Helpmaaaanneeesssiiiii 17 augustus 2009 09:11wedden dat jij geen bananenpak aandoet zaterdag.... wedden van wel !
BJK 24 augustus 2009 11:33Deze gozer later de op avond nog in Grunn gezien.. leuk zo'n vrijgezellenfeestje