Partyflock
 
Poll op profiel van Wouz', geopend op dinsdag 27 november 2007, gesloten op woensdag 28 november 2007, looptijd van 23.1 uur.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Ga je staken op school?

758%
Ja
325%
Nee
18%
Heb ik al gedaan
18%
zet ff wat neer bij discussie
00%
Durf ik niet

4 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Morgen (Woensdag 28 nov) Heel Hezeland(Elzendaal) verzamelen na de eerste pauze ( 10:30 ) op het schoolplein, om zo optijd bij het stadhuis te zijn. daar zal een staking komen omdat die gekken ons met meer uren willen belonen!
Waarschuw beheerder
kdoe wel mee
ma kga dr niet als enigste staan;)
Waarschuw beheerder
tuurlyk niet ,iedereen moet meedoen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k heb andere school :P ik hoeft lang niet zoveel uren te maken als jullie xD