j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
28 januari 2005 11:49Maat 36. Best lastig om schoenen te kopen af en toe.... heb altijd maar 1 stelling en de rest van de maten allemaal 2.
schoengek 30 januari 2005 13:02Heb maat 43, maar koop ook net zo makkelijk een 42 of 41. Nadeel dat je dan met kromme tenen voor in je schoenen zit, en dus snel zichtbaar wordt.laatste aanpassing 30 januari 2005 13:04
30 januari 2005 13:31Jozzzzz! Ben jij stiekem vriendjes met die voeten-fetisjist die in Leiden altijd rondloopt om schoenen van vrouwen te verzamelen
schoengek 30 januari 2005 18:06To chica en Charlie; ben wel voetenfetish, maar ben nog nooit in leiden geweest
31 januari 2005 16:19To chica en Charlie; ben wel voetenfetish, maar ben nog nooit in leiden geweest Beter voor je, want die gast is ècht een goorlap :kots-smilie: Maar Jozzzzz, still waiting honey