Het origineel uit 2003 qua mix was kut, dus kan je het niet voluit op een feest draaien zonder dat mensen met bloedende oren de zaal uitlopen; kwalitatief klinkt die track ook minder dan andere tracks, dus heb je ook daar weer een probleem.
Plus, ik heb deze track in 2003 VOOR DE LOL gemaakt, een track met R2D2 kan je niet serieus nemen; vervolgens komt er een trance stuk in; het heeft helemaal NIETS met mijn duistere sound te maken. Ik vind het origineel een scheit track.
Ik heb ervoor gekozen dit keer iets vets van deze track te maken, iets wat ik zou willen draaien in een set en iets wat meer in lijn is met het mainstream-georienteerde publiek. Ik zou de originele track nooit in een set draaien omdat -deze zo sfeervolle plaat- helemaal niet qua sfeer bij mijn sound past en na de remix weer wel.
De vocals maken het geheel een stuk "duisterder", de melodie zelf is melancholisch en het beuken van de climax met de freakende synths past veel beter in vervolg op het dramatische: het afreageren in agressie. De nieuwe kickdrum past er veel beter bij; ragt veel meer en het doet geen pijn aan je oren.
Al met al, heeft deze track een veel beter muziekaal verloop en als voorgaande Twisted Defiance fans het daar niet mee eens zijn hebben ze helaas pech, er zullen genoeg mensen zijn die het origineel niet kennen en dit juist weer erg vet vinden. Ik heb Twisted Defiance nooit een coole track gevonden en nu eindelijk wel.
Plus, ik heb deze track in 2003 VOOR DE LOL gemaakt, een track met R2D2 kan je niet serieus nemen; vervolgens komt er een trance stuk in; het heeft helemaal NIETS met mijn duistere sound te maken. Ik vind het origineel een scheit track.
Ik heb ervoor gekozen dit keer iets vets van deze track te maken, iets wat ik zou willen draaien in een set en iets wat meer in lijn is met het mainstream-georienteerde publiek. Ik zou de originele track nooit in een set draaien omdat -deze zo sfeervolle plaat- helemaal niet qua sfeer bij mijn sound past en na de remix weer wel.
De vocals maken het geheel een stuk "duisterder", de melodie zelf is melancholisch en het beuken van de climax met de freakende synths past veel beter in vervolg op het dramatische: het afreageren in agressie. De nieuwe kickdrum past er veel beter bij; ragt veel meer en het doet geen pijn aan je oren.
Al met al, heeft deze track een veel beter muziekaal verloop en als voorgaande Twisted Defiance fans het daar niet mee eens zijn hebben ze helaas pech, er zullen genoeg mensen zijn die het origineel niet kennen en dit juist weer erg vet vinden. Ik heb Twisted Defiance nooit een coole track gevonden en nu eindelijk wel.
laatste aanpassing
Je moet het niet opvatten dat ik het een slechte track vind, in tegendeel zelfs. Maar ik heb zelf het gevoel dat de kick wat de ruig is voor een mainstream opzet. Als ik namelijk alleen je outro luisterd zou deze kick uitstekend gebrikt kunnen worden als 1 van je industriele tracks.
Ik was zelf voor een wat hoger gepitchte kick gaan.
Je synth geeft bij mij nog niet het partygevoel wat ik heb met mainstream,
Misschien dat je het gefreak wat sneller laat mee lopen met de rest van de track, waardoor er wat extra drive in komt na de climax.
Verder is het gewoon een goede productie.
Don't shoot me because i'm hounest
Ik was zelf voor een wat hoger gepitchte kick gaan.
Je synth geeft bij mij nog niet het partygevoel wat ik heb met mainstream,
Misschien dat je het gefreak wat sneller laat mee lopen met de rest van de track, waardoor er wat extra drive in komt na de climax.
Verder is het gewoon een goede productie.
Don't shoot me because i'm hounest
Zit ook wel enigsinds een kern van waarheid in, maar de kick vind ik gewoon uber dope; ik wil Omkara neerzetten als een artiest die een gewaagde combinatie neerzet tussen industrial hardcore, mainstream en darkcore.
Probleem met deze track is dat veel mensen zich blijven vasthouden aan hoe het origineel klonk en hierdoor de remix ineens niet kunnen zien als een vette track, maar beweren dat het origineel veel beter is, los van het mogelijke feit dat ook deze track gewoon kei en keihard beukt op de dansvloer.
Enige wat ik overigens wel eens ben, dat achteraf gezien, er inderdaad wel iets meer met de melodie mag gebeuren; in 1e instantie heb ik deze zo basic gehouden zodat je de link kan leggen naar het origineel, maar goed, lekker belangrijk ook, het is een remix, dus ook dat kan ik wel verder opfokken.
Probleem met deze track is dat veel mensen zich blijven vasthouden aan hoe het origineel klonk en hierdoor de remix ineens niet kunnen zien als een vette track, maar beweren dat het origineel veel beter is, los van het mogelijke feit dat ook deze track gewoon kei en keihard beukt op de dansvloer.
Enige wat ik overigens wel eens ben, dat achteraf gezien, er inderdaad wel iets meer met de melodie mag gebeuren; in 1e instantie heb ik deze zo basic gehouden zodat je de link kan leggen naar het origineel, maar goed, lekker belangrijk ook, het is een remix, dus ook dat kan ik wel verder opfokken.
yow, dit is een mainstream "achtige" productie mbt de gebruikte geluiden voor de climax.
ik poog met meerdere recente tracks een crossover mainstream hardcore-industrial darkcore sound neer te zetten.
het is niet typerend industrial hardcore, maar ook inderdaad geen 13 in een dozijn mainstream.
overigens bedankt voor je compliment; fijn om te lezen dat het wordt gewaardeerd.
voor de geïnteresseerden, de track is geupdate- de climax melodie is hevig onder handen genomen
en de 1e 2 patterns van de break hebben iets meer nadruk gekregen op de originele melodie.
ik ben er nu helemaal klaar mee- gewoon tevreden- onto the next project!
ik poog met meerdere recente tracks een crossover mainstream hardcore-industrial darkcore sound neer te zetten.
het is niet typerend industrial hardcore, maar ook inderdaad geen 13 in een dozijn mainstream.
overigens bedankt voor je compliment; fijn om te lezen dat het wordt gewaardeerd.
voor de geïnteresseerden, de track is geupdate- de climax melodie is hevig onder handen genomen
en de 1e 2 patterns van de break hebben iets meer nadruk gekregen op de originele melodie.
ik ben er nu helemaal klaar mee- gewoon tevreden- onto the next project!
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 12 juli 2011 om 13:43:gvd omkara, heb je nieuwe gel ontdekt?
Got2B haarlak
-van gel wordt je haar namelijk zwaar en teveel wax ook!
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 12 juli 2011 om 13:43:Ik vind hem wel tof, lekker rauwNice break ook, mooi opgezet!
Dankje, fijn om te horen dat het wordt gewaardeerd
Ik ben zelf achteraf gezien nog niet helemaal tevreden over de 2e helft van de 2e pattern van de climax- die melodie verloopt nog niet helemaal zo harmonisch als ik zou willen, dus toch nog ff pielen.
Uitspraak van Demanufacturer op dinsdag 12 juli 2011 om 14:59:Het origineel zal bij mij altijd een speciaal plekje hebben, maar deze remix is voor daarnaast zeer zeker wel goed te doen.
Tis gewoon een andere track zo, en ik vind m vet.
Was gezonder geweest als meer mensen met deze approach naar mijn remix luisteren
Uitspraak van Omkara Techichi op maandag 11 juli 2011 om 09:40:Het origineel uit 2003 qua mix was kut, dus kan je het niet voluit op een feest draaien zonder dat mensen met bloedende oren de zaal uitlopen; kwalitatief klinkt die track ook minder dan andere tracks, dus heb je ook daar weer een probleem.
Daar had je gelijk in
Maar het origineel vind ik alsnog lekkerder klinken. Bepaalde sfeer zit erin.
Als het aan mij lag had die track alleen een oppoets beurt nodig.
Nu over de nieuwe.
De vocal in de break in combinatie met je melodie is erg tof gedaan, geeft een erg cool effect.
De kick had van mij toch iets minimaler gemogen, neemt zo een erg groot deel van je hele mix in beslag.
En ik vind het jammer dat je na de break niet doorgaat met dezelfde sfeervolle melodie als tijdens de break. Maar in plaats daarvoor er een andere sound gaat gebruiken.
Al met al, technisch goed vooruit gegaan
Muzikaal heb ik liever de oude.
Hey Ed, bedankt voor je reply.
Ik vind de track niet iets voor het mainstream publiek en dat is iets waar ik mij op wil gaan focussen. Ik moest er steeds meer aan veranderen om de track op te poetsen dat ik uiteindelijk zoveel had ge-edit zoiets had van, ik ga die hele track gewoon remixen en veel meer focussen op het hardcore publiek van nu en dat is naar mijn mening ook goed gelukt.
Dat is eigenlijk niet het geval, het is nog steeds exact dezelfde melodie, met juist nog meer gefreakte speelse edits. De trance melodie die in de break zit beslaat nog maar een minimaal deel van de track en het zijn nu eigenlijk meer de pads die de sfeer zetten en de opkomende nieuwe synth die daaraan meedoet- komt naar mijn mening niet als een TE grote verassing de mainstream climax- gelukkig ook weer wel, want daardoor klapt het er (naar mijn mening wederom) zo asociaal lekker in en daar doet die lompe kick heerlijk aan mee.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2011 om 12:29:Als het aan mij lag had die track alleen een oppoets beurt nodig.
Ik vind de track niet iets voor het mainstream publiek en dat is iets waar ik mij op wil gaan focussen. Ik moest er steeds meer aan veranderen om de track op te poetsen dat ik uiteindelijk zoveel had ge-edit zoiets had van, ik ga die hele track gewoon remixen en veel meer focussen op het hardcore publiek van nu en dat is naar mijn mening ook goed gelukt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2011 om 12:29:En ik vind het jammer dat je na de break niet doorgaat met dezelfde sfeervolle melodie als tijdens de break. Maar in plaats daarvoor er een andere sound gaat gebruiken.
Dat is eigenlijk niet het geval, het is nog steeds exact dezelfde melodie, met juist nog meer gefreakte speelse edits. De trance melodie die in de break zit beslaat nog maar een minimaal deel van de track en het zijn nu eigenlijk meer de pads die de sfeer zetten en de opkomende nieuwe synth die daaraan meedoet- komt naar mijn mening niet als een TE grote verassing de mainstream climax- gelukkig ook weer wel, want daardoor klapt het er (naar mijn mening wederom) zo asociaal lekker in en daar doet die lompe kick heerlijk aan mee.
Ben normaal echt niet van deze kant van de industial hardcore (ben meer van de dnb kant
)Maar dit vind ik wel lekker. 
Je zou nog iets meer aandacht aan je afmix kunnen besteden; Vooral de vocal kan iets naar voren gehaald, zodat je hem net verstaat zonder de duistere sfeer te verliezen.
In de climax vind ik het net teveel gefreak eerlijk gezegd, kan ietsje minimaler denk ik, zeker met het idee van mainstream in het achterhoofd.
Dan over die mainstream, je wilt een crossover maken tussen industrial en mainstream en darkcore. Vet idee! Maar, dan zou ik in het kader van het mainstream effect de kicks in de climax gewoon 4 to the floor houden. Ik denk dat je daar dan meer mainstream mensen mee bereikt (als dat je doel is).
Ik ken btw het origineel niet.
Je zou nog iets meer aandacht aan je afmix kunnen besteden; Vooral de vocal kan iets naar voren gehaald, zodat je hem net verstaat zonder de duistere sfeer te verliezen.
In de climax vind ik het net teveel gefreak eerlijk gezegd, kan ietsje minimaler denk ik, zeker met het idee van mainstream in het achterhoofd.
Dan over die mainstream, je wilt een crossover maken tussen industrial en mainstream en darkcore. Vet idee! Maar, dan zou ik in het kader van het mainstream effect de kicks in de climax gewoon 4 to the floor houden. Ik denk dat je daar dan meer mainstream mensen mee bereikt (als dat je doel is).
Ik ken btw het origineel niet.
laatste aanpassing
Ben normaal echt niet van deze kant van de industial hardcore (ben meer van de dnb kant)Maar dit vind ik wel lekker.
Top- leuk om te lezen
Je zou nog iets meer aandacht aan je afmix kunnen besteden; Vooral de vocal kan iets naar voren gehaald, zodat je hem net verstaat zonder de duistere sfeer te verliezen.
Dan neem ik aan dat je doelt op de langere gesproken text in de 1e 2 patterns van de break- want voor de rest zijn ze naar mijn mening overal duidelijk-genoeg hoorbaar.
In de climax vind ik het net teveel gefreak eerlijk gezegd, kan ietsje minimaler denk ik, zeker met het idee van mainstream in het achterhoofd.
True, maar wil het aan de andere kant ook weer een bepaalde artistieke draai meegeven (en kreeg weer van anderen te horen dat het TE simpel was voordat ik de melodie ging tweaken)- ook iets waarmee ik mijzelf vind te onderscheiden om niet een 13 in een dozijn mainstream producer te worden- ook dat is een reden waarom ik niet voor nonstop 4/4 kickdrum gebruik ga.
Ik denk juist dat mijn sound hierin lekker origineel is en als Omkara Techichi is dat gefreak juist mijn trademark- ook ivm toekomstige optredens qua looks, maar dat wordt vanzelf wel duidelijker naarmate ik meer ga optreden wat ik daarmee bedoel
laatste aanpassing
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 14:21:Dan neem ik aan dat je doelt op de langere gesproken text in de 1e 2 patterns van de break- want voor de rest zijn ze naar mijn mening overal duidelijk-genoeg hoorbaar.
Jup, daar bedoel ik inderdaad.
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 14:21:True, maar wil het aan de andere kant ook weer een bepaalde artistieke draai meegeven (en kreeg weer van anderen te horen dat het TE simpel was voordat ik de melodie ging tweaken)- ook iets waarmee ik mijzelf vind te onderscheiden om niet een 13 in een dozijn mainstream producer te worden- ook dat is een reden waarom ik niet voor nonstop 4/4 kickdrum gebruik ga.
Oke, zit wat in. Een eigen sound heb je zeker
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 14:21:als Omkara Techichi is dat gefreak juist mijn trademark- ook ivm toekomstige optredens qua looks, maar dat wordt vanzelf wel duidelijker naarmate ik meer ga optreden wat ik daarmee bedoel
dan ben ik heel benieuwd
Jup, daar bedoel ik inderdaad.
Okee, had al zo`n vermoeden- had ergens bewust gekozen deze iets zachter te zetten, maar het is nu duidelijk te zacht geworden.
Ik denk gewoon dat je, als je een breder (mainstream) publiek wil bereiken, niet te moeilijk moet doenMaar voor een lekkere 'underground' sound past het zo prima.
Klopt ook wel, maar ben van mening dat ik met mijn huidige sound best een acceptabel bekende producer kan worden die op de nodige mainstream feesten kan komen te staan zonder typerend mainstream te produceren. Ophidian doet dat naar mijn mening ook exact zo- artistiek bezig zijn en het toch een beetje mainstream aanpakken.
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 15:01:Klopt ook wel, maar ben van mening dat ik met mijn huidige sound best een acceptabel bekende producer kan worden die op de nodige mainstream feesten kan komen te staan zonder typerend mainstream te produceren. Ophidian doet dat naar mijn mening ook exact zo- artistiek bezig zijn en het toch een beetje mainstream aanpakken.
Oke, ik snap je punt. Lijkt me in ieder geval een leuke uitdaging, de nieuwe ophidian worden
Oke, ik snap je punt. Lijkt me in ieder geval een leuke uitdaging, de nieuwe ophidian worden
Nou ja, de nieuwe- ik respecteer Ophidian zwaar om wat hij kan en doet- wat ie doet, doet ie erg goed.
Ik zou al tevreden zijn om in ieder geval hetzelfde te bereiken qua status als hij.
Die jongen is nou eenmaal met een piano in zijn kont geboren en heeft de nodige opleidingen gevolgd om dit te benadrukken.
Ik doe alles auto-didact, dus dat maakt het eigenlijk weer extra moeilijk- maar vind de uitdaging erg leuk
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 21:14:Nou ja, de nieuwe- ik respecteer Ophidian zwaar om wat hij kan en doet- wat ie doet, doet ie erg goed.
Klopt, die man is echt briljant! Hij is niet voor niets
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 21:14:met een piano in zijn kont geboren en heeft de nodige opleidingen gevolgd om dit te benadrukken.
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 21:14:Ik zou al tevreden zijn om in ieder geval hetzelfde te bereiken qua status als hij.
Dat vind ik wel een mooie droom/streven/uitdaging, hoe je het noemen wil.
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 21:14:k doe alles auto-didact, dus dat maakt het eigenlijk weer extra moeilijk- maar vind de uitdaging erg leuk
Uitdaging is volgens mij iets wat in elke producer zit, of althans, moet zitten. Het streven naar perfectie, en dat het dan opgepikt/gewaardeerd wordt door anderen, is toch een grote drijfveer achter het producen, voor mij dan in ieder geval. Hoewel het uiteraard ook gewoon heel erg leuk is om er mee bezig te zijn.
Jezelf steeds bezig houden met nieuwe dingen ontdekken en uitvinden.
Leuk he, een hobby
laatste aanpassing
Dat vind ik wel een mooie droom/streven/uitdaging, hoe je het noemen wil.
Beter dan een 1-dagsvlieg, of iemand die puur door het grote bedrijf waar ze zitten aangesloten wordt gehyped door op alle feesten te worden geplaatst terwijl ze nauwelijks iets kunnen- niet of nauwelijks zelf produceren, en niet of nauwelijks goed kunnen draaien. Ook dat draaien, wth stelt dat nou tegenwoordig nog voor- je hoeft niet eens meer een plaat gelijk te krijgen- je stelt gewoon het bpm in en nog presteren mensen het om pruts overgangen te realiseren- echt zo faal
Uitdaging is volgens mij iets wat in elke producer zit, of althans, moet zitten. Het streven naar perfectie, en dat het dan opgepikt/gewaardeerd wordt door anderen, is toch een grote drijfveer achter het producen, voor mij dan in ieder geval
Ja voor mij ook, maar je moet ook weten wanneer je moet stoppen en doorgaan met een nieuwe project.
"Een goed plan dat vandaag wordt uitgevoerd is veel beter dan een perfect plan morgen!"
Leuk he, een hobby
Het is al jaren meer dan dat, maar gezien ik er nog niet regelmatig en genoeg mee verdien om het mijn werk te noemen is het momenteel idd een hobby
Gast, hoe kun je dit in godsnaam produceren, na 2 minuten die dist kick in mn oren word ik helemaal leip. Totaal niet mijn genre en kan er dus ook niets zinnigs over zeggen behalve dat het teringherrie is. Geloof dat dat de bedoeling is?
Uitspraak van CheffieChocolade op donderdag 14 juli 2011 om 13:37:Gast, hoe kun je dit in godsnaam produceren, na 2 minuten die dist kick in mn oren word ik helemaal leip. Totaal niet mijn genre en kan er dus ook niets zinnigs over zeggen behalve dat het teringherrie is. Geloof dat dat de bedoeling is?
Uitspraak van Omkara Techichi op donderdag 14 juli 2011 om 10:42:Beter dan een 1-dagsvlieg, of iemand die puur door het grote bedrijf waar ze zitten aangesloten wordt gehyped door op alle feesten te worden geplaatst terwijl ze nauwelijks iets kunnen- niet of nauwelijks zelf produceren, en niet of nauwelijks goed kunnen draaien. Ook dat draaien, wth stelt dat nou tegenwoordig nog voor- je hoeft niet eens meer een plaat gelijk te krijgen- je stelt gewoon het bpm in en nog presteren mensen het om pruts overgangen te realiseren- echt zo faal
Geef ik je groot gelijk in. En ik heb me op feesten toch 'dj's' gezien
Tot zover mijn tirade tegen de muziekindustrie
Uitspraak van Omkara Techichi op donderdag 14 juli 2011 om 10:42:Ja voor mij ook, maar je moet ook weten wanneer je moet stoppen en doorgaan met een nieuwe project.
hmm, daar heb ik nog wel eens moeite mee
Uitspraak van Omkara Techichi op donderdag 14 juli 2011 om 10:42:"Een goed plan dat vandaag wordt uitgevoerd is veel beter dan een perfect plan morgen!"
Maar je moet ook inspiratie hebben op dat moment, ik heb heel vaak dat ik een vet idee in m'n hoofd heb maar op dat moment of wel, geen tijd heb, of niet achter m'n pc zit. En als ik er dan wel tijd voor heb wil die inspiratie soms niet komen, blijft lastig af en toe.
laatste aanpassing
terwijl er mensen zijn die misschien net niet die hit kunnen maken, maar wel een enorme passie ervoor hebben, al jaren lopen te zwoegen en 10x beter kunnen draaien als de gemiddelde dj die ik tegenwoordig op een feest tegenkom.
Tot zover mijn tirade tegen de muziekindustrie
Vandaar ook dat ik niet alleen heel veel tijd steek in produceren, maar ook in fitness cq. uiterlijk vertoon en voor als ik ga optreden het helemaal over the top gooi, maar wel nog passend voor de hardcore scene. Een simpel maskertje dragen zoals Angerfist val je niet meer mee op, dus ik ga een aantal stappen verder
Wat tegenwoordig belangrijk lijkt als je NU wil doorbreken is een totaal pakket aanbieden zodat organisaties zien dat je heel erg makkelijk te verkopen bent qua marketing.
Maar je moet ook inspiratie hebben op dat moment, ik heb heel vaak dat ik een vet idee in m'n hoofd heb maar op dat moment of wel, geen tijd heb, of niet achter m'n pc zit. En als ik er dan wel tijd voor heb wil die inspiratie soms niet komen, blijft lastig af en toe.
Heb toch gemerkt dat het slechts een klein beetje inspiratie is en voornamelijk gewoon transpiratie. Je kan coole ideeen best forceren.
Uitspraak van Omkara Techichi op woensdag 13 juli 2011 om 12:47:Dat is eigenlijk niet het geval, het is nog steeds exact dezelfde melodie, met juist nog meer gefreakte speelse edits. De trance melodie die in de break zit beslaat nog maar een minimaal deel van de track en het zijn nu eigenlijk meer de pads die de sfeer zetten en de opkomende nieuwe synth die daaraan meedoet- komt naar mijn mening niet als een TE grote verassing de mainstream climax- gelukkig ook weer wel, want daardoor klapt het er (naar mijn mening wederom) zo asociaal lekker in en daar doet die lompe kick heerlijk aan mee.
Ja, ik bedoelde juist die gefreakte edits. Wist even niet hoe ik me moest verwoorden
Naar mijn idee had dat iets minder gekund.
Uitspraak van CheffieChocolade op donderdag 14 juli 2011 om 13:37:Gast, hoe kun je dit in godsnaam produceren, na 2 minuten die dist kick in mn oren word ik helemaal leip. Totaal niet mijn genre en kan er dus ook niets zinnigs over zeggen behalve dat het teringherrie is. Geloof dat dat de bedoeling is?
Respecteer gewoon andere stylen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2011 om 15:42:Naar mijn idee had dat iets minder gekund.
Kreeg in 1e instantie te horen dat het te simpel was en aangezien ik niet met simpliciteit ge-asocieerd wil worden dacht ik- doe er 10 schepjes boven op
Uitspraak van Omkara Techichi op donderdag 14 juli 2011 om 16:45:Kreeg in 1e instantie te horen dat het te simpel was en aangezien ik niet met simpliciteit ge-asocieerd wil worden dacht ik- doe er 10 schepjes boven op
Smaken verschillen dan eenmaal
Ik vind een sterke melodie zonder ge-edit erin niet simpel in ieder geval.
Maar nee, met simpliciteit wil je niet graag geassocieerd worden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2011 om 12:29:En ik vind het jammer dat je na de break niet doorgaat met dezelfde sfeervolle melodie als tijdens de break. Maar in plaats daarvoor er een andere sound gaat gebruiken.
Hier zit ik ook een beetje mee.
Maar aan de andere kant, je kan dan weer beter t origineel luisteren als je dat wil horen
Uitspraak van Demanufacturer op donderdag 14 juli 2011 om 21:19:Hier zit ik ook een beetje mee.
Maar aan de andere kant, je kan dan weer beter t origineel luisteren als je dat wil horen
Ja maar dat heb je alleen omdat je het origineel kent- het is niet alsof de nieuwe synth als een complete verassing komt- die sound wordt sowieso al steeds duidelijker ingeluid naarmate de climax nadert.
Het is dan ook een mainstream georienteerde remix- en dan ga ik niet met trance geluidjes aankomen.
Please vote for Nominee 8 (Project Audio Anarchy) at the Area Contest for the Q-BASE Festival.
http://t.co/rJ5HTiZ
Project Audio Anarchy has the opportunity to host one of the areas at the upcoming Q-BASE Outdoor Festival if they receive enough votes. They have a pretty cool concept and their line-up consists out of names like Omkara Techichi, Vexer, Tapage, Mental Wreckage & Syndemic.
Thanks in advance!
http://t.co/rJ5HTiZ
Project Audio Anarchy has the opportunity to host one of the areas at the upcoming Q-BASE Outdoor Festival if they receive enough votes. They have a pretty cool concept and their line-up consists out of names like Omkara Techichi, Vexer, Tapage, Mental Wreckage & Syndemic.
Thanks in advance!
Uitspraak van Omkara Techichi op donderdag 14 juli 2011 om 22:24:maar zal jullie alvast een snippet pasen van een nieuw project:
dat de mensheid nog niet moe is van rititieuw melodietjes








