Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
103 volgers · 2109292x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
OfficialWeaponx Weapon X
Hardcore Community was great fun! Well organised, good sound system and a lot of old school! Thanks!


B) Jij ook bedankt, Weapon!
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 30 januari 2011 om 13:12:
Misschien een paar vergeten nog, volgorde zal in het opgenomen setje wel duidelijk worden


Voor de zaal lag het tempo denk net iets te laag op dat moment, maar ik heb genoten :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 08:36:
2 tracklists zien er goed uit! Whispers of a nameless fear


Uitspraak van Reptoid op zondag 30 januari 2011 om 11:33:
Die tracklists zien er zeer goed uit, Capefear was ik helemaal vergeten maar wat een track is dat toch


Uitspraak van HFC op zondag 30 januari 2011 om 13:31:
Vette tracklist!


Dank u allen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 30 januari 2011 om 12:44:
D'r zijn me zo veel momenten bijgebleven. Toen Weapon X Anger draaide, brrrr, kippenvel. En Yves z'n momentje toen even later Lost In Music voorbij kwam


Hoe vet was dat ja, echt gruwelijk dat hij die draaide :respect:

Sowieso een dikke set, maargoed dat waren alle setjes, kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel dikke tracks op 1 feest heb gehoord :lief:

Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op zondag 30 januari 2011 om 04:25:
D'Spyre & Hamunaptra - Threebond Of Consent


Hoe lekker ging die zeg :O


Setje van Dark Byte en mij:

1. Endymion - It’s All Music
2. Sceletor - Inside Reflections
3. T-Junction & Osiris - Whats Up With Life
4. DJ D - DB Area
5. Endymion - Payback
6. Hamunaptra - Neon Genesis Part I (Yataah!)
7. DJ D - Dirty
8. Nyx & DJ D - Nocturnal
9. Evil Activities & Neophyte - To You Who Doubt Me (Tommyknocker Remix)
10. Masters of Ceremony - Skullfuck
11. Dione - Born 2 Raise Hell
12. DJ D & The Viper - Loose Control
13. Tommyknocker - Revolution
14. Nosferatu - Have It Your Way
15. Core Pusher - Fire Burning
16. Ophidian & Tapage - The Mine

Oja nog props voor Kings door Strictly The MF Core te draaien :kwijl:
laatste aanpassing
 
Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
wie deed Beat Is Pumpin trouwens? want toen ik aan kwam rijden hoorde ik die...
Waarschuw beheerder
Pfoew.. ik weet alleen mijn deel van de set met Jorg nog zeker :P

In willekeurige volgorde:

Intro --> Dione - Fucking Sacrilege
Serial Killaz - M.A.R.L.I.E.
Angels of Darnkness - Worst Thing ever Done
DJ Paul - Killed a lot of people (Nosferatu remix)
Kasparov - Hellraising
DJ D - Skullcrack (Dione remix)
Kit Williams - The Darkness (Mad Dog remix)
Ophidian - Lost in the Forest (Prankter remix)
Virus - Still Dreamin'
Prankster & Synthax - A New Future
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 14:27:
wie deed Beat Is Pumpin trouwens? want toen ik aan kwam rijden hoorde ik die...


Best knaps want niemand deed die :D
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 30 januari 2011 om 14:33:
Synthax


B) Aaaaight.
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 30 januari 2011 om 14:33:
Intro --> Dione - Fucking Sacrilege


Dit stuk! :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op zondag 30 januari 2011 om 14:34:
Best knaps want niemand deed die :D


:nosmile: eh...
:vaag: oh.
Waarschuw beheerder
Wat was het weer suupervet :D :D
Ik ga geen poging doen tot het posten van onze tracklist, daar heeft mijn geheugen toch wel wat problemen mee na deze laaange nacht. Die ontcijferen we wel als de setjes online staan :lol:

En weer dik :respect: voor alle DJ's!!!
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik er niet bij kon zijn zeg, ziet er heerlijk uit!

Uit tracklist Ophidian @ Vendetta trouwens: 5. Tymon & Ophidian - [CD-R]
Waarschuw beheerder
vette lijsten hoor
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Inderdaad B) Beter komen ze snel online te staan


Eindelijk de nieuwe Synapse release kunnen horen. Synapse - Primal & Pure is echt ziek, zo geweldig gespeeld met die kick en kicklijn. Vows Of Doubt en The Blood zijn ook tof :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 januari 2011 om 13:12:
Korsakoff - Seperated World


Trouwens, heel tof dat Weapon X een MC mee had genomen, maar om tijdens dit nummer te roepen 'DJ Promo!!!'...
Waarschuw beheerder
Welk is trouwens het 2de nummer in de trailer?
Oude DJ D stijl maar kan niet op de naam komen :)
laatste aanpassing
Artiest Ruvis
Waarschuw beheerder
Was La voice nog langsgekomen? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op zondag 30 januari 2011 om 15:49:
Welk is trouwens het 2de nummer in de trailer?
Oude DJ D stijl maar kan niet op de naam komen :)


The Blaster - Face of pain (Dj D remix)

http://www.discogs.com/Various-Gold-Greatest-Oldiez-4/release/1196141
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 30 januari 2011 om 15:57:
The Blaster - Face of pain (Dj D remix)


Ok bedankt, maar eens op Hardtunes aanschaffen.
Waarschuw beheerder
was gezellig man, er werd goed gedraaid met als ultiem feest moment: Lost In Music B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zondag 30 januari 2011 om 16:19:
Lost In Music


Met daarbij iedereen wijzend en schreeuwend naar Yves :D
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Waarschuw beheerder
donateur
Echt super genoten mannen! Vaker dit soort feestjes aub :bier:
Artiest {SHOWLIST artist 65393, 49941}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 30 januari 2011 om 14:33:
Pfoew.. ik weet alleen mijn deel van de set met Jorg nog zeker

In willekeurige volgorde:

Intro --> Dione - Fucking Sacrilege
Serial Killaz - M.A.R.L.I.E.
Angels of Darnkness - Worst Thing ever Done
DJ Paul - Killed a lot of people (Nosferatu remix)
Kasparov - Hellraising
DJ D - Skullcrack (Dione remix)
Kit Williams - The Darkness (Mad Dog remix)
Ophidian - Lost in the Forest (Prankter remix)
Virus - Still Dreamin'
Prankster & Synthax - A New Future


Hehe, van mij was het zo iets:


Tommyknocker - Nocturnal Rituals
Mecanno Twins - Tendrils Of Agony
Kasparov - Trapped In This World
Sapphire - Where I Begin
Angerfist & Dyprax - Pearly Gates
The Stunned Guys - Raise Cain
Hellsystem - Shut Up And Die (Remix)

En die andere 2 a 3 weet ik echt niet meer:P
Waarschuw beheerder
Leave Me Forever In The Dark deed je nog.
Uitspraak van Jorg op zondag 30 januari 2011 om 16:34:
Hellsystem - Shut Up And Die (Remix)


'Neuh die ga ik niet doen hoor!' :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zondag 30 januari 2011 om 16:38:
'Neuh die ga ik niet doen hoor!


Hehe, tjaa zat erg te twijfelen tussen die en z'n remix van "I Became Hardcore"...
Uiteindelijk toch voor die gekozen:)
 
Artiest Saigon
Waarschuw beheerder
ziet er allemaal erg leuk uit, zoals verwacht :)

als het nu godverdomme niet zo een tyfuseind rijden was kwam ik ook nog eens een keer :P
Waarschuw beheerder
Woa wie draaide trouwens die Hardcore Will Never Die Remix ook alweer? :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Metz en Henk toch?
 
Waarschuw beheerder
donateur
en die was baas. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zondag 30 januari 2011 om 14:33:
Pfoew.. ik weet alleen mijn deel van de set met Kings nog zeker


1. Nyocore - Supernova
2. Prolaxx & Outrage - Basterds
3. Amnesys - Worldwide Crisis
4. Art Of Fighters & Dj D - Game Of Pain
5. Stormtrooper - Operation Destruction
6. Wishmaster - Fight
7. Promo - Everything Gained, Nothing To Lose
8. Dt6 - Bloodbath
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Metallic Violence :mixje: op zondag 30 januari 2011 om 16:59:
6. Wishmaster - Fight
7. Promo - Everything Gained, Nothing To Lose


Jaaa dit stuk :respect: Godsamme.
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Zie een hoop mooie tracklists voorbij komen zeg. Hulde mannen! Moet een mooi feestje geweest zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Was kikkuh, bedankt. Vokda is al op! (Nee geintje)

Maar ik had geen mc meegenomen btw...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Metallic Violence :mixje: op zondag 30 januari 2011 om 16:59:
1. Nyocore - Supernova
2. Prolaxx & Outrage - Basterds
3. Amnesys - Worldwide Crisis
4. Art Of Fighters & Dj D - Game Of Pain
5. Stormtrooper - Operation Destruction
6. Wishmaster - Fight
7. Promo - Everything Gained, Nothing To Lose
8. Dt6 - Bloodbath


Ok
ff probereng
Weapon X - Strictly The MF Core (op verzoek van velen + mezelf :P )
Tha Playah - Why So Serious (op verzoek van Roy)
Art Of Fighters & Mad Dog - Partystarter (op verzoek van Jorg)
Enzyme X - Dreadlock (op verzoek van Jorg)
Tymon & Negative A - Scrape
Ruffneck & Synapse - Vows Of Doubt
Meccano Twins - Breath
The Wishmaster - Dance

En verder weet ik het niet echt? Setje afwachten denk ik zo

Owja Catscan - Tecret met die uit de maat lopende Tommyknocker - In The Shadow erachteraan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kings :bounce: op zondag 30 januari 2011 om 17:12:
Tymon & Negative A - Scrape


Dit was ook een enorme beuktrack zeg.
Artiest {SHOWLIST artist 88298, 33705}
Waarschuw beheerder
Diverse vrienden !

Ik heb me weer kostelijk vermaakt en weer een paar fijne klappers gehoord :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 30 januari 2011 om 16:28:
Met daarbij iedereen wijzend en schreeuwend naar Yves :D


was mooi ja :D heb nog een filmpje van dat moment zal 'm binnekort ff posten hier :)
Waarschuw beheerder
trouwens, ik heb wel veel mensen niet gezien die er kennelijk dus wel waren.. how come? :)
Waarschuw beheerder
Heren, ontzettend bedankt voor opnieuw een heerlijk avondje Hardcore Community. Hoewel ik vooral een mainstreamertje ben, ben ik toch meer dan eens aangenaam verrast met vergeten klappertjes. Daarnaast natuurlijk een onbetaalbare sfeer.
Next edition dus weer gewoon aanwezig! :)

..Overigens wel flink bezwaarlijk dat het (laatste) vat zo snel leeg was!

Uitspraak van Kings :bounce: op zondag 30 januari 2011 om 17:12:
(op verzoek van Roy)


(K)
Waarschuw beheerder
jou heb ik dus ook niet gezien Roy :/
Waarschuw beheerder
Grappig volgensmij heb je een lange tijd zo ongeveer naast hem gestaan 8)
 
Waarschuw beheerder
Dat afstapje van de stage naar beneden zie ik in de toekomst trouwens nog eens iemand gruwelijk vanaf lazeren :D
Waarschuw beheerder
D-Passion - Done Talking