6 april 2008 11:55Knuffelmaatje En heb je je gedragen Anders ga je door de gehaktmolen he Hoop dat je een leuke nacht hebt gehad, ondanks dat ik er niet was laatste aanpassing 6 april 2008 12:02
7 april 2008 16:31Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 11:55:▶Knuffelmaatje En heb je je gedragen Anders ga je door de gehaktmolen he Heb me keurig gedragen Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 11:55:▶Hoop dat je een leuke nacht hebt gehad, ondanks dat ik er niet was Was zeker leuk, maar ik miste wel het knuffelen met jou Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 16:19:▶en pascal ben weer terug hophop Werd tijd ook!!
7 april 2008 21:56donateurUitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 16:19:▶zusjes was weer gezellig met jullie, Echt anvond gehad broertje!!! longtime ago!! Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 16:19:▶en pascal ben weer terug hophop Zeker weten!!! Was echt weer ff ouderwets gezellig met z'n 4en.. laatste aanpassing 7 april 2008 21:57