| Betreft: | evenement: Hardliners, vrijdag 18 oktober 2002 om 21:00 |
2 ric: Neej we zouder er na gaan chillen met een posse, want grougar moest toch w8ten, want hij komt met wat mensen daar die de trein moeten hebben, en die rijden dan nog niet.
2 jeff:Neej sorry, ik ken niemand die daar naartoe gaat die alleen thuis is, en als je een goede winter jas aan hebt, zal het toch wel meej vallen.Anderzz stap ik snel een cab in en dan ben ik zo thuis.Duzz ik zie wel
2 jeff:Neej sorry, ik ken niemand die daar naartoe gaat die alleen thuis is, en als je een goede winter jas aan hebt, zal het toch wel meej vallen.Anderzz stap ik snel een cab in en dan ben ik zo thuis.Duzz ik zie wel












![Hardstylerulez aka @"]["u$](/images/user/3548_2897228.jpg)