Reflection · · Time Out · Nieuwegein

66 opmerkingen
echt waar gaat dit over 
kankerhoer? kan wel tussen jullie tweeen zijn, maar wel een beeeetje erg jammer..
maarja
die twee zijn trouwens echt twee supermeiden!
maarja
die twee zijn trouwens echt twee supermeiden!
go belly 
!
jij bent lieff!!!
jij bent lieff!!!
Prhyme 29 december 2002 - 19:41
En dat zeg JIJ? Man, jij past zo vaak aan en haalt sommige dingen ineens weg... even later weet je ineens niet meer waar men het over heeft? pffff
En dat zeg JIJ? Man, jij past zo vaak aan en haalt sommige dingen ineens weg... even later weet je ineens niet meer waar men het over heeft? pffff
Dat heb ik op verzoek weggehaald & dat was de eerste keer dat ik iets had aangepast, dus beetje triest antwoord. Maar dat past wel bij jou, want beetje rellen om voetballen is gewoon triest. Ik snap echt niet dat je daar zo trots over praat, echt om te
laatste aanpassing
ik ben 4
oooooooooooww vergeet het steeds.. leuke foto 
sorry heidi
sorry heidi
allemaal lieve mensen hier 
nou ik heb de foto eigelijk niet eens gezien... zal eens kijken..
ooeeww das fijn... hehe.. nu ben ik serieus bezig met de foto..
mooie lichtval en perspectief, misschien had er iets meer kleur in gemogen.. maar voor de rest
ooeeww das fijn... hehe.. nu ben ik serieus bezig met de foto..
mooie lichtval en perspectief, misschien had er iets meer kleur in gemogen.. maar voor de rest
ik ben heeeeel lief mevrouw brosi 
laatste aanpassing
Ik vind dit echt de vetste foto die ik ooit heb gezien!





![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)










