Succes alvast!
Ik ben geen deelnemer van de competities, maar kom als bezoeker
Pokke duur
. Maar, wat zijn de algemene ervaringen van gebruikers van dergelijke sets hier?
Heb alleen ervaring met Serato: Ik heb een SL3 box. Inderdaad dure aankoop maar geen moment spijt van gehad.
Je hebt in 1 klap alles (virtueel) op vinyl, dubbel ook (zelfde track op beide decks). De software is stabiel (geen latency),
er komen gratis regelmatig software updates uit en er wordt naar gebruikers op het forum geluistert.
Zo'n beetje alles is midi toewijsbaar en er zijn coole plugins: The Bridge (om Serato te koppelen aan Ableton),Remote (functies draadloos aan sturen vanaf je tablet)
en mijn persoonlijke favoriet Serato Video: Tegelijkertijd video en audio mixen waarbij je audio en video bestanden onafhankelijk aan elkaar kunt koppelen,
(audio)visuele effecten toevoegen en nog veel meer. Ik zeg doen.
Ben ook wel eens benieuwd naar ervaringen van Traktor gebruikers?
Reloop is ook lekker bezig:
![[img width=632 height=297]http://cdn4.fazemag.de/wp-content/uploads/2013/02/reloop_tape_2.png[/img]](http://cdn4.fazemag.de/wp-content/uploads/2013/02/reloop_tape_2.png)
Opnameapparaatje in de vorm van een cassettebandje.
![[img width=420 height=420]http://www.reloop.com/media/catalog/product/cache/9/thumbnail/420x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/2/8/228337_Reloop_TP.png[/img]](http://www.reloop.com/media/catalog/product/cache/9/thumbnail/420x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/2/8/228337_Reloop_TP.png)
Een aantal nieuwe Oem draaitafels waarvan de RP 8000 midi toewijsbare buttons heeft.
![[img width=250 height=250]http://static.bax-shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Reloop_Ortofon_Concorde_black.jpg[/img]](http://static.bax-shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Reloop_Ortofon_Concorde_black.jpg)
Nieuwe Ortofon Concordes namens Reloop.