De meeste mensen hebben de neiging om zwaarder te tillen aan negatieve gebeurtenissen/berichten dan aan positieve.
Reclames die je irritant vindt onthoud je zodoende beter dan andere reclames.
Onderzoek heeft uitgewezen dat het menselijk koopgedrag van artikelen waarvan men de reclames irritant vindt niet achteruit gaat. Integendeel...of je de betreffende reclame irritant of niet vindt, het merk onthoudt je wel, en dat beïnvloedt onbewust je koopgedrag.
Reclamepsychologie
Reclames die je irritant vindt onthoud je zodoende beter dan andere reclames.
Onderzoek heeft uitgewezen dat het menselijk koopgedrag van artikelen waarvan men de reclames irritant vindt niet achteruit gaat. Integendeel...of je de betreffende reclame irritant of niet vindt, het merk onthoudt je wel, en dat beïnvloedt onbewust je koopgedrag.
Reclamepsychologie
laatste aanpassing
Onderzoek heeft uitgewezen dat het menselijk koopgedrag van artikelen waarvan men de reclames irritant vindt niet achteruit gaat. Integendeel...of je de betreffende reclame irritant of niet vindt, het merk onthoudt je wel, en dat beïnvloedt onbewust je koopgedrag.
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang het geen producten zijn die ik niet al gebruikte zal een irritante reclame mij zeker niet aansporen om iets te kopen. Ik vind die reclame van Herbal ook heel irritant (die kreunende vrouwen onder de douche) en mede door die irritante reclame zal ik die shampoo nooit kopen.
laatste aanpassing
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang het geen producten zijn die ik niet al gebruikte zal een irritante reclame mij zeker niet aansporen om iets te kopen. Ik vind die reclame van Herbal ook heel irritant (die kreuende vrouwen onder de douche) en mede door die irritante reclame zal ik die shampoo nooit kopen. 
Helemaal mee eens
laatste aanpassing



















