Iwan0211 18 augustus 2009 15:54Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 augustus 2009 om 14:53:▶deze man had zekerz 5 chickies op die fissa We spreken hier gewoon Nederlands hoor op Partyflock
18 augustus 2009 16:00eyz toplad from down south.. :hennesay: Uitspraak van Iwan0211 op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:54:▶We spreken hier gewoon Nederlands hoor op Partyflock eyz wie is ju?
18 augustus 2009 17:40(permanent verbannen)Uitspraak van Iwan0211 op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:54:▶We spreken hier straat Uitspraak van Iwan0211 op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:54:▶op Partyflock
Jeyo 18 augustus 2009 19:43Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 15:21:▶Chubby checker
24 augustus 2009 00:26En daar stond je dan vanavond... t was spannend maar toch ook fijn... maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar 1... je kent t
facebook 24 augustus 2009 16:58donateurUitspraak van DOEMAARIETSOFZO op maandag 17 augustus 2009 om 06:49:▶volgens mij staat ie gewoon te pissen hier!!