😏

–
Eindelijk Weer (binnen) —
Festivalplein 3
Almere
Nederland🇳🇱
Eindelijk Weer (binnen) —

Festivalplein 3
Almere
Nederland🇳🇱
trance × 4, progressive trance × 3, tech house × 2, electro × 1, hard trance × 1, house × 1, groove, latin
Tickets & prijs Wedding Bash
| Deurverkoop: | € | 10 | ,- |
Minimumleeftijd?
21Bezoekers
Maximaal 950.
Maximaal 950.
Kledingvoorschrift
Dress 2 Impress
Dress 2 Impress
Opmerkingen
Genodigden gratis entree
Bezoekers € 10,-
Bezoekers € 10,-
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 13 | 24% | |
| zeer goed | 37 | 69% | |
| goed | 3 | 6% | |
| ok | 0 | ||
| voldoende | 1 | 2% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 0 | ||
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 0 |
Line-up Wedding Bash
Line-up is niet compleet.
Statistieken
| 203 | bezoekers | |
| 27 | geïnteresseerd | |
| 50 / 45 | · | mannen / vrouwen |
| 39.2 | gemiddelde leeftijd | |
| 40.9 | leeftijd mediaan | |
| 604 | · | albumfoto's |
| 147 | · | opmerkingen |
| 27 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (54 stemmen) |
147 opmerkingen
Super aankleding Mar!!
Ik heb het niet alleen gedaan maar met de bruidjes en Sandra, eerlijk is eerlijk
Maar super dat je er weer bij bent, we hebben je gemist verleden week.
Tot vanavond allemaal !!!!
Uitspraak van Geronomo op zaterdag 16 oktober 2010 om 10:45:
Super aankleding Mar!!
Ik heb het niet alleen gedaan maar met de bruidjes en Sandra, eerlijk is eerlijk
Maar super dat je er weer bij bent, we hebben je gemist verleden week.
Ok ok ook hun de complimenten!!Ik ben er vanavond een paar uurtjes, maakt het niet te laat. Heb er wel reuze zin in!
laatste aanpassing
Helaas moeten wij hem onverwachts overslaan.
Bruidsparen maak er een knalfeest van

Bruidsparen maak er een knalfeest van
...ik voel me helaas nog niet fit genoeg om mee te komen feesten..
..na 'n paar daagjes in bed en een boel vitamienetjes gaat het gelukkig wel beter maar mijn bedje roept mij nu helaas heel hard...dus ik ga verstandig doen en ga mijn rust nemen.
Heel veel plezier op jullie spetterende huwelijksfeest met alle gezellige genodigden, super deejays en andere gezellige party peepz, het was word zeker en vast een onvergetelijke avond/nacht net als jullie eigen huwelijksdag...
Maak er met z'n alle een knalfeest van...
Dikke zoen en tot snel!



Heel veel plezier op jullie spetterende huwelijksfeest met alle gezellige genodigden, super deejays en andere gezellige party peepz, het was word zeker en vast een onvergetelijke avond/nacht net als jullie eigen huwelijksdag...
Maak er met z'n alle een knalfeest van...
Dikke zoen en tot snel!
wat een vet gaaf feessie was dit....mega genoten....alles was dik top in orde.....locatie gezellig....muziek goed en vooral hele leuke en gezellige partypeople!
Dus bruidsparen: wat nu als jullie 12,5 jaar getrouwd zijn?
Laat me raden....weer een feessie haha
Dan zijn wij ook zeker weer van de partij!
Nog super bedankt voor alles.
Dus bruidsparen: wat nu als jullie 12,5 jaar getrouwd zijn?
Laat me raden....weer een feessie haha
Dan zijn wij ook zeker weer van de partij!
Nog super bedankt voor alles.
Hey liefies,
Wat fijn om jullie zo te hebben zien genieten
, daar deden we het voor 
En thx 2 al the lovely dj's, heren jullie stonden weer te knallen (sorry de 1e dame heb ik niet goed gehoord) Ricky met zijn lieve koppie achter de booth, helemaal goed !![Bron: http://i54.tinypic.com/24e6ptu.jpg [img width=284 height=400 cacheid=00007da90000e0f9ebfa4e910a002d50fc]http://i54.tinypic.com/24e6ptu.jpg[/img]](/images/cache/00007da90000e0f9ebfa4e910a002d50fc)
Daarna mijn lieve vriend Iwan die nog mijn eigen duitse volkslied draaide ( sorry mensen, ik zag dat niemand het leuk vond, alleen wij meiden op het blok en Friso maar dat is ook een wijf
), thx kanjer super gedraaid !!
Daarna Alberto, man wat was je weer aan het knallen, heerlijk om te zien.
En voor ons als afsluiter Yonah, Erwin zei dat je goed draaide ( ik lette weer eens niet op
.........sorry) maar vond het heerlijk om jou en je vrouwtje weer te hebben gezien !!
Ook de crew van EW super bedankt, zonder jullie geen sfeer
Kortom het was een geslaagd feestje voor 4 poepies, ik weet dat jullie zelf ook genoten hebben.............dat was ook duidelijk te zien.
Met 5 jaar gaan we er weer 1 bouwen, papieren bruiloft
Dikke kus Mar
(en Erwin)
Wat fijn om jullie zo te hebben zien genieten
En thx 2 al the lovely dj's, heren jullie stonden weer te knallen (sorry de 1e dame heb ik niet goed gehoord) Ricky met zijn lieve koppie achter de booth, helemaal goed !
Daarna mijn lieve vriend Iwan die nog mijn eigen duitse volkslied draaide ( sorry mensen, ik zag dat niemand het leuk vond, alleen wij meiden op het blok en Friso maar dat is ook een wijf
Daarna Alberto, man wat was je weer aan het knallen, heerlijk om te zien.
En voor ons als afsluiter Yonah, Erwin zei dat je goed draaide ( ik lette weer eens niet op
Ook de crew van EW super bedankt, zonder jullie geen sfeer
Kortom het was een geslaagd feestje voor 4 poepies, ik weet dat jullie zelf ook genoten hebben.............dat was ook duidelijk te zien.
Met 5 jaar gaan we er weer 1 bouwen, papieren bruiloft
Dikke kus Mar
laatste aanpassing
Hee lieve mensen,nogmaals hartelijk dank voor t superfeestje!Wij kenden jullie niet maar hadden hier gewoon zin in en.......geweldige sfeer muziek en partypeople!
Mogen in de toekomst meer van dit soort komen!!!!We komen jullie wel weer tegen xxx
Mogen in de toekomst meer van dit soort komen!!!!We komen jullie wel weer tegen xxx
maar vond het heerlijk om jou en je vrouwtje weer te hebben gezien
Dat was idd een erg prettige verassing!
kanjers het was super om jullie alle vier zo te zien stralen
.... hebben genoten!!
Iwan en Alberto zooooo onwijs genoten van jullie set
toppers zijn jullie
jaaaaaaa we hoorde het deuntje mar, aleida en ik al gillend naar voren en op het blok helemaal uit ons dakkie gaan
...
tja heerlijke herrinering aan ons weekendje weg vorig week
Jan, Natas, Peet en Miek bedankt voor deze gezellig avond..


Flip ena Annemarie
Iwan en Alberto zooooo onwijs genoten van jullie set
lieve vriend Iwan die nog ons vorig weekend duitse volkslied draaide ( sorry mensen, ik zag dat niemand het leuk vond, alleen wij meiden op het blok, thx kanjer super gedraaid !!
jaaaaaaa we hoorde het deuntje mar, aleida en ik al gillend naar voren en op het blok helemaal uit ons dakkie gaan
tja heerlijke herrinering aan ons weekendje weg vorig week
Jan, Natas, Peet en Miek bedankt voor deze gezellig avond..
Flip ena Annemarie
Uitspraak van natasamstaff op maandag 18 oktober 2010 om 11:11:
de foto`s staan in mijn album
Koppel ze even aan het feest moppie, dan ziet iedereen ze gelijk in het album hier !!
Goed idee
Zag er super mooi uit en het was een gezellige Wedding Bash.
Peet&Miek&Jan&Natasja wij hebben ook genoten.
Over 5 Jaar maar weer doen
laatste aanpassing
donateur
En voor ons als afsluiter Yonah, Erwin zei dat je goed draaide ( ik lette weer eens niet op .........sorry)
Whats new? inderdaad Mario heerlijke stijl die moeten we vaker in Eindelijk weer horen Wim!
Iwan en Alberto ook weer helemaal top als altijd.
Wauw wat een feest! Super dat er zoveel lieve, mooie en gezellige partyvriendjes waren!!!Thanxxx allemaal voor de goede "vibe"!!!!
Ook de D.J's...helemaal super!!! Door al het georganiseer heb ik niet alles helemaal mee gekregen, maar heb nog wel ff verschrikkelijk genoten van Alberto V en Iwan!!!
Hopelijk tot snel allemaal!!!!
Dikke
& 
Ook de D.J's...helemaal super!!! Door al het georganiseer heb ik niet alles helemaal mee gekregen, maar heb nog wel ff verschrikkelijk genoten van Alberto V en Iwan!!!
Hopelijk tot snel allemaal!!!!
Dikke























