😏

georganiseerd door Project Chaos
–
Discotheek De Hooizolder (binnen) †
Grindweg 6
Westkapelle
Nederland🇳🇱
Discotheek De Hooizolder (binnen) †

Grindweg 6
Westkapelle
Nederland🇳🇱
hardcore × 3, early hardcore × 2, hardstyle × 2, oldschool × 2, darkcore × 1, happy hardcore
Tickets & prijs Chaos on monday
| Deurverkoop: | € | 7 | ,50 |
Minimumleeftijd?
16Winactie (gesloten)
Stemresultaat: goed
| geweldig | 0 | ||
| zeer goed | 7 | 26% | |
| goed | 15 | 56% | |
| ok | 4 | 15% | |
| voldoende | 0 | ||
| onvoldoende | 1 | 4% | |
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Foto's (→ toon alle 43 foto's)
fotograaf: Stijn
Line-up Chaos on monday
Statistieken
| 79 | bezoekers | |
| 56 | geïnteresseerd | |
| 69 / 27 | · | mannen / vrouwen |
| 22.1 | gemiddelde leeftijd | |
| 21.8 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Stijn: 44 | · | foto's |
| 40 @ 5× 1 | · | winactie |
| 29 | · | opmerkingen |
| 7 | · | waarderingen |
| goed | · | stemresultaat (27 stemmen) |
Forum
29 opmerkingen
leuk weer wat in de hooi 
Ligt dit ver van camping duin & strand?
't Is niet aan te fietsen iig! Duin & Strand = Scharendijke (naast Renesse) en da's een ander eiland. Maar fix ff iemand met een auto en taxi en kom een delegatie van Duin&Strand!
't Is niet aan te fietsen iig! Duin & Strand = Scharendijke (naast Renesse) en da's een ander eiland. Maar fix ff iemand met een auto en taxi en kom een delegatie van Duin&Strand!
We hebben daar zoiezo toch geen fiets ghehe,
maar dan komen we wel met taxi enzo.. wss komen gaan dr nog wel veel meer van die camping dus word wel chaos!
bedankt voor reactie iig!
Als je met 8 personen in een busje gaat betaal je toch maar 1/8
En we zijn ook precies met 8 man dus
Plus de meeste willen de hardstyle mee maken en dat is vroeg dus rijden dr nog wel bussen miss daarheen?!
naja we zien wel..
Heb dr zin an
flink rammelen van 11 uur 
Als je met 8 personen in een busje gaat betaal je toch maar 1/8
Had er niet aan gedacht dat jullie met meerdere gaan.
Want ritje Middelburg - WKP is voor mij al snel 50 euro of meer dacht ik.
Wie gaat hier zeker naar toe, ik heb win actie maar kan niet gaan 
\
\
volgens mij rijden er bussen
\
\
We hebben daar zoiezo toch geen fiets ghehe,
maar dan komen we wel met taxi enzo.. wss komen gaan dr nog wel veel meer van die camping dus word wel chaos!
bedankt voor reactie iig!
volgens mij rijden er bussen
laatste aanpassing
Wil ook ff komen stampuh alleen geen vervoer k*t zooi 




















