36 volgers
jou privébericht, das pas triest man
Haha, wees een vent en publiceer het hier
Misschien wil menigeen flockers er ook van kunnen genieten
kom is ff
is
Dat is nog het beste van de hele grap
het is oranje en zegt: ik ben een sinaasappel , ik ben een sinaasappel
een mandarijntje met een grote bek
een mandarijntje met een grote bek
Een oud bejaard koppel ging als weekend uitstap naar de plaats waar ze elkaar het eerst ontmoet hebben. Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man: "Herinner je nog Marie, de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten, om de hoek achter de stelling gingen en ik je een goede beurt gaf langs achter." "Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling", antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht. "Awel, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens naar daar gaan, dan geef ik je nog eens een beurt", zegt de oude man.
Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café. Een jonge vent die op de bank naast hen zat, had hun gesprek gehoord en was bij zichzelf aan het denken dat het wel grappig moet zijn om zo'n bejaard koppel nog eens bezig te zien. Dus staat hij op en volgt het bejaarde koppel. Even later ziet hij de twee achter de stelling.
Het oude dametje trekt haar panty's naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z'n broek tot op z'n enkels en pakt haar vast bij haar billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast. Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als "fenomenaal". De benen vliegen in de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde...
Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een uur lang onbeweeglijk op de grond liggen.
De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z'n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in de films, noch van z'n vrienden, noch van z'n eigen ervaringen. Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf, "ik moet z'n geheim kennen. Moest ik er nu zo kunnen invliegen, amai."
Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed. Nadat de jonge vent al z'n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt: "Meneer, in gans mijn leven heb ik nog nooit iemand zo van gat zien gaan, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon je dat 50 jaar geleden ook al?" Waarop de oude man zegt: "Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat hek."
Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café. Een jonge vent die op de bank naast hen zat, had hun gesprek gehoord en was bij zichzelf aan het denken dat het wel grappig moet zijn om zo'n bejaard koppel nog eens bezig te zien. Dus staat hij op en volgt het bejaarde koppel. Even later ziet hij de twee achter de stelling.
Het oude dametje trekt haar panty's naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z'n broek tot op z'n enkels en pakt haar vast bij haar billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast. Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als "fenomenaal". De benen vliegen in de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde...
Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een uur lang onbeweeglijk op de grond liggen.
De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z'n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in de films, noch van z'n vrienden, noch van z'n eigen ervaringen. Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf, "ik moet z'n geheim kennen. Moest ik er nu zo kunnen invliegen, amai."
Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed. Nadat de jonge vent al z'n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt: "Meneer, in gans mijn leven heb ik nog nooit iemand zo van gat zien gaan, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon je dat 50 jaar geleden ook al?" Waarop de oude man zegt: "Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat hek."
ook partyflockers hebben een topic nodig waar iets meer mag vind ik..
zolang het maar geen moppen zijn over kanker..
want daar zitten niet veel mensen op te wachten
maar voor de rest hoe funziger en groffer.. beter toch?
ik heb wel hele goeie gelezen hier..
Waarom zouden er geen moppen over kanker mogen worden gemaakt?
Ja, 't is een kut ziekte en ja, veel mensen gaan er aan dood
net zoals er wereldwijd veel mensen doodgaan aan tuberculose,
cholera, typhus, malaria en noem maar op.
Waarom mag de ene ziekte wel in moppen of verwensingen worden
gebruikt en de andere niet? Beetje hypocriet.
staat een man op de bus te wachten. zegt de buschauffeur: "kom is ff heel gauw van me bus af!!"
een postbode he, gooit een stapel post in de bus.
die buschauffeur: "wat moet ik met die troep?"
Ja, 't is een kut ziekte en ja, veel mensen gaan er aan dood
Waarom is het dan een kut ziekte als er veel mensen aan dood gaan?
Een oud bejaard koppel ging als weekend uitstap naar de plaats waar ze elkaar het eerst ontmoet hebben. Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man: "Herinner je nog Marie, de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten, om de hoek achter de stelling gingen en ik je een goede beurt gaf langs achter." "Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling", antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht. "Awel, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens naar daar gaan, dan geef ik je nog eens een beurt", zegt de oude man.
Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café. Een jonge vent die op de bank naast hen zat, had hun gesprek gehoord en was bij zichzelf aan het denken dat het wel grappig moet zijn om zo'n bejaard koppel nog eens bezig te zien. Dus staat hij op en volgt het bejaarde koppel. Even later ziet hij de twee achter de stelling.
Het oude dametje trekt haar panty's naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z'n broek tot op z'n enkels en pakt haar vast bij haar billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast. Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als "fenomenaal". De benen vliegen in de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde...
Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een uur lang onbeweeglijk op de grond liggen.
De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z'n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in de films, noch van z'n vrienden, noch van z'n eigen ervaringen. Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf, "ik moet z'n geheim kennen. Moest ik er nu zo kunnen invliegen, amai."
Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed. Nadat de jonge vent al z'n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt: "Meneer, in gans mijn leven heb ik nog nooit iemand zo van gat zien gaan, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon je dat 50 jaar geleden ook al?" Waarop de oude man zegt: "Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat hek."
te lollog
vandaag is het op de hele wereld nationale parkinson dag...
hier bij zal ik even stil gaan staan
Ja, 't is een kut ziekte en ja, veel mensen gaan er aan dood
Was het maar kut, hadden we er nog wat aan.
komt de dokter me onderzoeken zit ik boven
Me laats gekocht muziek-oortjes deden nogal raar bij het aansluiten
Krakend en een borrelend geluid !
uiteindelijk bleek er op de verpakking te staan : Made in japan
De gemeente van Alphen aan de rijn stelt voor niet meer te melden dat men moet opschieten
laatste aanpassing
Waarom mag de ene ziekte wel in moppen of verwensingen worden
gebruikt en de andere niet? Beetje hypocriet.
foute moppen zijn gewoon cool ja!!!
ook moppen over kanker EN JAPAN!!
Er komt een neger bij bij een uitzendbureau.
De neger vraagt 'ik wil graag aan het werk, heeft u een baan voor mij?'
Waarop de man antwoord 'ja ik heb een baan voor je als directeur bij de Philips'
De neger zegt: 'U maakt een grapje zeker?'
De man zegt: 'ja dat dacht ik ook van u'
De neger vraagt 'ik wil graag aan het werk, heeft u een baan voor mij?'
Waarop de man antwoord 'ja ik heb een baan voor je als directeur bij de Philips'
De neger zegt: 'U maakt een grapje zeker?'
De man zegt: 'ja dat dacht ik ook van u'
Er komt een neger bij bij een uitzendbureau.
De neger vraagt 'ik wil graag aan het werk, heeft u een baan voor mij?'
Waarop de man antwoord 'ja ik heb een baan voor je als directeur bij de Philips'
De neger zegt: 'U maakt een grapje zeker?'
De man zegt: 'ja dat dacht ik ook van u'
Komt een vrouw bij de dokter want ze moet bevallen. ,
De dokter begint eraan en vertelt haar nog een laatste keer te persen,
trekt het kind uit de vrouw, smijt het tegen de muur en trap het hoofd kapot,
De vrouw roept: "Dokter wat doet u nu ? U vermoordt mijn baby !"
Antwoordt de dokter: "1 april, de baby was al dood."
De dokter begint eraan en vertelt haar nog een laatste keer te persen,
trekt het kind uit de vrouw, smijt het tegen de muur en trap het hoofd kapot,
De vrouw roept: "Dokter wat doet u nu ? U vermoordt mijn baby !"
Antwoordt de dokter: "1 april, de baby was al dood."
Hoe noem je een turk die een vliegtuig bestuurd?
Piloot
Marokkaanse vrouw loopt hoogzwanger van tweeling op straat,en ineens krijgt ze weeen en zakt op de grond.
Voorbijgangers zien dr liggen en bellen snel 112.
Al snel is de politie er bij en begint de vrouw te helpen met bevallen.
Na 5 minuten zit t eerste kindje er aan te komen.
Ineens steekt er 1 kopje naar buiten en kijkt om zich heen.
De baby schrikt en schiet snel weer terug en zegt tegen zn broertje: Ali vlug via achterkant eruit,Politie
Voorbijgangers zien dr liggen en bellen snel 112.
Al snel is de politie er bij en begint de vrouw te helpen met bevallen.
Na 5 minuten zit t eerste kindje er aan te komen.
Ineens steekt er 1 kopje naar buiten en kijkt om zich heen.
De baby schrikt en schiet snel weer terug en zegt tegen zn broertje: Ali vlug via achterkant eruit,Politie
Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie, hij doet zijn gebruikelijke repertoire van 'Domme - blondjes - moppen' tot ... een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken. Ze schreeuwt:
'Okay klootzak, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!
Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen?
Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens? Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan…
Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'
Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt: 'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die klootzak op je knie!'
'Okay klootzak, Ik heb nu wel genoeg gehoord van je flauwe en denigrerende moppen over domme blondjes!
Hoe haal je het in je botte kop om je op een dergelijke stereotype wijze uit te laten over blonde vrouwen?
Wat hebben uiterlijkheden te maken met de manier van denken over een mens? Het zijn eikels zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd word in de maatschappij en dat de vooroordelen mijn ontplooiing als mens in de weg staan…
Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!'
Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de forse blondine onderbreekt hem weer heftig en gilt: 'Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die klootzak op je knie!'
Hoe krijg je een 4-jarige meisje aan het huilen?
-Door na de sex je bebloede leuter aan haar teddybeer af te vegen
dat is toch niet grappig..?? ben niet vies van een harde mop ofzo, maar dit is echt geen humor.
Hoe krijg je een 4-jarige meisje aan het huilen?
-Door na de sex je bebloede leuter aan haar teddybeer af te vegen
Als jij vind dat dit een mop is, ben jij een pastoor
Hoe krijg je een 4-jarige meisje aan het huilen?
-Door na de sex je bebloede leuter aan haar teddybeer af te vegen
dat is toch niet grappig..?? ben niet vies van een harde mop ofzo, maar dit is echt geen humor.
Idd, teddyberen moeten niet bespottelijk worden gemaakt.
(permanent verbannen)
Een Belg, een Duitser, en een Engelsman gaan samen op safari en na de jacht vergelijken ze hun prestaties.
De Duitser zegt: ik heb 4 bavianen, een hyena en een leeuw geschoten.
De Engelsman zegt: ah, da's nog niks, ik heb 2 leeuwen, een waterbuffel, en 8 antilopes geschoten.
De Belg zegt: ah, da's nog steeds niks. Ik heb 25 nono's geschoten.
Vragen de andere 2: nono's, wat zijn dat?
De Belg antwoordt: ja ze zijn zwart en voordat je ze schiet roepen ze 'no no no!'
De Duitser zegt: ik heb 4 bavianen, een hyena en een leeuw geschoten.
De Engelsman zegt: ah, da's nog niks, ik heb 2 leeuwen, een waterbuffel, en 8 antilopes geschoten.
De Belg zegt: ah, da's nog steeds niks. Ik heb 25 nono's geschoten.
Vragen de andere 2: nono's, wat zijn dat?
De Belg antwoordt: ja ze zijn zwart en voordat je ze schiet roepen ze 'no no no!'
wat moet je doen als er een neger in je tuin loopt te wankelen?
nog een keer schieten
nog een keer schieten
-mensen! geef géén geld aan japan. daar hebben ze geld genoeg.
de meesten hebben daar 2 boten op de oprijlaan staan, een paar auto's op zolder en een huis aan zee
-tegenwoordig zijn er veel adoptiekinderen uit japan, en allemaal kerngezond
-Vroeger: toen moest je nog de billen in de onderbroek zoeken, tegenwoordig moet je de onderbroek tussen de billen zoeken
-vroeger: toen de marrokanen nog toeristen waren
-vroeger: toen waren de kratten bier nog van hout, en moesten we doorzuipen om de kachel aan te krijgen
-vroeger: toen de batavieren nog met z'n 5e waren
de meesten hebben daar 2 boten op de oprijlaan staan, een paar auto's op zolder en een huis aan zee
-tegenwoordig zijn er veel adoptiekinderen uit japan, en allemaal kerngezond
-Vroeger: toen moest je nog de billen in de onderbroek zoeken, tegenwoordig moet je de onderbroek tussen de billen zoeken
-vroeger: toen de marrokanen nog toeristen waren
-vroeger: toen waren de kratten bier nog van hout, en moesten we doorzuipen om de kachel aan te krijgen
-vroeger: toen de batavieren nog met z'n 5e waren
vroegen toen er nog kuilen waren ipv dermpels
vroegen toen de mist nog zo dik was det je er een fiets tegen aan kon zetten
vroegen toen de buur man nog piet hete ipv achmet
vroeger toen de konijnen nog remlichten hadden
Vroeger haalden we de bolletjes gewoon bij de bakker en niet op de Antillen
Vroeger toen schaamhaar nog opwindend was
vroeger Toen de hoeren nog maagd waren
Vroeger toen de mannen van staal en de boten van hout waren
Vroeger toen de spijkers nog van hout waren
Vroeger toen je de telefoonnummers van je vrienden nog uit je hoofd kende
vroeger toen de buitenlanders nog toeristen waren
vroeger toen dit forum nog leuk was
vroegen toen de mist nog zo dik was det je er een fiets tegen aan kon zetten
vroegen toen de buur man nog piet hete ipv achmet
vroeger toen de konijnen nog remlichten hadden
Vroeger haalden we de bolletjes gewoon bij de bakker en niet op de Antillen
Vroeger toen schaamhaar nog opwindend was
vroeger Toen de hoeren nog maagd waren
Vroeger toen de mannen van staal en de boten van hout waren
Vroeger toen de spijkers nog van hout waren
Vroeger toen je de telefoonnummers van je vrienden nog uit je hoofd kende
vroeger toen de buitenlanders nog toeristen waren
vroeger toen dit forum nog leuk was






















![SRF Audio <[Rejects of Society]>](/images/user/952473_27547.gif)



![[img]http://iloapp.johannawelfing.nl/blog/www?ShowFile&image=1298112693.jpg[/img]](http://iloapp.johannawelfing.nl/blog/www?ShowFile&image=1298112693.jpg)




