen en daarbij meerdre mensen slaat en mensen op de grond flikkerd? Zorg eerst is dat je fucking tent veilig is ofzo.. Las toenet iemand zeggen echt zo een gaar pillefeestje... Ik ben dus niet de enigste die dat ziet...


Dat waren allemaal Purmerenders? Heb je het ze gevraagd?
Jongen, je lult poep.
Ik hou er ook over op. Vooral niet meer komen. Doe je iedereen een plezier mee.


Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 19:54:
Ben ik de fucking enigste die weet wat Hardcore gevoel echt betekent ofzo???


:roflol:
Laat me toch niet lachen.!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Makewablief op maandag 11 februari 2008 om 21:28:
Ikzelf praat bijvoorbeeld op feestjes met wildvreemden en vraag altijd even na wat zij van het feest hebben gevonden.Zoals ik het zie heb je veel te zeiken op het personeel,maar je onderneemt hierop niet de nodige actie.Stel je eens voor dat je zelf op een carnavalsfeest bent,waar de mensen half bezopen over de bar hangen,terwijl je niet begrijpt waarom mensen de muziek kunnen waarderen,en je toch een bepaalde visie hebt op drankgebruik.En dit voor een aantal eurootjes per uur.En er zijn altijd wel een paar lastige klanten bij.


mag ik hierbij dan zeggen dat ik op een carnvalsfeest achter de bar stond;) en daarbij mag zeggen dat ik in de horeca werkende en lerende ben op zowel alle afdelingen

Uitspraak van Makewablief op maandag 11 februari 2008 om 21:28:
Hardcore stroomt namelijk door je aderen,en hoeft niet op je jas te staan,op je shirt,in je avatar,op je site,of waar dan ook.


Stond je dan in een zwarte broek met wit t-shirtje zonder print of wat dan ook, mjah go on...

Wat betreft de bekertjes ; Ik heb 2 weken geleden iemand rond zien lopen die bezig was deze op te ruimen,de moeite om ze weg te zetten is inderdaad niet zo groot.
Eigenlijk best wel als je met 8 bier naar voren in de zaal loopt als het uitverkocht en dan weer terug naar de bar. Teveel moeite inderdaad

Uitspraak van Makewablief op maandag 11 februari 2008 om 21:28:
Ben je zo 100 % Hardcore,sta dan ook open voor andere invloeden,zonder al deze invloeden zou hardcore wellicht niet eens bestaan,of heel anders zijn.Geef je zuurverdiende geld uit aan het sponsoren van artiesten dmv het kopen van hun platen,cd's,merchandise,en laat hen regelmatig weten dat ze ontzettend goed bezig zijn als je dit vind.Zet hardcore niet in een kwaad daglicht door je met bepaalde zaken te associeren die helemaal NIETS te maken hebben met hardcore,maar laat zien dat je hardcore bent door zelf ook klaar te staan voor hardcore,het gaat nou eenmaal al een aantal generaties door,de echte 'die hards' zijn juist die vrijwilligers die zien wat er allemaal mogelijk is.(Dit is overigens niet puur op jou gericht,verslagschrijver)


Mijn punt was dus dat dat agressieve volk niks met hardcore te maken had. Maar als jij het zo verder ziet en dat dit de nieuwe generatie word ok wat jij wil... Doe ik niet aan mee mjah

Uitspraak van Makewablief op maandag 11 februari 2008 om 21:28:
Qua geluid heb ik ook rampzalig veel meegemaakt ; In de p3 staat het geluid inderdaad niet erg hard,(al is 105 decibel voldoende imo)maar ook weer niet veel te zacht,zeker gezien de ruimte.Geloof me maar dat je het ook niet jarenlang wil meemaken dat het vol open staat,anders zal je met de jaren ook naar steeds meer volume moeten luisteren,omdat je oren echt stelselmatig beschadigd zullen raken.


je kan je boxen vol aan zetten en zoveel decibel produceren als je wil. Maar met een ontbrekende bass kom je dan alsnog niet ver.


En nogmaals dwalen jullie af van het punt. Ik geef namelijk verbeterpunten met situatie erbij. De organisatie heeft dit gelezen en ik hoop dat ze er wat mee doen. En als hun vinden dat het bullshit is doet me dat eigenlijk meer dan iemand die weinig weet over het runnen van een tent dach ik zo. HET BIJVEN TIPS, VOOR DE 1000ste X de reden waarom dit niet naar de organisatie ging rechtstreeks is omdat en geen email adres van is.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Lachertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 22:20:
Eigenlijk best wel als je met 8 bier naar voren in de zaal loopt als het uitverkocht en dan weer terug naar de bar. Teveel moeite inderdaad


Ga dan niet lopen zeiken dat je over bekers je enkels zwikt ! Ga dan niet lopen zeiken over uitschot als je zelf zo 'asociaal' bent om je beker niet ergens neer te zetten.Op hardcore feesten word drugs gebruikt,en helaas zitten er dan agressievelingen tussen,maar zoals ik al zeg,er loopt niet voor niets security rond...Maar mensen zijn zo verdomd goed om altijd het negatieve veel zwaarder af te wegen tegenover het positieve !

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 22:20:
mag ik hierbij dan zeggen dat ik op een carnvalsfeest achter de bar stond


Dat mag je.Was je misschien hierdoor al niet zo in je humeur toen je om half 2 binnenliep ? Sta jij op zo'n feest ook altijd met een lach te werken ? Ben je nooit moe,en heb je nooit eens even zin om een smsje te sturen of een paar minuten stil zitten op een stoel ? Je weet niet hoe hard die dames vantevoren wellicht hebben moeten werken ?

Uitspraak van FrenkenBeastIzelBoy op maandag 11 februari 2008 om 22:20:
En nogmaals dwalen jullie af van het punt. Ik geef namelijk verbeterpunten met situatie erbij.


En ik reageer op jouw punten,en reageer juist niet op de punten waar ik me geen voorstelling van kan maken zoals een rookmachine of een toilet waar je voor moet betalen.Misschien zal je op latere leeftijd nog steeds van hardcore houden,en ook een feest willen gaan organiseren,en inzien dat het misschien ook wel niet makkelijk is om alle punten perfect te krijgen.

Je praat over jullie,terwijl ik toch gewoon een jij ben.Alhoewel ik 2 weken vantevoren op het podium stond als DJ,en niet bij de winnaars behoorde,ben ik toch zo sportief,fatsoenlijk,positief of respectvol om toch een verslag te schrijven waarin ik in elk geval NIET m'n gal ga lopen spuwen,zoals jij WEL doet.Misschien zou het ook kunnen meewegen als je eerder een aantal meer verslagen had geschreven van feesten waar je bent geweest,om ook even terug te komen op het punt dat mensen eerder het negatieve naar voren brengen.Dit zie ik inderdaad (als verslagschrijver) niet als verslag,maar gewoon met de minst mogelijke moeite schrijven dat alles kut was.

Ik ben samen met een organisator (van andere feesten) naar de contest geweest,en die vertelde me dat hij zich daar goed vermaakt had.Ik lees nu net de reacties op het feest zelf,en daar zie ik toch veel vaker een positieve reactie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Amen makebelive !!!

En voor onze FrenkenBeastIzelBoy , als je iets kwijt wil kan je altyd mailen naar :

hardcoreresistance@gmail.com

Volgende Hardcore Resistance verwachten we ergens begin Mei , Thanx for the support .. TOT DAN.
Artiest {SHOWLIST artist 49847, 89250}
Waarschuw beheerder
FrenkenBeastIzelBoy alsjeblieft ... kap deze onzin, kom gewoon lekker niet meer naar de P3 als het je allemaal niet aanstaat. Ga lekker demonstreren bij het gemeentehuis over wat er allemaal mis is met de P3. Richt lekker een politieke partij op met de naam "anti p3" o.i.d. P3 wordt continu door diverse organisaties voorzien van verbeterpunten en doet hier doorgaans ook wat mee. Vergelijk dit feestje maar met de 1ste Hardcore Resistance in de P3, toen stond je een half uur te wachten op je drinken! Ga lekker in je studieboeken neuzen en laat dit verder lekker zitten

Voor de rest, laat de mensen die het er wel enorm naar hun zin hadden lekker in hun waarde en genieten van dit feestje.

FrenkenBeastIzelBoy niet tot de volgende keer, en de rest die het wel leuk vonden tot begin mei!!!!!
 
Waarschuw beheerder
wat een kut verslag!

kom je toch lekker niet meer!
ik vond het gezellig!!
Waarschuw beheerder
*zucht*

Zelfs ik wordt er nu moe van, en heb dus ook lang niet alle betogen hierboven volledig gelezen.

Bottomline is;

Wij gaan door met verbeteren en luisteren altijd graag naar kritiek..

..maar breng dit alsjeblieft opbouwend.


Verder zou IK het wél tof vinden als FrenkenBeastIzelBoy de volgende keer weer komt.. en wil dan op dat moment graag praten over zijn mening. Zijn reactie vloeit ook duidelijk voort uit een stukje teleurstelling, en dat is zijn persoonlijke ervaring.

Eind goed al goed.. till next time! :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gast P3 is een poppodium en geen hmh waar je 50 euro moet neer leggen voor je kaartje!
Wees blij dat er gasten zijn die teminste de moeite nemen om een feest te geven in plaats van klachen dat er niks te doen is!
En het geluid slecht :S dan zou ik maar ff naar de oor arts gaan.
Het geluid was zeker goed voor z'n een zaal.
En idd het waren herbruikbaren bekers en dat mensen ze op de grond tieven kan de organisatie nix aan doen.
in de kroeg heb je glasen (lekker voor je air)
Het enige waar bij ik je gelijk geef is het betalen voor de plee dat vindt ik idd niet kunnen!
Maar de rest van je op somming :no:
Geef jij eens een feest ga ik eens kijken wat er allemaal fout aan is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zekr wel chill in p3 was er de 9de geweest en vond het zwaar relaxt ... stond ehm wel lekkrr te wousse dan haha angerfist was toppie maja verder nix te klage btw gewoon doorlope bij die wc na een x betale segge ze toch nix meer. laterzz