Ga je staken op school?758%Ja325%Nee18%Heb ik al gedaan18%zet ff wat neer bij discussie00%Durf ik niet
Wouz' 27 november 2007 15:29Morgen (Woensdag 28 nov) Heel Hezeland(Elzendaal) verzamelen na de eerste pauze ( 10:30 ) op het schoolplein, om zo optijd bij het stadhuis te zijn. daar zal een staking komen omdat die gekken ons met meer uren willen belonen!
Wouz' 27 november 2007 15:40tuurlyk niet ,iedereen moet meedoen!laatste aanpassing 27 november 2007 15:42
SCoumans 27 november 2007 22:06k heb andere school ik hoeft lang niet zoveel uren te maken als jullie xD