Partyflock
 
Forumonderwerp · 822281
102 volgers · 2109072x bekeken
 
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorg op vrijdag 28 januari 2011 om 23:49:
Voor dit altijd bij Hardtunes e.d. gekocht, Juno heeft ook vet spul, maar geen IDEAL en heb geen creditcard..


Paypall (Y)
En hardtunes werkt gewoon niet bij mij :S
Die hele site blijft er verkracht uitzien op elke browser die ik heb geprobeerd...
Waarschuw beheerder
creditcard ftw. bestel daar zoveel shit mee.. films/games/boeken uit de UK zijn sowieso VEEL goedkoper.

bij rabo studenten rekening heb je er makkelijk een aangevraagd
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik haal ook alles bij Juno! Met Paypal, super makkelijk!! Bij trackitdown slechte ervaring met kwaliteit tracks, lange stilte aan het begin van een track of dat ze gewoon de track titels omdraaiden en zo een verkeerde track kocht..
Waarschuw beheerder
ZIN!!!
Waarschuw beheerder
Heel veel
Uitspraak van Krauser op zaterdag 29 januari 2011 om 11:07:
ZIN!!!


Nog ff wat cd'tjes branden, drank inslaan en dan vanmiddag richting The Hague :D
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kings :bounce: op zaterdag 29 januari 2011 om 11:32:
Nog ff wat cd'tjes branden


Ook mee bezig. CD-Labels erbij.... Kut klus altijd. :D
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jorg op zaterdag 29 januari 2011 om 02:16:
Is dat niet veel gezeik?


www.icscards.nl -> worldcard

Eerste jaar gratis. Je kan geld storten op je creditcard waardoor je dus geen rente hoeft te betalen (je maakt je eigen geld steeds op zeg maar). Als je meer dan 600 euro erop hebt staan, krijg je zelfs rente (meer dan bij de ABN, RABO, ING etc (daar krijg je sowieso 0,0 op je betaalrek.)). Dat noem ik nog eens IDEAAL ;) En tevens is alles verzekerd wat je koopt.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 29 januari 2011 om 11:51:
Ook mee bezig. CD-Labels erbij.... Kut klus altijd. :D


Jullie set van pandemonium blijft zo heftig :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 januari 2011 om 12:06:
Jullie set van pandemonium blijft zo heftig


zeker dikke poep zou dat setje van Thunderdome ook wel in me auto willen is die ergens digitaal rob?
Waarschuw beheerder
Op mijn computer..... ;)
 
Waarschuw beheerder
Wie kunnen we vanavond allemaal verwachten van hier?
Uitspraak van actief op zaterdag 29 januari 2011 om 12:36:
Wie kunnen we vanavond allemaal verwachten van hier?


Like I said... not me :schaam:

Nu even vertrekken naar Baxshop. Men nieuwe HP halen :) Weet nog wel niet welke :)
 
Artiest M40
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom ooQ
 
Waarschuw beheerder
uit de Endymion playlist:
Adam Freeland - Morning sun (Endymion remix)


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 29 januari 2011 om 12:36:
Wie kunnen we vanavond allemaal verwachten van hier?


Als het droog blijft kom ik wel ja :) Geen zin om in de regen te staan draaien als het dak eraf gaat! :bier:

dus...... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 29 januari 2011 om 14:07:
Adam Freeland - Morning sun (Endymion remix)


Stond op Twitter dat ze op DWDH een nieuwe bootleg zouden draaien. Die dus.
Waarschuw beheerder
Iemand nog meer problemen met Rekordbox 1.4.1 met 180+ files? Ben weer terug bij af :(
Waarschuw beheerder
donateur
Welk probleem doel je op? de search functie werkt nu iig weer naar behoren gelukkig :)
Het is de Pioneer HDJ 500 geworden.
Heb ze allemaal kunnen testen. De HDJ1000, HDJ500 en de Xone XD53 staken er echt wel bovenuit vond ik. Heb voor de 500 gekozen omdat die toch wel steviger is dan de anderen denk ik.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 29 januari 2011 om 13:21:
Memphis Monroe


Uitspraak van Jorg op zaterdag 29 januari 2011 om 13:29:
botergeil


Waarschuw beheerder
Have fun vanavond, mannen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zaterdag 29 januari 2011 om 14:24:
Stond op Twitter dat ze op DWDH een nieuwe bootleg zouden draaien. Die dus.


volgens mij heb ik daar wel wat van mee gekregen:P
Best nice (tenminsste daar dan) :D
Waarschuw beheerder
Na lang wikken en wegen sinds gisteren ivm ziekelijke fam. omstandigheden toch van de partij vanavond.
Waarschuw beheerder
Veel plezier vanavond gasten, maak er een topeditie van!
 
Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Gasten, succes vanavond! (Y):)

Wij gaan zo op weg naar Duitsland! :bye:
Waarschuw beheerder
Trouwens, degeen die Suck My Schwanz gaat draaien krijgt een instant eindbazen status! b)
Waarschuw beheerder
Guys, veel succes en plezier vanavond. dat er maar vele toppertjes langs mogen komen. :) Wij gaan ZAK onveilig maken met een setje "millenium" en Early gecombineerd.....
 
Waarschuw beheerder
Succes ook jullie Rob en Mike (y)
Waarschuw beheerder
donateur
The Driller vs Megalodon
01. Celsius - Capefear
02. Catscan - Enemy On The Run
03. The DJ Producer - A Journey Of Force
04. D-Passion - Blacklist Amok
05. Dr Macabre - Hardcore Basic
06. Mescallinum United - We Have Arrived (Rude Awakening Remix)
07. Void Settler - Gnomes Tinker With Time (Hellfish Remix)
08. Armageddon Project - Church Of Pentagram
09. E-Noid - Destination Death
10. Ophidian & Hamunaptra - Whispers Of A Nameless Fear
11. Nexes - X-Plore
12. Promo - Severe Damage (Placid K Remix)
13. The Outside Agency & Mindustries - Schermutselingen
14. Ophidian & D'Spyre - Reminiscence Of A Future War
15. Promo - Bullet From My Gun
16. Catscan - Capture In Distress
17. E-Noid - Melatonin
18. D'Spyre & Hamunaptra - Threebond Of Consent

Weapon X
01. Nosferatu - Purgatory Knowledge
02. Ophidian - Mako
03. Nosferatu & Endymion - All The Way Up
04. Endymion - Anger
05. Mindustries - Throes Of Rejection
06. Meagashira - E.G.O.
07. Nosferatu - Raythered
08. Endymion - In The Dark
09. Nosferatu - The Undead
10. Meagashira - Lost In Music
11. Ophidian - Predator & Prey
12. Endymion & Ruffneck - Masenka
13. Weapon X - The MF Psycho
14. Endymion & Nosferatu - Reformation
15. Enzyme X - Kapotnaaien VIP (Spunkbucket Mix)
16. Ophidian & Tapage - The Mine
17. Nosferatu - Have It Your Way

En nou naar m'n nest! :bier:
laatste aanpassing
Artiest Ruvis
Waarschuw beheerder
Uhm ja...
Wow :)
Zéér benieuwd naar de rest weer.

Setjes opgenomen?
Waarschuw beheerder
Wat een feest! Héérlijk gedraaid mannen!
Waarschuw beheerder
Net thuis, blij dat ik geweest ben :). Was weer gezellig heren :bier:
 
Waarschuw beheerder
2 tracklists zien er goed uit! Whispers of a nameless fear (L)
 
Waarschuw beheerder
Té gaaf weer zeg! Gruwelijke tracks gehoord :D

Weapon X nogmaals bedankt _O_
Waarschuw beheerder
Die tracklists zien er zeer goed uit, Capefear was ik helemaal vergeten maar wat een track is dat toch :respect:

Hopelijk zijn de setjes opgenomen :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Luchèl :bier: op zondag 30 januari 2011 om 07:59:
blij dat ik geweest ben :). Was weer gezellig heren :bier:


Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd of de rest zijn eigen setjes ook bijgehouden heeft :) Ik heb die van Weapon X gedaan, maar blijf niet bezig he ;)

Zou wel tof zijn om de tracklist van de hele avond bij elkaar te plakken, goede promotie voor de volgende keer :bier:
Waarschuw beheerder
D'r zijn me zo veel momenten bijgebleven. Toen Weapon X Anger draaide, brrrr, kippenvel. En Yves z'n momentje toen even later Lost In Music voorbij kwam :D
Also, dikke props voor Kings en vooral Metallic Violence. Wat een heerlijke nummers kwamen er daar voorbij zeg! Supernova, Why So Serious, Party Starter, Vows Of Doubt maar boven alles: Breath :lief:. En dit was Metallic z'n eerste keer? Nou, dan deed hij 't beter dan mijn eerste gig :D
 
Waarschuw beheerder
Wat mij van ons is bij gebleven (in willekeurige volgorde):

Unknown - 95% Against Me
Base Alert - Ojeeoink
DJ Promo - Patterns in Chaos
Korsakoff - Seperated World
Catscan - Enemy On The Run
Kid Morbid - The X-Zone
Ophidian - Black
Dione - Oh God
DJ Promo - The Industry Can't Stop Me
Base Alert - De Wegwijzer
DJ Promo - Hurricane Brain
Tommyknocker - Showtime
Meagashira - End of Line (Endymion Remix)
Meccano Twins - Kick Type 2
Rude Awakening - Rude Awakening
Wedlock - Ruffneck (Nosferatu Remix)
Enzyme X - Optjenkere

Misschien een paar vergeten nog, volgorde zal in het opgenomen setje wel duidelijk worden :)