Partyflock
 
here

Prspct vs Classified vs Subway Clubcruis

305 × 290 · locatie
Waterfront Rotterdam

Waterfront Rotterdam (binnen) op de kaart
Boompjeskade 10
Rotterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen Prspct vs Classified vs Subway Clubcruis

Voorverkoop:€ 12,-
Deurverkoop:€ 12,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: zeer goed

geweldig528%
zeer goed844%
goed422%
ok16%
voldoende0
onvoldoende0
slecht0
zeer slecht0
waardeloos0

2 waarderingen

mad michael
zeker gezelli dub n bass
°(Ô_ô)°
weer een heerlijk avondje dnb :D

Line-up Prspct vs Classified vs Subway Clubcruis

drum & bass
drum & bass, dubstep
drum & bass
🇩🇪 drum & bass
🇧🇪
🇺🇸 drum & bass, hardcore
techno, hardcore, hard techno
drum & bass, hardcore
· MC 🇸🇷 🇳🇱 drum & bass, hardcore, dubstep

Statistieken

43Partyflockbezoekers
5Partyflockgeïnteresseerd
72 / 27·mannen / vrouwen
23.6Partyflockgemiddelde leeftijd
23.5Partyflockleeftijd mediaan
1·forumonderwerp
14·opmerkingen
2·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (18 stemmen)

14 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Gister gehoord op Q-Base. Echt super dikke shit wat ie daar draaide!

Denk alleen wel dat ie hier een stapje terug neemt, ging behoorlijk los namelijk.
Waarschuw beheerder
SPL is wel superdik, baal ervan dat ik het ga missen, maar ga toch echt naar Baroeg open air (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenk de B op dinsdag 2 september 2008 om 11:49:
SPL is wel superdik, baal ervan dat ik het ga missen, maar ga toch echt naar Baroeg open air (:


Das toch tot een uur of 11? Beter kom je daarna gewoon! :-)
Waarschuw beheerder
spl !!! dikke shit k zou naar qbase gaan tocg niet gegaan, krijg ik toch nog spl te zien :D
hoopelijk gaat ie zn nieuwe hc sjit draaie !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=389 height=800]http://dev.luidduidelijk.nl/clubcruise/clubcruise2008_front.jpg[/img][img width=389 height=800]http://dev.luidduidelijk.nl/clubcruise/clubcruise2008_back.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die nacht ben ik jarig!!! dus moet er wel een vet feestje van maken! :D
Waarschuw beheerder
Vette flyer Vos!

Ik ga hoe dan ook, al moet ik met de trein in mn uppie... 8)
Waarschuw beheerder
Morgen avond alweer gasten!!!
Waarschuw beheerder
eerst een daagje adam, daarna door naar wf !! B)
Waarschuw beheerder
feest duurt trouwens gewoon zoals altijd tot 6!!!
Werkzaam bij Subway
Artiest Nicon
Waarschuw beheerder
alles ging kapot... incl ik