|| MC;; Matjuh || 4 juli 2013 10:46Ik ben nog op zoek naar twee Dominator tickets, over de prijs valt te onderhandelen, wie o, wie kan mij hieraan helpen?
Bobje +1 4 juli 2013 11:28Uitspraak van || MC;; Matjuh || op donderdag 4 juli 2013 om 10:46:▶over de prijs valt te onderhandelen, Nou ik heb twee tickets. Ik wil er zelf eigenlijk wel heen, maar als ik er €325 euro voor kan vangen doe ik ze meteen weg!laatste aanpassing 4 juli 2013 11:28
Psychonaut 4 juli 2013 11:58Uitspraak van || MC;; Matjuh || op donderdag 4 juli 2013 om 10:46:▶Ik ben nog op zoek naar twee Dominator tickets, over de prijs valt te onderhandelen, wie o, wie kan mij hieraan helpen? Je hebt ze te koop