j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
17 januari 2005 19:36donateurslotje zie ook deze: https://vip.partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/634928
j0z 17 januari 2005 19:39donateurhttps://vip.partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/634928.html kan je geen antwoord meer op zetten...
AmezeN 17 januari 2005 19:50donateurIk leef op grote voet Heb maat 39/40 en ben maar 166 centimer hoog
17 januari 2005 20:16donateursjeuzus arank na ja je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote voeten (toch? ) ik heb smurfenvoeten.. 35 1/2
(=Suzy=) 17 januari 2005 21:50even tussendoor n huistuinenkeukenvraagje... wie weet hoe die cheerleadersmiley moet? 'Help' doetet nie, grrrrr... (ja heeft idd heel veel met dit topic te maken, maar omdr nouw n nieuwe aan t wijden. Kussssssss!
(=Suzy=) 17 januari 2005 21:51even tussendoor n huistuinenkeukenvraagje... wie weet hoe die cheerleadersmiley moet? 'Help' doetet nie, grrrrr... (ja heeft idd heel veel met dit topic te maken, maar omdr nouw n nieuwe aan t wijden. Kussssssss!
Sand rtje 17 januari 2005 21:59maatje 44 wat een dingen als alles nou zo groot was...dan viel ik flauw (door denkertje )
j0z 18 januari 2005 16:09donateurweet je wat het betekend als mannen grote voeten hebben?? dat ze stabieler lopen