The Melman 17 augustus 2009 12:20Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 09:47:▶gespot
lil-momo 21 augustus 2009 13:12Uitspraak van j.hertog op donderdag 20 augustus 2009 om 12:42:▶abbie gespot whe whe
BJK 24 augustus 2009 11:33Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 augustus 2009 om 00:07:▶ snap niet wat ik en de rest zo grappig vond Die gozer in zijn bananenpak deze kudde liep ook door de stad