je moet gewoon hakkuh 18 augustus 2009 15:17lekker huisgemaakt hamburgertje van Andries Magst wel hebb'mlaatste aanpassing 18 augustus 2009 15:18
Bart* 18 augustus 2009 15:19donateurUitspraak van je moet gewoon hakkuh op dinsdag 18 augustus 2009 om 15:17:▶huisgemaakt hamburgertje van Andries Veelal zijn dat uitgedroogde broodjes, een stukje 'vlees' een drup mayo en een drup ketchup.. met 1 stukje ui! Rapollie dus!