ach ja, ik mij ook overkomen...
Ik was een avond in Adam en ontmoette destijds een leuke meid... ze wilde persee nummers wisselen... 2 dagen later smste ik maar kreeg toen geen reactie terug... toen smste ze van dat het goed ging en dat ze geen beltegoed meer had... een week later kreeg ik een sms binnen met het bericht dat de reden waarom ze niet wilde sms-en was omdat haar vriend het dan zou merken...
(en dit was niet de enige keer
)
Ik was een avond in Adam en ontmoette destijds een leuke meid... ze wilde persee nummers wisselen... 2 dagen later smste ik maar kreeg toen geen reactie terug... toen smste ze van dat het goed ging en dat ze geen beltegoed meer had... een week later kreeg ik een sms binnen met het bericht dat de reden waarom ze niet wilde sms-en was omdat haar vriend het dan zou merken...
(en dit was niet de enige keer


















