4 augustus 2009 17:43Uitspraak van Fromhell op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:35:▶Ik? Jah tgaat om jou
helleendje 5 augustus 2009 12:50Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 14:35:▶Waar zie jij em dan Tuurlijk staat ie hier niet op denk es na Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 17:43:▶Jah tgaat om jou Nee het gaat om de 'TNT'
5 augustus 2009 14:35Uitspraak van helleendje op woensdag 5 augustus 2009 om 12:50:▶denk es na Heb ik moeite mee af n toe Uitspraak van helleendje op woensdag 5 augustus 2009 om 12:50:▶Nee het gaat om de 'TNT' Ooohw, zeg da dan!