Negatief:
- Erg vaak gebruik gemaakt van mengpaneel plaatjes.
- Text in het Contact deel is niet te lezen.
- 't Is irritant dat na het laden je niet automatisch doorgaat.
- Menu'tjes mogen wel sneller opkomen). Ik hou namelijk van snel surfen.
- De website is een beetje 'my first try with flash'. Wel leuk, maar de effecten zijn allemaal een beetje herkenbaar

- De scrollbalk bij about doet het nog niet (tenminste ik denk dat die twee streepjes waar je op kunt klikken een scrollbalk moeten worden?)
Positief:
- De laadbalk is origineel

- Website resized naarmate je de resolutie veranderd van je scherm.
- De website is 'to the point'
- Je kunt de muziek gewoon streamen

Al mag de kwaliteit misschien ietjes omhoog. 't Lijkt net of ik naar chipmuziek aan het luisteren ben
Ik vind de website nog niet op een 'release'-niveau.