Partyflock
 

19 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
wat zielig heeft niemand iets te melden over dit schattige meisje.
Waarschuw beheerder
donateur
over Anna?

ja hoor ik kan boeken vol over schrijven hoe lief, leuk en gek ze is. en hoe graag ze op foto's wil ;):)

Dit was een uniek moment dat ze aan mij vroeg om op de foto te gaan hehe!

(K)je voor dit schattige meisje
 
Waarschuw beheerder
Ja, wat hij zegt!!!;p ;-p

Tot vanavond Anna:knuffel: :hug:

Spelen we Gert van het bord
 
Waarschuw beheerder
Trouwens, criminal at work, hoe zit dat nou met yffie!!!
 
Waarschuw beheerder
Yffie ging naar Las Palmas met vriendinnen dus....Barry naar Hardbeat! Logisch..
 
Waarschuw beheerder
Las Palmas is leuk, maar binnekort toch maar weer mee met Barry naar Hardbeat...Of Barry gaat met mij mee naar HB... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha
euh andre keb jou ook van het bord gespeeld!
tis best een gezellige foto, vind je niet bar?
enne Yf volgende keer gewoon weer naar HBC komen hoor!
dikke (K) terug hoor mars
(F)
Waarschuw beheerder
Yo Criminal. Was jij d'r ook ?

:vaag: :vaag:
 
Waarschuw beheerder
Zou je wel denken he....
 
Waarschuw beheerder
trouwens deze zaterdag Panic in vernieuwde Dinges, ook erg leuk! Idee...?
Waarschuw beheerder
Zaterdag Heerenveen uit.
Weet niet of ik op tijd terug ben, maar hoorde wel iets over een uitstapje naar beijerland.

Dre ?
Anna ?
 
Waarschuw beheerder
Uitstapje!! RzTC on tour!!

Anna eerst werken, ik Anna halen??

Dan Paniek in Dingens?!? Ligt aan het publiek, jonger dan 20 blijf ik wel op de auto wachten samen met DJ Rush.....

en dan daarna maar weer naar HBC
Waarschuw beheerder
Ja Ja.

De parkneger komt !!
(geloof ik)

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Euh gaan we daarna wéér naar HBC???
Oké, volgens mij moet ik volgooien met drank, zodat ik niet door heb dat die parkneger staat te prutsen!! :@

MAAR, nog niet opgedroogd van gisteren en nu al weer zin in vanavond!!! :bounce:

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar toch niets van gekomen.. :(

Maarre, Dre wil volgend weekend helemaal NIETS doen. :vaag: :vaag:
En dat terwijl zaterdag Panic weer komt knallen...
:bounce: :bounce:

Haal jij hem over, of moet ik het doen...
Waarschuw beheerder
donateur
2 Jor:
Volgens mij is dat niet echt nodig.... marc en jan gaan ook, ndus....... hij gaat ook gewoon!

Hahahahah Panic knallen, net als afgelopen weekend zeker? Als hij zijn knokploeg maar thuis laat.... :P
 
Waarschuw beheerder
Jajajajajajajjajjaja­jajaaaaaaaaaaaa

jullie hebben weer gelijk


HOe gaan we???


Bakfiets??
Waarschuw beheerder
Taxi...