6 april 2008 10:54Hej patries...Hoe was het??? Lekker feestje?? Leuke foto en wie weet tot snel..kusss van ons..
Dragonlady 6 april 2008 15:34Hey moppies! En was het gezellig feestje? Leuke pic van jullie. knuf Cindy
7 april 2008 18:21donateurHey jacky, het genoegen was geheel aan mijn kant!!! Wij hebben erg genoten en zijn er de volgende keer zeker weer bij. De foto...hmmm....te laat op de avond geloof ik...enne VIN.....volgende keer niet meer zo hard knijpen hoor!
Nootje 9 april 2008 21:46Heey lieverds! Nice pic Hoop dat het een leuk feestje was, t is alweer veel te lang geleden dat ik jullie heb gezien Tot snel! laatste aanpassing 9 april 2008 21:47