I'm A Little Bit Of The Old School 16 januari 2003 02:04Kmot er een hebbuh <<<laatste aanpassing 16 januari 2003 02:12
Cartman APC 16 januari 2003 04:24donateurN E R D (ooh baby u want me) Goed nr maar da bedoel ik nu ni
Misses® 16 januari 2003 15:38Whahahahahahhahha Hey Schatjuh ze denken dat jij der om vraagt ....... DUH!!!
RaZorBlade 16 januari 2003 21:32Hey gast Check Beverwijk hoor dat daar nog wel het 1 en ander te koop is
I'm A Little Bit Of The Old School 16 januari 2003 21:34Hey gast ,khoef er helemaal geen kben al voorzien...hehehe....maar die gast niet ...van die advertensie
I'm A Little Bit Of The Old School 16 januari 2003 21:38neh kvond gewoon leuke advertentie zo even voor new years rave 2002 ..... en als ik er een moest hebben ging ik inderdaad wel naar beverwijk of belgië .... of ik kijk wel ff in het kassie van mijn vriendin