IK word telkens weer van het internet afgelikkerd wordt er echt scheitziek van meer mensen hier last van???!!
Ik heb dit vroeger vaak gehad.
Na veeeeeeeeeel gebel, en eindelijk een afspraak bleek mijn modem kapot te zijn.
Waardoor je internet op zich wel snel werkt maar je er elke keer uit gegooid word.
Bel de helpdesk maar eens en vraag naar de waardes van je modem.
Deze moeten tussen de -10 en +10 liggen.Hoe dichter bij 0 hoe beter.
Ze zijn verplicht dit te melden als je dit vraagt.
Na veeeeeeeeeel gebel, en eindelijk een afspraak bleek mijn modem kapot te zijn.
Waardoor je internet op zich wel snel werkt maar je er elke keer uit gegooid word.
Bel de helpdesk maar eens en vraag naar de waardes van je modem.
Deze moeten tussen de -10 en +10 liggen.Hoe dichter bij 0 hoe beter.
Ze zijn verplicht dit te melden als je dit vraagt.
oh.. nu is het weer goed.. ff een dikke storing geweest in heel friesland knap irri.. ben wel 20 x weggevallen 
Ook chello, wel veel problemen, maar niets over er af geflikkerd worden enzo..... gelukkkig
Klopt. Er is een beetje een opsplitsing in dat bedrijf toen ik er nog werkte. De gebieden Rotterdam en Amsterdam waren goed. Daar kwamen ook pas nieuwe systemen voor als ze eerst in Gelderland, Flevoland en Friesland goed waren uitgetest. Daarna een hele tijd proefdraaien in Brabant. En pas daarna doen ze zoiets in de randstad in stellen... Lekker krom, maarja daar zitten de meeste aandeelhouders. En daar gaat het om bij dat bedrijf. Klantvriendelijkheid werd ons niet echt aangemoedigd. Nee we moesten toen zo veel mogelijk klanten per uur helpen. En ja dan worden veel klanten afgepoeierd!
Nou ik heb me buik vol van chello met hun spook factuurtjes zelfs nu ik t al lang heb opgezegt gaan ze nog gewoon door.Heb nu internet via bbnet en haal constant een download van bijna 1 mb per seconde ongeacht welke tijd t is, en geen gezeik meer dat als je aan het gamen bent dat je ping boven de 200 uit schiet,
en dan heb ik t nog niet eens over de lange w8 tijd van de helpdesk waar meer als de helft er niet eens verstand van hebt als je met een vraag komt.Voor mij geen internet en geen kabel televisie meer via UPC/Chello
en dan heb ik t nog niet eens over de lange w8 tijd van de helpdesk waar meer als de helft er niet eens verstand van hebt als je met een vraag komt.Voor mij geen internet en geen kabel televisie meer via UPC/Chello
laatste aanpassing



![[S4E]](/images/user/534_3871838.jpg)



![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)


