
Uitspraak van Lisboa-B op maandag 13 februari 2006 om 15:09:
k vind dit de allerleukste danseres moet ik zeggen de rest is zo 13 in 1 dozijn.
k vind dit de allerleukste danseres moet ik zeggen de rest is zo 13 in 1 dozijn.
Mooie meid, alleen jammer van dat haar onder dr oksel..
is het niet beter als je eerst je okselhaar gaat scheren en dan pas op de foto