Partyflock
 

12 opmerkingen

 
Patricia Paay met haar nieuwe boytoy
 
en die dellerige patty brard erachter:rot:
 
Maik De Boer Achter Gerard?
euh dat is john van de heuvel ofzo volgens mij
 
Uitspraak van samanthab op woensdag 5 augustus 2009 om 08:09:
euh dat is john van de heuvel ofzo volgens mij


Zeker niet :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:02:
en die dellerige patty brard erachter


Roept weer meteen om aandacht idd :dood:
 
Uitspraak van samanthab op woensdag 5 augustus 2009 om 08:09:
john van de heuvel ofzo


Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 11:58:
Zeker niet


zeker wel :jaja:
Werkzaam bij Devoted to House
Juuuuurrrrrrrrrian, sta je toch nog op de foto met Gerard ;)...
Ik blijf Patricia wel een prachtige vrouw vinden, waar kan ik tekenen om er zo uit te zien op die leeftijd :respect:
Uitspraak van Dansliefhebber op woensdag 5 augustus 2009 om 22:19:
Ik blijf Patricia wel een prachtige vrouw vinden, waar kan ik tekenen om er zo uit te zien op die leeftijd


dat dacht haar dochter ook... en die ziet er op haar 18e al exact hetzelfde uit!

Lekker oranje kleurtje heeft die Jolink!
 
Uitspraak van Dansliefhebber op woensdag 5 augustus 2009 om 22:19:
Ik blijf Patricia wel een prachtige vrouw vinden, waar kan ik tekenen om er zo uit te zien op die leeftijd


Patty had ik niet herkend, ze ziet er sappig uit hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 12:41:
Patty had ik niet herkend, ze ziet er sappig uit hoor


oh, ik dacht dat het een travestiet was... :roflol:
JOLINGGGGGG Haha ..:D